Dancefeesten/festivals

17-03-2012 18:50 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou dit jaar heel graag naar dancefeesten willen gaan. En straks (bijna!!!:) ) als de zomer er weer aankomt naar leuke dancefestivals!

Er is alleen 1 probleem...mijn vriendinnen houden hier niet van/vinden de kaartjes te duur/hebben geen zin om te stappen/zitten liever thuis op de bank voor de tv, and so on...

Het leven is te kort om mij daardoor tegen te laten houden, dus ik dacht misschien zijn er hier leuke meiden die ook graag naar dit soort feesten willen, zodat we misschien samen kunnen gaan!

Ik hoor het wel

Oja ik ben 27 jaar trouwens.

Groetjes!
Dank je wel!! Ik heb je ondertussen gemailt!!
Hai Nicky_77, heb je even toegevoegd als vriend want zie dat je rond mijn leeftijd bent en in Rdam woont (ik woon er zelf niet ver vandaan en ben er in het weekend vaak op stap). Misschien leuk om eens af te spreken!
Oh en zou me uiteraard ook graag aansluiten bij de festivalgangers hier :-) Alleen Lakedance gaat voor mij niet omdat ik dan een weekendje weg ben.
Hoi Wis! Klinkt gezellig! Ik zag je berichtje in mijn inbox,maar hier bij "mijn Viva" weer niet... Heel vaag.... Dus ik heb geloof ik nu weer een vriendschapsverzoek naar jou gestuurd...hihi.
@ wis, ik heb je toegevoegd als vriend zodat we e-mailadres kunnen uitwisselen. Of als je al contact heb met Nicky_77 kan zij je ook evt toevoegen aan onze facebookgroep.
Ah leuk, ik zou ook wel bij de facebookgroep willen!
@ viva_marieke_84, ik heb je toegevoegd als contact, dan kunnen we gegevens uitwisselen!
Hebben jullie nog plek voor mij?
@ Blaze: Helaas zie ik geen uitnodiging staan, dus ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd! Hopelijk werkt het nu
Hey ik ben een alleenstaande mama van 38 en nog lang niet uitgefeest :-)

Zou me graag willen aanmelden bij jullie clubje... Klink erg gezellig!
@ star_shine, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!
@ Blaze ik heb jou ook een vriendschapsverzoek gestuurd, want ik zag niks
Een facebookgroep wat leuk! daar zou ik ook wel bij willen

Nicky_77 ik heb je uitgenodigd als vriend
...
@ star_shine, ik had je een mailtje gestuurd via het forum, maar weet niet of je deze gehad heb? Ik zal anders nog even een bericht plaatsen op je profiel met mijn e-mailadres.

@ MojitoLover, ik heb je toegevoegd als contact!

We hebben inmiddels ons eerste festival gehad, afgelopen zaterdag naar Lakedance geweest met zn zevenen en was hartstikke gezellig!!
Hi meiden,

Het lijkt mij nog steeds leuk om aan te sluiten.
@ MojitoLover,, ik heb je mailtje ontvangen via het forum en heb je via het forum een mailtje teruggestuurd. Alleen volgens mij komen er vaak mailtjes/berichten/contact uitnodigingen niet aan dus ik heb voor de zekerheid ook nog een bericht op je profiel geplaatst!

@ carbonado, mijn excuses ik dacht dat ik je een contact uitnodiging had gestuurd, maar bij deze dus nu gedaan!
@ Blaze ik heb je uitgenodigd..
@mojitolover..Heb jou ook stiekem toegevoegd..kom ook uit utrecht en ga ook naar LV!
@ viva_marieke_84 ik heb je een mailtje via het forum gestuurd en voor de zekerheid ook nog een bericht op je profiel!

@ carbonado, vaag je staat in mn vriendenlijst maar ik kan je geen bericht sturen, enkel als vriend toevoegen (terwijl je daar al staat!) Dus ik heb je wederom een uitnodiging gestuurd...
Dag ladies,

Mag ik me bij jullie aansluiten?

Ik ben net 33 geworden en behoor dus tot het oudere clubje, maar ik ben nog niet van festivals weg te slaan!

Ik woon in Rotterdam en houd van (club)house, classics, techno en ook het hardere werk (Decibel, Defqon etc).

In heb al een kaartje voor Mysteryland, Awakenings Festival, Wooferland en Extrema. Voor Awakenings heb ik zelfs nog niemand om mee te gaan!!

Blaze, wil je me toevoegen?
@ carbonado & goodgirl, jullie staan beide in mijn vriendenlijst maar krijg enkel de mogelijkheid om jullie toe te voegen als contact (terwijl jullie al in mn vriendenlijst staan?!)

Hebben jullie wel de mogelijkheid om mij een bericht/email te sturen?? Zo ja zouden jullie dat dan willen doen?

En goodgirl, Extrema staat al op het lijstje bij ons! Mysteryland hoorde ik ook al iemand over, en de overige festivals kun je gewoon aandragen in de groep, er is vast wel iemand die meewil!
Hi all,

Hier een mama van 32 uit omgeving Utrecht. Mijn kaartje voor Mysteryland ligt al in de kast, misschien nog Zomerkriebels erbij! Leuk om op deze manier gezellige partygirls te leren kennen!
Hiii ik wil ook partygirls leren kennen. Wil jij mij ook toevoegen...en wat is de Facebook naam???

@Sunshine 1980 waar jjij precies vandaan? Ik kom uit Amersfoort en ben ook mama
@Blaze, ik heb je een mail gestuurd. Laat mij weten of je het hebt ontvangen n

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven