Gezondheid alle pijlers

Keelpijn

21-06-2012 09:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wie kent uit ervaring een wondermiddel dat helpt tegen keelpijn? Ik werd vandaag namelijk met keelpijn wakker, en praten doet echt zeer. Het probleem is alleen dat ik morgenochtend een presentatie heb, waar ik toch echt bij moet praten. Dus ik zoek een snelwerkend, effectief iets, wat helpt om die keelpijn weg te werken.

Iemand?
helaas, met medicijnen een week, zonder 7 dagen(volgens mn HA)Oja en ga niet fluisteren, dat maakt t alleen erger, keeltabletjes enzo verzachten wel, maar helpen niet echt dus.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 21 juni 2012 @ 09:09:

helaas, met medicijnen een week, zonder 7 dagen(volgens mn HA)Oja en ga niet fluisteren, dat maakt t alleen erger, keeltabletjes enzo verzachten wel, maar helpen niet echt dus.Niet fluisteren? Goed dat je dat zegt, dat wist ik niet. Ik praat nu extra zachtjes hier thuis namelijk omdat het dan minder zeer doet.
Probeer vandaag niet te praten (of in ieder geval zo min mogelijk) om je keel en stem rust te geven. Wat bij mij daarnaast helpt is vaak kleine slokjes water te drinken i.p.v. om de paar uur een heel glas of om af en toe op een dropje te sabbelen zodat je keel niet zo droog wordt/aanvoelt.
Heel veel cola drinken!

Bij mij helpt vooral Coca Cola uit een blikje.

Cola is zo slecht voor je, dat doodt iedere bacterie in je keel!
Honing verzacht, verder uitzieken.
Zorgen dat het verzacht door steeds een snoepje (Bentasil bijvoorbeeld) in je mond te houden.
Tijm-thee drinken en dan honing erin doen.

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/Lekke ... waal.dhtml
Waterijsjes halen en daar op zuigen,trachitol kopen bij de drogist werkt ontsmettend voor de keel. Zo ben ik altijd het snelste van de keelpijn af,en thee met honing.
Mucoangin tabletten, wonderspul!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven