Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
quote:redband schreef op 09 juni 2012 @ 18:29:

[...]

Oh, die kom je regelmatig in de kringloop tegen.

Oh echt....dan ga ik maar eens snel een kijkje nemen volgende week.

Een fout toilet is niet fout zonder dat schilderij vind ik.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 09 juni 2012 @ 18:33:

Inderdaad 1-0 hihihihi....ik hoop zo dat Denemarken wint..hoe eerder deze onzin klaar is, hoe beter.
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 18:33:

[...]Nou, hou op schei uit! Ooit een collega gehad die 12 jaar geleden (toen ook EK?) vooraf heel vrolijk was. En toen NL eruit lag, was ie wekenlang niet te pruimen!

Wat een sneuerd ben je dan. Voor de rest niets te doen in je leven?

Pfffff.
quote:sprokkelientje schreef op 09 juni 2012 @ 18:32:

[...]

Ja leek mij ook: heb het hele concept al in mijn hoofd dus zal naarstig rommelmarkten af moeten gaan struinen op zoek naar:

- wandlampjes met van die oud roze kapjes.

- gehaakte toiletrolhouders (liefst in de vorm van een jurk met zo'n nep barbieromp erop)

- wandtegels met foute spreuken.

- majazeepjes

- een kroonluchter voor aan het plafond

- beeldjes van engeltjes (heb er al 1 en die is mijn dierbaar)

etc..etc...

Als je het dan helemaal goed doet zou er bij het openen van wc deur de muziek van Koos Alberts of André Hazes moeten horen.

Wat een geweldig leuk project wat geen drol (leuke woordspeling haha) hoeft te kosten!

Maar wat is een majazeepje? Ik zou het er ook jaren '70 laten ruiken. Niet dat je de stront van die tijd moet zien te bemachtigen. Maar misschien een oud en muffig luchtje (check het bejaardenhuis eens voor inspiratie).
quote:Quinty schreef op 09 juni 2012 @ 18:36:

[...]

Wat een sneuerd ben je dan. Voor de rest niets te doen in je leven?

Pfffff.Ik denk het, haha.
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 18:36:

[...]

Wat een geweldig leuk project wat geen drol (leuke woordspeling haha) hoeft te kosten!

Maar wat is een majazeepje? Ik zou het er ook jaren '70 laten ruiken. Niet dat je de stront van die tijd moet zien te bemachtigen. Maar misschien een oud en muffig luchtje (check het bejaardenhuis eens voor inspiratie).

Ken geen plaatjuh plakkuh maarre...dat is dat spaanse merk zeep , zwarte verpakking met die flamenco danseres erop weet je wel...

Enne een jaren 70 geur...tsja wat had je in die tijd?

Ik trakteer dames!
quote:teardrop-viva schreef op 09 juni 2012 @ 18:33:

[...]

Yep het is echt waar. Bijna 2-0 al
Ik heb even getwijfeld of ik het zou vragen, maar.... als ze vanavond verliezen (NL bedoel ik), dan is het ook meteen afgelopen?

Het is niet dat ik echt hoop dat ze verliezen, maar ik ben meer van de 'dat de beste mogen winnen'.

En dan zit ik ook nog in mijn maag met hoe de Oekraïne voor 'schone straten' zorgde. Net op het journaal een lokale man die iets zei als: "Door al die vrolijke oranje-fans komt de Oekraïne positief en als voorbeeld in beeld." Jaja, alleen jammer dat dit niet opweegt tegen al het leed wat ze de lokale honden en katten aan hebben gedaan.
Lekker Redband!
Dat die hele meuk maar snel afgelopen is. Reclames, vermeldingen van de start van een wedstrijd op de radio, cafés met 'Hup Holland' meuk en vlaggetjes, een studiegelegenheid van school die 's avonds in een lokaal voetbal uitzendt... en ik woon in België.
quote:sprokkelientje schreef op 09 juni 2012 @ 18:38:

[...]

Ken geen plaatjuh plakkuh maarre...dat is dat spaanse merk zeep , zwarte verpakking met die flamenco danseres erop weet je wel...

Enne een jaren 70 geur...tsja wat had je in die tijd?

Ik probeerde te zoeken naar dat zeepje, maar kan 'm niet vinden met wat ik intyp.

Welke geur je in die tijd had. Euh..... muf.
quote:saracenen schreef op 09 juni 2012 @ 18:44:

Dat die hele meuk maar snel afgelopen is. Reclames, vermeldingen van de start van een wedstrijd op de radio, cafés met 'Hup Holland' meuk en vlaggetjes, een studiegelegenheid van school die 's avonds in een lokaal voetbal uitzendt... en ik woon in België.Jee, zelfs daar!
quote:redband schreef op 09 juni 2012 @ 18:39:

[afbeelding]

Ik trakteer dames!hmm... ik ga zo aan de pasta salade, maar ziet eruit als een lekker toetje en het is niet oranje!
Sprokkel, vond wel DIT plaatje:

Mag wel off topic hier, hè?
Zo, ja wel erg off topic, zie niets
Heerlijk redband, goeie smaak heb je!!
quote:redband schreef op 09 juni 2012 @ 18:39:

[afbeelding]

Ik trakteer dames!lekker, zo'n dropduo gaat er altijd wel in.
Ja, de oranje M &M's waren niet te eten.

Stonden ze in de winkel mee.
Plakken lukte even niet. Maar hij staat er!
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 18:44:

[...]

Jee, zelfs daar!Ja, helaas wel. Had gehoopt dat het na die oefenwedstrijden van de Duivels wel afgelopen zou zijn, maar helaas. Blijkbaar zijn ze nu massaal voor Nederland ofzo, net op het 18u radio-journaal begonnen ze ook met 'op dit moment wordt er in (vergeten) afgetrapt voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal...' :puke:
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 18:46:

Sprokkel, vond wel DIT plaatje:

[afbeelding]

Mag wel off topic hier, hè?hmmm kan de link helaas niet openen.
Hé kan in mijn kwoot de link wel openen. hahahahaha fantastisch..die kant moet je wel op denken ja
quote:saracenen schreef op 09 juni 2012 @ 18:49:

[...]

Ja, helaas wel. Had gehoopt dat het na die oefenwedstrijden van de Duivels wel afgelopen zou zijn, maar helaas. Blijkbaar zijn ze nu massaal voor Nederland ofzo, net op het 18u radio-journaal begonnen ze ook met 'op dit moment wordt er in (vergeten) afgetrapt voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal...' :puke:Dat zou ik ook slecht trekken als Belg, ben je zo gelukkig dat je in een land woont wat meestal niet zo ver komt met voetbal, stappen ze over op een ander! en dan heb je de kans dat als Nederland er na 1 ronde uit ligt ze weer overstappen... Sterkte ermee
quote:vosje78 schreef op 09 juni 2012 @ 18:56:

[...]

Dat zou ik ook slecht trekken als Belg, ben je zo gelukkig dat je in een land woont wat meestal niet zo ver komt met voetbal, stappen ze over op een ander! en dan heb je de kans dat als Nederland er na 1 ronde uit ligt ze weer overstappen... Sterkte ermeeIk ben zelfs geen Belg, ik ben gewoon Nederlands

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven