Mode & Beauty alle pijlers

Vintage & modegeschiedenis

08-01-2012 19:54 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor vintage liefhebbers. Om te praten over leuke winkels, aankopen en websites... maar ook het delen van leuke inspiratie foto's etc. etc..

Om Wikipedia te quoten, met de hier door mij bedoelde defenitie van 'vintage:' "Vintage omvat oude kleding, schoeisel en accessoires waarvoor een hernieuwde belangstelling bestaat. Meestal gaat het om designerkleding of met de hand gemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdgeest en die een zekere stilistische waarde hebben"

Voor mij staat de term vintage dus voor de liefde van mode uit de geschiedenis, tot de jaren '80, al dan niet gedragen/tweedehands. Ik werk al jaren in de vintage branche en heb een doorgewinterde liefde voor modegeschiedenis, en hoop op deze manier mede-enthousiasten te ontmoeten!
Stom... sorry. Je kan me altijd mailen over spullen! En helaas moeten we dus het pand uit, vandaar dat het ff instabiel is :( hebben jullie mn kiddie-shoot gezien? Had er een postje over gemaakt in het outfit-topic (zonder mijn blog ofzo zelfs...) maar die is alsnog verwijderd denk ik :( ben er gewoon zo blij mee! Is een primeur voor me en ben er trots op, met een vintage thema zelfs :D
Hahaha, ik heb al je blog gecheckt hoor en daar gereageerd

Welke maat is die witte jurk met zwart kant, want die was ook heeeel mooi?
Ja die is klein, anders had ik je die sowieso al aangeraden!
Jammer, want die was drop dead gorgeous. Die Emma is trouwens ook beeldig, maar het strikje is net een tikje te zoet voor mij- en als ik op jouw foto kijk, is ie te hoog gesloten voor me.
Ik weet het -_-
Of heb je toevallig nog een zwarte cirkelrok?
Nee. Wil ik zelf ook nog wel.
Bij Bij Ons Vintage hangt er 1... net te klein voor me helaas. Schat maat 38, zwart, met zwarte glanzende stippen erop. Heeeel mooi.
Die zou ik passen, maar ik houd niet van stippen -_-
Jammer, ik vind stipjes wel leuk maar mij was ie te klein. ;(
ken jij deze FD, van topvintage?

http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/s ... lack-swing
DeKenau, leuk om je gister te zien! En wat ben je mooi! Hoe beviel het dagje meelopen?
Beeldige bruine vintage pumps gescoord, met uitsnijding van bloemetjes komt goed uit, want ik wilde nog bruine pumps hebben.
Fiftiesdarling, ik heb hier tasje, waarvan ik denk dat het helemaal jou ding is.

Lak, mosterdgeel, maar dan donkerder. Rechthoekig met bovenop een hengseltje. Echt een leuk ding!

Kom, als je wilt even naar kluphuis totttjes.

Deel 8. Daar ben ik veel. Dus das wat makkelijker voor mij

Kan ik je mijn mailadres geven en kan ik je foto's sturen

Krijg die namelijk niet geupload via ipad.

Maar wel via mobiel nr hotmail.

Zie je!
quote:Ceci schreef op 15 juni 2012 @ 22:28:

ken jij deze FD, van topvintage?

http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/s ... k-swingNee ken ik niet, maar ik draag ook geen repro kleding... dus kan je er niks zinnigs over vertellen helaas :(
Hee, ben je nog hier fifties?
quote:Ceci schreef op 16 juni 2012 @ 13:39:

DeKenau, leuk om je gister te zien! En wat ben je mooi! Hoe beviel het dagje meelopen?

Dankje ik herkende je meteen aan je paarse jurk, haha! Toch grappig he, zo'n forum..en dan kom je elkaar ineens tegen. De jurk staat je geweldig!

Meelopen ging goed, morgen hoor ik of ik de baan heb...50 procent kans, oei wat spannend!
Als FD niet wil, hou ik me aanbevolen voor de tas Suus! Ik ben namelijk dol op okergeel als accessoire, haha
Ik weet niet hoe ik een foto hier kan uploaden.

Kan me ook wel voorstellen dat fd zoiets heeft van "ik ken je niet dus ik ga geen emailadres en adres geven"

Foto moet je dan toch eerst op het net zelf zetten voordat je hem hiernaar toe kan plakken, toch?

Via photobucket?

Of is mijn album makkelijker?

Ik ga gewoon ns via de pc prutsen. Kijken of dat lukt.
ik heb zelf photobucket, al jaaaaaren
Mijn email adres staat op mijn blog o.a. dus je kunt altijd contact met me opnemen
Ow, dan heb ik niet goed genoeg gekeken op je blog...

Ben nu ff aan het pielen met mijn album...

Prrrtt... Krijg er de nerven van! Hhaha
is t gelukt?

Ja dus... Wacht ik post nog 1 voor de kleur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven