ben heel zielig.....;-)
vrijdag 15 juni 2012 om 12:33
ben geen voorstander van zelfmedelijden maar vandaag vind ik
dat het mag
heb een vreselijke baaldag (wel goed gepland want ben toch vrij).
vriend moet vandaag en hele weekend werken, en juist als ik es tijd heb heeft de rest dat niet. moet dus echt het hele weekend mezelf zien te vermaken....
moet ook nog boodschappen doen (van dat idee word ik alleen al deprie...) maar het regent.
het mag overigens al in de krant dat ik een half uurtje gesport heb en aangekleed ben,
maar ik vind verder dat ik het recht heb mezelf officieel vreselijk zielig te vinden .
vind dat ik best getroost mag worden, dus kom maar op met leuke anecdotes, flauwe moppen enz.
lotgenoten zijn uiteraard ook welkom...
dat het mag
heb een vreselijke baaldag (wel goed gepland want ben toch vrij).
vriend moet vandaag en hele weekend werken, en juist als ik es tijd heb heeft de rest dat niet. moet dus echt het hele weekend mezelf zien te vermaken....
moet ook nog boodschappen doen (van dat idee word ik alleen al deprie...) maar het regent.
het mag overigens al in de krant dat ik een half uurtje gesport heb en aangekleed ben,
maar ik vind verder dat ik het recht heb mezelf officieel vreselijk zielig te vinden .
vind dat ik best getroost mag worden, dus kom maar op met leuke anecdotes, flauwe moppen enz.
lotgenoten zijn uiteraard ook welkom...
vrijdag 15 juni 2012 om 12:43
Nooit leuk, zo'n weekend in het vooruitzicht. Met dit weer.
Boodschappen kun je ook online bestellen en thuis laten bezorgen.. ligt er natuurlijk aan waar je altijd shopt.
Heb je geen leuke dvd + fles wijn + iets te knabbelen in huis?
Ik zou me zo prima vermaken, maar voor mij is het een uitzondering om helemaal alleen thuis te zijn..
Boodschappen kun je ook online bestellen en thuis laten bezorgen.. ligt er natuurlijk aan waar je altijd shopt.
Heb je geen leuke dvd + fles wijn + iets te knabbelen in huis?
Ik zou me zo prima vermaken, maar voor mij is het een uitzondering om helemaal alleen thuis te zijn..
vrijdag 15 juni 2012 om 12:45
Lotgenoot... Heb ook een enorme baaldag. Ga mezelf nu oppeppen om even te sporten, misschien wat frustratie kwijt en wat endorfine erbij.
Heel goed dat je al gesport hebt! Het weer zit niet mee, dus zet een lekkere kop thee voor jezelf en kijk die ene film/serie.
Heb je dingen in huis om voorlopig mee vooruit te kunnen? Dan zou ik t boodschappen doen gewoon even uitstellen.
Heel goed dat je al gesport hebt! Het weer zit niet mee, dus zet een lekkere kop thee voor jezelf en kijk die ene film/serie.
Heb je dingen in huis om voorlopig mee vooruit te kunnen? Dan zou ik t boodschappen doen gewoon even uitstellen.
vrijdag 15 juni 2012 om 12:48
hihi mystic online bestellen vind ik op dit moment erg verleidelijk.
echter de supermarkt is op 2 min. afstand van hier dus vind ik beetje zonde.....
verder: ik kan heel goed alleen zijn hoor! kan mezelf ook prima vermaken. wat doen jullie al je alleen bent trouwens?
verder het komt idd. wel goed, het is echt geen drama hoor...
maar toch bedankt voor jullie reacties. terug...
zullen we dan maar moppen gaan tappen? (het liefst lekker flauw......)deze las ik tijdje terug op ander topic:
het is groente en altijd vrolijk.
slalalalalalala
kk dat had ik al gedaan, heeft weinig opgeleverd.
boodschappen wordt denk ik vanmiddag als het droog is.
heb genoeg in huis om niet dood te gaan van de honger
en daarna hele middag dvd's kijken met koekjes, chocola en thee vind ik ook erg verleidelijk...
echter de supermarkt is op 2 min. afstand van hier dus vind ik beetje zonde.....
verder: ik kan heel goed alleen zijn hoor! kan mezelf ook prima vermaken. wat doen jullie al je alleen bent trouwens?
verder het komt idd. wel goed, het is echt geen drama hoor...
maar toch bedankt voor jullie reacties. terug...
zullen we dan maar moppen gaan tappen? (het liefst lekker flauw......)deze las ik tijdje terug op ander topic:
het is groente en altijd vrolijk.
slalalalalalala
kk dat had ik al gedaan, heeft weinig opgeleverd.
boodschappen wordt denk ik vanmiddag als het droog is.
heb genoeg in huis om niet dood te gaan van de honger
en daarna hele middag dvd's kijken met koekjes, chocola en thee vind ik ook erg verleidelijk...
vrijdag 15 juni 2012 om 12:53
pcies mika, elk nadeel heeft zijn voordeel.
voel me al een stuk beter......
wat moet ik doen captain? hihihi ik snap het niet....
oww wacht ik heb hem. hahahahahahihihihi... hij is erg flauw....
deze dan. poetisch gedichtje:
'geniet van het leven
geniet van de zon
open de deuren.......
en pleur van het balkon'
voel me al een stuk beter......
wat moet ik doen captain? hihihi ik snap het niet....
oww wacht ik heb hem. hahahahahahihihihi... hij is erg flauw....
deze dan. poetisch gedichtje:
'geniet van het leven
geniet van de zon
open de deuren.......
en pleur van het balkon'
vrijdag 15 juni 2012 om 12:59
vrijdag 15 juni 2012 om 12:59
Och jee, je bent idd heul héul zielig!
Ik vind dat je het allerlekkerste grootste chocoladetaart recept op moet zoeken, boodschappen halen als het per ongeluk droog is, taart bakken (foto maken, want super trots, dus happy moment), daarna genieten van wat je gemaakt hebt!
Ja ik ga altijd koken als ik zo'n dag heb.... Of tapas bouwen en Vriend verrassen met een dinertje @ home als hij thuis komt.
Sterkte iig!
Ik vind dat je het allerlekkerste grootste chocoladetaart recept op moet zoeken, boodschappen halen als het per ongeluk droog is, taart bakken (foto maken, want super trots, dus happy moment), daarna genieten van wat je gemaakt hebt!
Ja ik ga altijd koken als ik zo'n dag heb.... Of tapas bouwen en Vriend verrassen met een dinertje @ home als hij thuis komt.
Sterkte iig!
vrijdag 15 juni 2012 om 13:02
quote:Britannia schreef op 15 juni 2012 @ 12:59:
Sterkte iig!
briljant idee dat gaat ik zo meteen maar ff doen want het is ff droog hier.
over koken: mijn vriend is kok, maar moest werken. ik had dus heel week al gekookt en verheugde mijn gister en vandaag op kookvrij.
echter moest hij onverwacht toch werken dus ben ik weer de lul
maar ja dan kan ik het net zo goed leuk maken...
eerst ff tranen uit ogen wrijven van het lachen om de mopjes. behalve de mummie want die kende ik al...
weet er zelf ff geeneen want met mijn geheugen blijft er weinig hangen...
Sterkte iig!
briljant idee dat gaat ik zo meteen maar ff doen want het is ff droog hier.
over koken: mijn vriend is kok, maar moest werken. ik had dus heel week al gekookt en verheugde mijn gister en vandaag op kookvrij.
echter moest hij onverwacht toch werken dus ben ik weer de lul
maar ja dan kan ik het net zo goed leuk maken...
eerst ff tranen uit ogen wrijven van het lachen om de mopjes. behalve de mummie want die kende ik al...
weet er zelf ff geeneen want met mijn geheugen blijft er weinig hangen...
vrijdag 15 juni 2012 om 13:07