Forum Triviant!

29-10-2007 15:30 7220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.

Ok, hierbij de eerste vraag:

De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heb ik iets gemist?! Kan dat tegenwoordig ook al....
Gewoon een keizersnede Donk, dat kunnen vrouwen ook

nee het is echt. Dus, doe een gok.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Technisch echt onmogelijk natuurlijk, dus is het wel een echte man?
Kom es met een leuke theorie, Lois.

Transsexueel (eerst vrouw, nu man) ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Uhhh, had iemand ook al het antwoord op Jo's vraag?

Hans Klok... die kan makkelijk "bevallen" van een baby.....
Op de goede weg. Graag iets explicieter, Donkey.
eehhhh ... om zwanger te kunnen zijn heb je volgens mij i.h.a. een baarmoeder nodig. Dus misschien een vrouw die is omgebouwd tot man maar nog beschikt over een baarmoeder ?

En hoe je dan zwanger wordt .. sja ..

óf zelfbevruchting, óf kunstmatige insinuatie
Donkey is me voor met zijn geweldige uitleg!
anoniem_64572 wijzigde dit bericht op 03-04-2008 15:29
Reden: foutje
% gewijzigd
Reken ik goed Donk.

Hier is de bewuste man:

Thomas Beatie gives The Advocate a first-person account of how it feels to be pregnant and carrying a child for his wife and himself.

From The Advocate March 26, 2008

To our neighbors, my wife, Nancy, and I don’t appear in the least unusual. To those in the quiet Oregon community where we live, we are viewed just as we are -- a happy couple deeply in love. Our desire to work hard, buy our first home, and start a family was nothing out of the ordinary. That is, until we decided that I would carry our child.

I am transgender, legally male, and legally married to Nancy. Unlike those in same-sex marriages, domestic partnerships, or civil unions, Nancy and I are afforded the more than 1,100 federal rights of marriage. Sterilization is not a requirement for sex reassignment, so I decided to have chest reconstruction and testosterone therapy but kept my reproductive rights. Wanting to have a biological child is neither a male nor female desire, but a human desire.

Ten years ago, when Nancy and I became a couple, the idea of us having a child was more dream than plan. I always wanted to have children. However, due to severe endometriosis 20 years ago, Nancy had to undergo a hysterectomy and is unable to carry a child. But after the success of our custom screen-printing business and a move from Hawaii to the Pacific Northwest two years ago, the timing finally seemed right. I stopped taking my bimonthly testosterone injections. It had been roughly eight years since I had my last menstrual cycle, so this wasn’t a decision that I took lightly. My body regulated itself after about four months, and I didn’t have to take any exogenous estrogen, progesterone, or fertility drugs to aid my pregnancy.
Wat is een torpedofront ?
De voorkant van een torpedo? (gokje )
Het is vast iets met vrachtwagens.....
Waarom denk je dat Hela ?

(het is overigens een juiste veronderstelling ...)
Omdat ik mij meen te herinneren dat jouw vorige drie vragen ook over vrachtwagens bleken te gaan, DS

( moet steeds echt moeite doen deze nick te gebruiken )
De voorkant van een vrachtwagen dus die lijkt op een torpedo
De grill van een vrachtwagen?
Of is het zo'n Amerikaanse vrachtwagen, met zo'n vierkante neus aan de voorkant die ook vaak ge-airbrusht (weet niet hoe je het schrijft) is.
Ikke en Cippie zitten samen dicht genoeg in de buurt.

Een torpedofront is een vrachtwagen waarbij de motor voor de cabine zit. Dan krijg je zo'n vooruitstekende neus.

Een frontstuur is een vrachtwagen waarbij de motor ónder de cabine zit. Dat zijn die vrachtwagens die aan de voorkant plat en recht zijn.

Moderne vrachtwagens zijn bijna allemaal frontstuur wagens omdat er dan meer ruimte (lengte) van de combinatie overblijft voor de lading.

Jullie mogen zelf uitmaken wie de volgende vraag stelt.
Volgens mij is Cippie er niet dus ik zal de volgende neerzetten.

Wat is Oenologie?
Oenologie is toch wijnkennis?
volgens mij wel poez
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Volgens mij ook!
Volgens mij is een oenoloog iemand die veel weet van wijn produceren, en een vinoloog is iemand die veel weet van wijn proeven. Dus Poez heeft het goed.
Dat jullie dat allemaal weten! Het klopt inderdaad :-)

Oenologie is de wetenschap die het maken van wijn bestudeert. De term oenologie komt van het Griekse woord voor wijn; oinos.

De universiteiten van Bordeaux en Stellenbosch in Zuid-Afrika hebben een faculteit Oenologie. Ook in Australië, op The University of Adelaide en in Zuid-Amerika wordt dit vak op universiteiten onderwezen.

Next voor Poez dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven