Niet zwanger na 6 mnd (of langer). Deel 3

20-04-2012 11:22 1361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook al even bezig om zwanger te worden en is het nog niet gelukt? Schrijf je misschien mee op een ander topic waar er inmiddels meerdere dames zwanger zijn en vind je het prettiger om (daarnaast) met vrouwen te schrijven die in dezelfde fase zitten? Sluit je hier dan aan.

Jullie zijn welkom!! Ook om mee te lezen en te reageren als je wilt.

Wij willen graag zwanger worden

NaamLeeftijdStartNODBijzonderhedenProvincieElmie34juli 20102e IVFFlevolandMaantje0131aug.2010??-??Puregon/1e IUIDrentheDotje8823juli 2011 lange en onregelmatige cyclusDen Haagleentje8730mei 2011??-??intake gynNHtantepollie27april 2010??-??Utrechtlinda01984januari 2012??-??Doorverwezen naar ziekenhuismacaron1132juli 2011 mk Noord Holland

Wij zijn zwanger

NaamLeeftijdStartNODBijzonderhedenProvincieLinde7734jan 2011 sparen voor IVF26gelukkig31dec 2011 18-8 start clomid. PCOS

Wij zijn bevallen!!

NaamLeeftijdStartNODBijzonderhedenProvincieLize3131sept 2011 Erg onregelmatige cyclus. ClomidZHPat8032sept. 2009 Een jongen!!! Clomid 100mgZuid HollandPanda-Jet33juli 2010 2 jongensNoord-BrabantSaartje8428feb 2011 JONGEN!Noord HollandOlmpie1723juli 2011PCOS. Clomid 100mgzwartezwanen33sept 2010 Zwaantje doet het super!Zuid HollandAmber2010aug/sept? 2011 Clomid. PCOgroenteoktober 2011 Chocolate_lover27Jun. 2010 Zoon geboren op 10-5-2012DrentheVida8327mei 2009 ?????????????UD=03-06-2012 4e IUINoord-HollandAnnepann24aug. 2010 Dochter!! 15-8-12Friesland

Veranderingen voor in de tabel? Laat maar weten. Graag zo dan....

Ben je uit de tabel gehaald en wil je graag terug; let me know!

Link naar vorige deel:

Niet zwanger na 6 mnd (of langer). Hier praten we verder!
Meiden, even mijn laatste berichtje voorlopig. We gaan bijna op vakantie. Als het even kan, laat ik jullie volgende week wel even weten hoe de testuitslag was!!

Allemaal een dikke knuffel van mij *knuf*.
Jeetje wat raakt dit liedje mij: Trijntje Oosterhuis

Dít hoop ik ooit mee te maken *snif* ergens in februari/maart volgend jaar ofzo
Elmie; ik wens je DE vakantie van je leven met als toppunt die positieve test!!!!

En dat liedje; snif snif....idd. Wat mooi.
Dank je Pandaaaaaaaaaa!!! :-)

Wanneer is je 20-wekenecho?
Hallo!

Amber als eerste gefeliciteerd meid!

Elmie voor jou ga ik heel hard duimen! Het is jullie ontzettend gegund! Veel plezier op vakantie! En hopelijk een mooi cadeau!

Panda, willen jullie weten wat het worden? Pas goed op jezelf hoor!

Leen heel veel succes met de operatie! En wat ik al zei het komt helemaal goed! Geen zorgen!

Pat hoe is het met je?

Linde wat ontzettend balen zeg! Heb je nog een poging voor je weg gaat?

Alle andere meiden een voor wie het nodig heeft, duimen voor wie het nodig heeft! Heb vertrouwen het komt goed!

Hier alles goed. Op vakantie geweest en druk aan t klussen. Inmiddels 31 weken zwanger. Nog 4 weken werken en dan lekker verlof!

Liefs
@elmie, fijne vakantie!!
Life is a fairytale told by an idiot
Elmie, geniet ervan! Ik hoop dat je zwanger terug komt .

Ann, 31 weken alweer! Wat gaat de tijd toch snel (voor mij dan, kan me voorstellen dat het veel te langzaam gaat als je zwanger bent)! Afhankelijk van hoe de echo er maandag uit ziet hebben we nog 1 of 2 pogingen. Aangezien wij ook nog op vakantie gaan, gaan we deze ronde zonder hormonen doen of overslaan (ligt er dus aan wanneer ik nu mijn eisprong ga hebben). Daarna hopelijk nog een keertje met (lage dosis) hormonen.

Panda, ik ben ook wel benieuwd of je het/de geslacht(en) wilt weten!

Amber, hoe voel je je? Kan me voorstellen dat jij gisteravond de enige in NL was die nog kon lachen !
Bedankt iedereen! Ik ben nog een beetje in shock... Kan het nog niet goed geloven en ga regelmatig naar de wc :-) En had inderdaad een grote glimlach ondanks die slechte wedstrijd (amberman ook en die is echt wel fan).

Ik voel nog niet zoveel. Wel een soort spierpijn/ongesteldheidsgevoel. Maar het is nog heel pril dus denk dat de rest nog komt. We zijn bij de gyn geweest maar die kon nog niets zien omdat het nog te vroeg was. Moeten over 3 weken weerkomen. Heb nog even gevraagd hoe het zat met Clomiod en de kans dat het mis gaat maar dat was gelukkig niet hoger dan bij normale stellen. Toch blijft het wel heel spannend!

@Elmie ik duim heel hard voor je! De vorige ronde waren er ook 2 dames op dit forum dus wie weet..

@Olmpie hoe ver ben jij nu 8 weken? En heb je al een echo gehad?

@leentje succes met de operatie wat spannend! Gaan ze kijken naar de doorgankelijkheid van de eileiders?

@linde nog 2 pogingen! Ik duim heel hard dat daar DE poging bij zit!!

Ik hoop trouwens dat niemand er problemen mee heeft dat ik nog post. Zelf haalde ik altijd veel vertrouwen uit de verhalen van zwangere dames (zeker aangezien die in dit topic ook een medische achtergrond hebben).
Gewoon blijven posten Amber! (wat mij betreft dan :-))
Mee eens! Vind het ook leuk om te lezen!
Amber, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn!!!!!!

Elmie, onwijs veel plezier op jullie vakantie!

Ik lees btw nog bijna dagelijks met jullie mee, voel me toch nog steeds wel bij jullie horen, haha. Vind het fijn om te lezen hoe het met jullie gaat, en zeker om dan af en toe dit soort berichten te lezen!

Hier gaat het goed, al weer 15 weken. Wel nog steeds erg moe, en droom echt werkelijk alle nachtmerries die je kan bedenken :S Voel me nu nog naar door die van vannacht, maar als dat het ergste is, kom maar op met meer dromen dan!! Nog twee weken en we weten wat het wordt!

Liefs aan jullie allemaal!
@ Amber, JA blijf schrijven! Gezellig en hoe meer positieve verhalen hoe beter.

Zelf kan ik er helaas geen positief verhaal aan toevoegen. Ik ben vandaag mega ongesteld geworden en ga dus weer door naar de volgende ronde. Ben wel een beetje verdrietig. Macaron-man stond gelukkig wel heel open voor het idee als eerste nu zijn zaad eens te laten testen maar dat wordt denk ik na de vakantie. Kunnen we eerst alles even laten bezinken.

Saartje bedankt voor je update, 15 weken al! Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent na het geslacht!
Ok dan blijf ik meeschrijven (en lezen natuurlijk). Hoop zo op nog meer goed nieuws.

@Macaron, is het zaad van je vriend nog niet getest dan? Bij ons behoorde dat tot de standaardonderzoeken. Verder heeft amberman ook diverse vitamines (vitamine C, zink en multivitamine te koop bij kruidvat) geslikt. Volgens een boek over zwangerschap en dit topic zou dat een positieve werking hebben. En verder natuurlijk geen alcohol in de vruchtbare periode. Alle beetjes helpen toch.
Even een weekje met maanman er tussen uit geweest en even kijken hoe het met de dames is. Goed nieuws zo te zien, gefeliciteerd Amber, echt super!

Voor Elmie, ik hoop echt voor je dat deze embryo uit groeit tot een heel mooi kindje.

Blijf vooral schrijven dames, jullie verhalen geeft hoop. Op momenten dat ik het moeilijk heb met alle zwangerschapsverhalen, lees ik gewoon even niet mee...

Linde, hoe is het verder met jou? Al een echte ongesteldheid gehad. Hoe gaat de volgende ronde eruit zien?

Al een tijd niks van Dotje gehoord. Hoe is het met jou?

Wat betreft het gewicht, ik ben ook wat te zwaar. De gyn vertelde mij dat door overgewicht niet de cyclus in de war kan raken, maar dat een onregelmatige cyclus wel vaker voorkomt bij dames die te zwaar zijn. Inmiddels heb ik een hele regelmatige cyclus maar weet niet of dat alleen door de clomid komt of omdat ik ook wat ben ik afgevallen.

Hier verder geen nieuws, zit op het wachtbankje. Zijn er dames bij wie ik aan kan schuiven?
Amber, kan me goed voorstellen dat het nog wat onwerkelijk voelt. Maar het is toch echt zo

Ik ben inmiddels 10w3d zwanger en nog steeds erg moe en met vlagen misselijk. Kortom niks te klagen dus! Geloof dat het idee langzaam een beetje begint de dalen hier. Maar heb ook lang zo'n onwerkelijk gevoel gehad. Geniet ervan!
Hier geen goed nieuws vanuit Frankrijk. Sinds gisteren afscheiding en vanmorgen een negatieve test. Nu wachten op hoogstwaarschijnlijk mijn menstruatie binnen een paar dagen
O nee, Elmie! Wat vreselijk kl*te! Weet je het zeker? Had je niet te vroeg getest?
Oh, Elmie wat vreselijk. Wat linde zegt, was het niet te vroeg was om te testen? Wat voor afscheiding bedoel je? Zoals hier zo vaak geroepen is, geen bloed hou moed...[hug]
Gisteren en vanmorgen roze en bruin maar eind van de middag inlegkruisje bijna vol met rood. Vandaag nod maar hield het niet meer om te wachten met testen.
Nu echt wel begin van mijn menstruatie. Als je 's avonds ongesteld wordt is het dan dag 1 of begin je de volgende dag met tellen?
Elmie, ik tel dan vanaf de volgende dag. Weet niet zeker of dat de 'officiële' manier is, maar volgens mij is mij dat een keer verteld door de gyn (na 18 uur telt niet als dag 1). Balen trouwens voor je...
Amber gefeliciteerd!

Leentje sterkte met de operatie!

Elmie. Wat verdrietig dat deze poging niet geslaagd is! Hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van je vakantie.

Bedankt voor de tips aangaande de ovulatietesten. Maar heb besloten geen nieuwe meer te kopen als ze op zijn. Heeft tot op heden niks opgeleverd dus zonde van het geld.
Sterkte vandaag leentje!
@ elmie, wat ontzettend rot voor je

En bedankt iedereen, moet me om half 12 melden in het zkh. Zal zsm laten weten wat de uitslag is.
Life is a fairytale told by an idiot
Leentje succes vandaag! Komt goed hoor!

Elmie Meid ik vind het zo ontzettend naar voor jullie, ik had het zo gehoopt! Ik hoop dat je ondanks de ongesteldheid van je vakantie te genieten en even je zinnen kunt verzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven