Wie krijgt ook van die rare Whatsapp berichten en wat is het

11-06-2012 15:37 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de hele middag al van die wazige appjes binnen. Zo van: direct naar 18 contacten doorsturen anders ben je je account en al je contacten kwijt! Nou heb ik niet eens zoveel contacten!

Weet iemand wat dit is? Paniek om niks?

Krijgen jullie ze ook? Vind het maar raar.
Huts!
Gewoon spam, heb ik ook weleens.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nee... nog niet gehad!

Zijn denk van diezelfde berichtjes als die je weleens via je mail krijgt.

'Stuur dit door naar minstens 10 personen uit je adresboek anders heb je 10 jaar ongeluk'

Of zoiets
De berichten zijn hoax, dus nep.

AUB negeren en NIET doorsturen.
A dirty mind is a joy forever
Nog nooit gehad, nee. Gek!
Wat raar... Hoe komen ze aan je nummer, vraag ik me dan af.
Hartstikke nep!
Die kreeg ik ook net van een vriendin. Leek me al nep
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Okee dank voor jullie snelle reacties! Heb je een middag vrij, brult je telf voortdurend van die qutberichtjes!
Huts!
Dat ben ik....

Ik stalk je...

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik heb hem ook gekregen.

Negeren, dat is wat ik doe.
Krijg je die berichten dan ook van een van je contacten? Ze komen toch niet zomaar bij jou denk ik?
Van een van mijn contacten. Lekker dan haha. Oh, 't is Sum!!

De link van Maroon verklaart alles.
Huts!
Schit heb ik ook gehad vanmorgen en ik heb het wel doorgestuurd (schaam schaam) terwijl ik al zoiets had van hmm raar vriendin terug geapp dat het flauwekul was schreef zei kijk maar op internet.

nou dat ging niet (ik zat in vergadering dus stiekem app kan wel hahaha ) dus ik iedereen doorgestuurd och mijn tel zal er wel niet kapot van gaan.
Dit bedoel je?? Ik heb het ook vandaag gekregen!

🎵 Lees dit please! Hallo

allemaal, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt

waren, het gebruik van WhatsApp kost geld vanaf de zomer van 2012. Als u dit bericht zou willen sturen naar 18 verschillende op uw lijst, zal uw pictogram blauw zijn en zal gratis zijn voor jou. Als je dit niet gelooft. Zie dat morgen om 6 uur je WhatsApp eindigt. En dan moet je betalen om het te openen, dit is een wet. Deze boodschap is voor het informeren van al onze gebruikers. Onze servers hebben onlangs problemen gehad, dus we

vragen uw hulp om dit probleem op te lossen. Wij eisen van

onze actieve gebruikers dat dit bericht doorgestuurd wordt naar elk van de mensen in uw lijst met contactpersonen aan onze

actieve gebruikers met behulp van WhatsApp te bevestigen,

als je dit bericht niet verzendt naar al uw contacten in

WhatsApp, dan is uw account inactief , met als

gevolg van het verliezen van al uw contacten.
Die berichten bestaan uit zeer slecht nederlands, dus dat zal wel spam zijn in ieder geval.

Ik zou iig de mensen die jou dit bericht hebben geappt terugappen met de mededeling dat ze nu spam aan het door sturen zijn. En of ze willen ophouden met die flauwekul.
yoshe, de meeste mensen die spam versturen doen dat zeker niet bewust: hun telefoon doet dat...
quote:billyjean schreef op 11 juni 2012 @ 16:31:

Dit bedoel je?? Ik heb het ook vandaag gekregen!

🎵 Lees dit please! Hallo

allemaal, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt

waren, het gebruik van WhatsApp kost geld vanaf de zomer van 2012. Als u dit bericht zou willen sturen naar 18 verschillende op uw lijst, zal uw pictogram blauw zijn en zal gratis zijn voor jou. Als je dit niet gelooft. Zie dat morgen om 6 uur je WhatsApp eindigt. En dan moet je betalen om het te openen, dit is een wet. Deze boodschap is voor het informeren van al onze gebruikers. Onze servers hebben onlangs problemen gehad, dus we

vragen uw hulp om dit probleem op te lossen. Wij eisen van

onze actieve gebruikers dat dit bericht doorgestuurd wordt naar elk van de mensen in uw lijst met contactpersonen aan onze

actieve gebruikers met behulp van WhatsApp te bevestigen,

als je dit bericht niet verzendt naar al uw contacten in

WhatsApp, dan is uw account inactief , met als

gevolg van het verliezen van al uw contacten.
Yep Billyjean, precies die. En die kul heeft me inmiddels mijn hele vrije middag gekost!
Huts!
Tia Dalma dit wordt wel bewust doorgestuurd door mensen.. omdat ze er in trappen.
Jij kan lekker lachen Knagertje, voor mij is de lol er wel af!

Edit: bij mij idd bewust door contacten doorgestuurd. Ik begin ook lichtelijk boos te worden
Huts!
Haha die heb ik ook gekregen! Dus of we hebben allemaal een klein lijntje tussen ons of er zijn veel dommerikken die er intrappen
Ja Ster en die vallen mij al de hele middag lastig!
Huts!
Ik heb die al van drie verschillende mensen gehad, eerste wat ik deed was ff googlen en vond al dat het een hoax is. Ma wat trappen veel mensen erin, ze geloven het echt. Is op fb toch ook? Doe dit dan wordt je fb roze enz?!
Hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven