Koelkast kapot....
donderdag 14 juni 2012 om 21:22
Kom net thuis, doe koelkast open en die stinkt en is warm. Hij doet dus niet wat-ie moet doen Iemand enig idee hoe dat kan? Acceptabel voor een kk van 5 jr oud? En zou repareren een optie zijn of wordt dit een gevalletje nieuwe kopen? Snap dat jullie niet virtueel in mijn kk kunnen kijken (wil je nu ook niet trouwens) maar wie weet heeft iemand tips?
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
donderdag 14 juni 2012 om 21:52
quote:Anna37 schreef op donderdag 14 juni 2012 21:47 Ben je echt net thuis? Je weet't maar nooit, kan de stroom uitgevallen geweest zijn in de buurt/straat? Heb ik wel eens gehad, kwam ik thuis, warme koelkast, paar uur later alles weer koud. Voelt je vriesvak/deel koud aan?
Ja, half uurtje thuis. Vriesvak ook in staat van ontdooiing. Ik wacht het denk ik maar even af tot morgen en dan de monteur bellen. Oven zit volgens mij op zelfde groep dus bij stroomuitval zou het klokje moeten knipperen. Hoop dat ie als een wonder weer aanslaat.
Waar zit de aan/uit eigenlijk? Hij is helemaal ingebouwd, nooit knop gezien...
Ja, half uurtje thuis. Vriesvak ook in staat van ontdooiing. Ik wacht het denk ik maar even af tot morgen en dan de monteur bellen. Oven zit volgens mij op zelfde groep dus bij stroomuitval zou het klokje moeten knipperen. Hoop dat ie als een wonder weer aanslaat.
Waar zit de aan/uit eigenlijk? Hij is helemaal ingebouwd, nooit knop gezien...
donderdag 14 juni 2012 om 22:01
quote:rionyriony schreef op 14 juni 2012 @ 21:56:
Vervelend gedoe hoor. Maar ik vind dat toch altijd weer een leuke smoes om een nieuw apparaat te kopen. Nu is een koelkast niet bepaald een boeiend object, vooral zo'n inbouwding niet.
Bij die inbouwapparaten zit de stekker achter het roostertje bij de grond, vermoedelijk.Ook als dat apparaat je zeer recent nog 800! euro heeft gekost?
Vervelend gedoe hoor. Maar ik vind dat toch altijd weer een leuke smoes om een nieuw apparaat te kopen. Nu is een koelkast niet bepaald een boeiend object, vooral zo'n inbouwding niet.
Bij die inbouwapparaten zit de stekker achter het roostertje bij de grond, vermoedelijk.Ook als dat apparaat je zeer recent nog 800! euro heeft gekost?
donderdag 14 juni 2012 om 22:41
quote:rionyriony schreef op donderdag 14 juni 2012 22:13 Een paar weken geleden wou hij bij mij ook niet aanslaan. Hij was 8 graden ofzoiets. Toen ben ik aan het wiel gaan draaien, hoger, lager, en ineens sloeg hij weer aan.Goeie, ga ik morgen proberen!