Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Hoe is jullie ervaring met de krasloten bij Money Millionaire? Ze kosten je 100.000 parels en als je pech hebt "verdien" je er 25.000 terug.
Poef!.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 15 juni 2012 @ 17:03:

[...]

Stuur maar even een mailtje naar weg! op gmail punt com. Ik heb het e-mail adres nodig waar je de enquetes op wilt ontvangen.Dankjewel, ik ga je mailen!
Wil je even je quote weghalen? Dan is mijn e-mail adres ook weer weg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier een vrekactie die niet zo goed is afgelopen... Ik weet trouwens niet of ik dit hier mag neerzetten, maar ik wil er alleen maar andere mensen voor waarschuwen. Ik heb vorige week een proefsachet gekregen van de L'Oreal Luminizer Youth Code. De dag erna had ik een rode, jeukende gezichtshuid met allemaal bultjes. Verschrikkelijk! Vandaag, na 6 dagen, is het nog net zo erg en begint mijn huis ook te vervellen. Het jeukt en trekt ontzettend. Heb klacht ingediend maar nog niets gehoord..... Op de site waar je je klacht kunt indienen, stonden een heleboel klachten die afgelopen weken binnen waren gekomen over hetzelfde product. "gelukkig" ben ik niet de enige...
Mijn huiD is aan het vervellen i.p.v. Mijn huiS... :-)
Weet iemand een vrekkentip om de vaatwasser schoon te krijgen zonder die speciale (en vooral peperdure) reinigers van de bekende A merken daarvoor te gebruiken?

Gewoon net als bij de wasmachine soda en natuurazijn gebruiken?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Bedankt voor jullie reacties, dan wacht ik nog even op een mooie 2+1 gratis actie en ga ik daarna de bon insturen!

Mochten er nog mensen hier zijn die zelf ervaring hebben met het insturen van de Blije Doos bon voor in de aanbieding gekochte Pampers dan lees ik het graag. Dan weet ik het helemaal 100% zeker. En als het bij mij lukt dan zal ik ook nog even hier posten, dan weten anderen ook weer dat het op deze manier ook kan.
quote:Blondie5 schreef op 15 juni 2012 @ 18:23:

Hier een vrekactie die niet zo goed is afgelopen... Ik weet trouwens niet of ik dit hier mag neerzetten, maar ik wil er alleen maar andere mensen voor waarschuwen. Ik heb vorige week een proefsachet gekregen van de L'Oreal Luminizer Youth Code. De dag erna had ik een rode, jeukende gezichtshuid met allemaal bultjes. Verschrikkelijk! Vandaag, na 6 dagen, is het nog net zo erg en begint mijn huis ook te vervellen. Het jeukt en trekt ontzettend. Heb klacht ingediend maar nog niets gehoord..... Op de site waar je je klacht kunt indienen, stonden een heleboel klachten die afgelopen weken binnen waren gekomen over hetzelfde product. "gelukkig" ben ik niet de enige...Ik vond hem juist heerlijk! Wat jammer dat je er zo'n last van hebt, lijkt me erg vervelend. Dat duurt wel erg lang zeg!
quote:himalaya schreef op 15 juni 2012 @ 17:15:

Wil je even je quote weghalen? Dan is mijn e-mail adres ook weer weg. Gedaan! Was inderdaad niet zo handig...
quote:sweetfirefly schreef op 15 juni 2012 @ 18:28:

Weet iemand een vrekkentip om de vaatwasser schoon te krijgen zonder die speciale (en vooral peperdure) reinigers van de bekende A merken daarvoor te gebruiken?

Gewoon net als bij de wasmachine soda en natuurazijn gebruiken?Ja, zo doe ik het altijd. Werkt uitstekend!
quote:Ikbenanoniem schreef op 15 juni 2012 @ 16:50:

Hoe is jullie ervaring met de krasloten bij Money Millionaire? Ze kosten je 100.000 parels en als je pech hebt "verdien" je er 25.000 terug.Ik heb het laatst geprobeerd en ¤3,13 gewonnen! Minus kopen kraslot a ¤1,25 dus ¤1,88 gewonnen!
Mijn dochter van drie wordt trouwens door mij ook aangestoken. Paar dagen terug waren we ergens waar de wc nogal lang door bleef lopen. Ik merkte op 'Dat zou gerepareerd moeten worden, want zo wordt er wel érg veel water gebruikt.' Mijn dochter piepte gelijk: 'En dat is zonde van het water én van de centjes!'

Hopelijk denkt ze over een jaar of tien nog steeds hetzelfde over...
Ook ik heb de No-Ad tube opgehaald gisteren, lag hier ook bij de kassa.
bij aankoop van twee producten van remia (tomatenketchup)

op elke product zit een actie zegel voor tweede kaartje gratis .

bij inlevering van twee actiezegels bij de kassa van ouwenhands dierenpark,dierenpark emmen of gaja zoo tweede kaartje gratis .

leuke vrek actie toch!
vandaag geshopt met alle vvv-bonnen, boekenbonnen en cadeaubonnen die vriend en ik gekregen hebben (verjaardagen, voor enquetes, gewonnen etc).

4 boeken en 4 films en slechts 95 cent bijbetaald.

Het is ook de maand van het spannende boek, dus daarom ook nog een extra boek erbij gekregen.

Boekentip:

als je je in de winkel inschrijft voor de nieuwsbrief van Selexyz en De Slegte krijg je een verrassingsboek mee. Dus dat ook meteen gedaan. (ging dus in totaal met 6 boeken naar huis).

Bij het verrassingsboek kun je een categorie aankruisen en krijg je een ingepakt boek mee. Als je hoet boek uit hebt / niet leuk vindt, kun je het bij De Slegte weer inleveren en krijg je een bon van 2,50 ervoor. Geen slechte deal. Ik had de categorie "kinderboeken, sportboeken,...." en kreeg het boek "alle ballen verzamelen" van Richard Krajicek.
Ik zag daarnet in de winkel een GTA van Oligusto kipfilet, bij de Albert Heijn. Geen idee of ie hier al langs is gekomen.
@Snoesje, Gabor heeft ook uitneembare zolen.
Mugske, jij hebt het getroffen met het boek. Lamman kwam met een heel suf boek thuis. Hij had 'geschiedenis' gekozen maar twijfelde tussen dit en een sportboek. Maar ja, de kans was aanwezig dat ie met 'Puk van de Pettenflat' zou thuiskomen.

Boek over tennissers is leuk. Ook voor vaderdag, daar gokte Lamman op.
Wie bood hier afgelopen week ook alweer zijn mailadres aan, waarop ik gereageerd had met de melding dat je me mocht aanmelden bij een programma? Heb namelijk nog niets terug van je gehoord én ik ben nog niet aangemeld.
quote:molly74 schreef op 16 juni 2012 @ 18:46:

Wie bood hier afgelopen week ook alweer zijn mailadres aan, waarop ik gereageerd had met de melding dat je me mocht aanmelden bij een programma? Heb namelijk nog niets terug van je gehoord én ik ben nog niet aangemeld. Je hebt mail!
Hoe nemen jullie contact op met euroclix? Ik heb gisteravond een contactformulier ingevuld via de site naar aanleiding van twee onderzoeken die op het eind misliepen waardoor ik geen clix kreeg, maar nog niks teruggehoord.
Vanmiddag viel mijn oog op mijn kruidenpot in de tuin, daar heb ik verse platte peterselie en koriander in staan. De koriande begon in 1x heel erg uit te lopen dus die heb ik zojuist maar even geoogst en in de vriezer gestopt. Zo heb ik weer lekker 'verse' kruiden op voorraad voor een zeer klein prijsje. Weet iemand of kruiden nog opnieuw uitlopen als je ze met een schaar halverwege afgeknipt hebt?

Morgen zet ik andere vakjes weer opnieuw peterselie (erg rijk aan viatamine C en ijzer, echt een super food, en vind het nog lekker ook!) en koriander voor de volgende lading.

Morgen kan ik ook lekker sugar snaps van eigen bodem eten. Ben zeer benieuwd.....

Verder ben ik een beetje leleurgesteld in bol.com. Is de 2de keer al (achter elkaar nog wel) dat ze niet direct doen wat ze beloven. Afgelopen woensdag avond had ik een bestelling geplaatst voor een boek voor vaderdag. Het wasd een 'voor 17u besteld, morgen in huis' boek. Het was al na 17u dus ik verwachte het vrijdag. Vrijdag ochtend had ik nog geen mailtje dat het verzonden was. Dus ik ging er van uit dat ik het zaterdag dan zou krijgen. Nu kreeg ik gisteren avond laat een mailtje dat het boek momenteel niet verzonden kon worden en dat het pas 19 juni geleverd zou worden. Konden ze dat nou echt niet eerder doen???? Ik bedoel ik heb die bestelling woensdag al geplaatst. Dus bestelling geannuleerd want het was voor vaderdag bedoelt, vandaag nog snel de stad in geweest en hetzelfde boek gehaald bij de lokale boek winkel. Nu even kijken hoe het zit met mijn bol.com cadeaubonnen die ik voor d ebestelling had gebruikt, neem aan dat die gewoon weer terug geldig worden. wel jammer want ik had dus gewoon een gratis vaderdag cadeautje kunnen hebben in deze krappe periode...
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik heb laatst wat kinderspulletjes bij www.toys42hands.nl gekocht. O.a. de Tangles, omdat Snoezekind op school iets te friemelen moet hebben. Zowel leuk als "speciaal" speelgoed, zoals aangepaste scharen, balansborden e.d.

Tante Snoes krijgt al de kriebels, maar het duurt nog tot maart volgend jaar dat kleine nichtje 1 jaar wordt.

Ik hoorde 's avonds op de Rabofoon dat mijn vooruitbetaling was afgeschreven, de volgende ochtend had ik al een mailtje dat mijn bestelling was verzonden. Die kwam inderdaad een dag later al aan.

Ik denk dat als ik een keer die kant op ga (er is ook gewoon een huisadres) dat ik dan vantevoren even bel met een bestellijstje of ik langs kan komen. Dat bespaart me dan de verzendkosten.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
contact met euroclix doe ik via het contactformulier. altijd snelle reactie gehad. misschien nog een keer verzenden, misschien dat ie niet goed door is gekomen?

@adios: ik heb ook wel eens een bestelling die ik met bol-bonnen had betaald geretourneerd en kreeg toen gewoon geld teruggestort volgens mij. (maar is alweer een paar jaar geleden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven