Koelkast kapot....

14-06-2012 21:22 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom net thuis, doe koelkast open en die stinkt en is warm. Hij doet dus niet wat-ie moet doen Iemand enig idee hoe dat kan? Acceptabel voor een kk van 5 jr oud? En zou repareren een optie zijn of wordt dit een gevalletje nieuwe kopen? Snap dat jullie niet virtueel in mijn kk kunnen kijken (wil je nu ook niet trouwens) maar wie weet heeft iemand tips?
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Welk merk is het en wat heeft hij gekost?
Heb je al gecheckt of er niet een stop uit is? Misschien ligt het niet aan de koelkast.
Het is een Liebherr, heeft 798 euro gekost begin 2006. Offerte even erbij gehaald. Ga meteen die stop checken!
Helaas, alle stoppen staan er normaal bij.
Stekker zit ook goed in het stopcontact?

Van een Liebherr zou je mogen verwachten dat hij langer mee gaat dan 6,5 jaar. Heb je geen handige Harry in de buurt die even kan kijken? Anders de servicedienst bellen van of het merk of de winkel waar hij gekocht is.
Zat de deur wel goed dicht?
Vond ik ook, dat ie langer mee mocht gaan. Morgenochtend maar snel een handige Harry optrommelen. Er lag gelukkig niet zoveel in :-)
Haha, goeie Borderwalk. Twijfelde ik

ook even aan. Maar zowel koel- als vriesgedeelte vertonen vreemde verschijnselen...
quote:borderwalk schreef op 14 juni 2012 @ 21:44:

Zat de deur wel goed dicht?Ook een goed punt. Ik heb de mijne ooit weleens perongeluk op een kiertje laten staan. Niet handig kan ik je zeggen
Voor dat merk en die prijs zou ik het er wel op durven wagen om een monteur te bellen.

Wie weet valt er via de leverancier nog iets te regelen?
Heb je hem al geprobeerd uit en aan te zetten? Hoor je dan de koelkast?
Ben je echt net thuis? Je weet't maar nooit, kan de stroom uitgevallen geweest zijn in de buurt/straat? Heb ik wel eens gehad, kwam ik thuis, warme koelkast, paar uur later alles weer koud. Voelt je vriesvak/deel koud aan?
quote:Anna37 schreef op donderdag 14 juni 2012 21:47 Ben je echt net thuis? Je weet't maar nooit, kan de stroom uitgevallen geweest zijn in de buurt/straat? Heb ik wel eens gehad, kwam ik thuis, warme koelkast, paar uur later alles weer koud. Voelt je vriesvak/deel koud aan?

Ja, half uurtje thuis. Vriesvak ook in staat van ontdooiing. Ik wacht het denk ik maar even af tot morgen en dan de monteur bellen. Oven zit volgens mij op zelfde groep dus bij stroomuitval zou het klokje moeten knipperen. Hoop dat ie als een wonder weer aanslaat.

Waar zit de aan/uit eigenlijk? Hij is helemaal ingebouwd, nooit knop gezien...
Volgens mij maakt ie nog wel geluid. Moet me echt inhouden om niet elke vijf minuten die deur open te doen om te voelen.
quote:liefjepiefje schreef op 14 juni 2012 @ 21:52:

[...]

Waar zit de aan/uit eigenlijk? Hij is helemaal ingebouwd, nooit knop gezien...Geen draaiknop in de koelkast?
.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 14 juni 2012 @ 21:56:

Vervelend gedoe hoor. Maar ik vind dat toch altijd weer een leuke smoes om een nieuw apparaat te kopen. Nu is een koelkast niet bepaald een boeiend object, vooral zo'n inbouwding niet.

Bij die inbouwapparaten zit de stekker achter het roostertje bij de grond, vermoedelijk.Ook als dat apparaat je zeer recent nog 800! euro heeft gekost?
quote:nellaaa schreef op 14 juni 2012 @ 22:01:

[...]

Ook als dat apparaat je zeer recent nog 800! euro heeft gekost? Ja erg hé.
Doet het lampje het wel? Zo ja dan weet je zeker dat er stroom op staat. Zo ja, dan inderdaad even een nachtje wachten en kijken of hij morgen koud is.
Lampje doet het. Morgen kruip ik er achter/onder/naast op zoek naar stekker.
Een paar weken geleden wou hij bij mij ook niet aanslaan. Hij was 8 graden ofzoiets. Toen ben ik aan het wiel gaan draaien, hoger, lager, en ineens sloeg hij weer aan.
quote:rionyriony schreef op 14 juni 2012 @ 22:03:

[...]

Ja erg hé. Vooral heel erg onbegrijpelijk.....
quote:rionyriony schreef op donderdag 14 juni 2012 22:13 Een paar weken geleden wou hij bij mij ook niet aanslaan. Hij was 8 graden ofzoiets. Toen ben ik aan het wiel gaan draaien, hoger, lager, en ineens sloeg hij weer aan.Goeie, ga ik morgen proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven