Lekkerste stroopwafels?

22-06-2012 14:24 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit nu een stroopwafel van de Hema te eten, heb ze soms ook van de AH, Lidl of Aldi. En ik vind tot nu toe die van Aldi en Lidl het lekkerst. En jullie? Nog tips waar ik de lekkerste stroopwafel kan kopen?
AH. met stip!
Always look on the bright side of life
De markt .

Ik vind de stroopwafels van de Jumbo (in een bruine papierachtige verpakking) erg lekker.
Bij de stroopwafelman op de markt...

Elke zaterdag lekkere verse (warme) stroopwafels!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goudse Stroopwafels op de markt natuurlijk.

Geen twijfel over mogelijk.
Ik wil ook een motto
caramelstroopwafels van de jumbo!

en anders inderdaad lidl!
Ik vind stroopkoeken lekkerder dan wafels.
Wat denken jullie?

Hebben we allemaal dezelfde stroopwafelman?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Stroopwafelkraam op de Grote Markt in Groningen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Silvy schreef op 22 juni 2012 @ 14:27:

De markt .

Ik vind de stroopwafels van de Jumbo (in een bruine papierachtige verpakking) erg lekker.Die van de jumbo zijn inderdaad favoriet hier (en hierdoor nagenoeg verbannen want je blijft er van eten -_^)
Ik woon helaas in het buitenland, dus ik laat ze altijd meebrengen. Markt is helaas geen optie. Ik bedoelde meer welke winkel? Ze hebben hier ook een smerig aftreksel van stroopwafels in de supermarkt, bleghh. De zogenaamde Hollandse Wafels. Niet te eten.
Verse!

Nog een beetje warm....
quote:Suze02 schreef op 22 juni 2012 @ 14:30:

Ik vind stroopkoeken lekkerder dan wafels.Oh en ik ook trouwens!
Jumbo, nog niet geprobeerd dat is een goeie
quote:natadecoco schreef op 22 juni 2012 @ 14:33:

Ik woon helaas in het buitenland, dus ik laat ze altijd meebrengen. Markt is helaas geen optie. Ik bedoelde meer welke winkel? Ze hebben hier ook een smerig aftreksel van stroopwafels in de supermarkt, bleghh. De zogenaamde Hollandse Wafels. Niet te eten.http://eten-en-drinken.in ... f-stroopwafels-maken.html

Even googelen op oublie-ijzer of kniepertjes-ijzer om te zien waar ze te koop zijn, en dit mee laten brengen ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Stroopwafels vers van de markt zijn natuurlijk het allerlekkerst! Een goede 2e is de stroopwafel van de Lidl...heerlijk roomboterig
De Kamphuisen stroopwafels van bakkerij de Vlaam in Gouda. Echt waar, ze zijn nergens lekkerder. En als je ze dan ook nog versgebakken ophaald dan heb je een fabelhaft begin van je weekend.

Deze wafels zijn veel brosser en de stroop is minder zoet. Njam.
Van AH, eigen merk. De enige die ook gewoon een bite heeft.
Achter de V&D in Gouda zit een stalletje, nou die dingt zeker mee naar de lekkerste van nederland hoor! Vooral als ze warm van de plaat komen, jammies!!
quote:Katherina schreef op 22 juni 2012 @ 14:41:

De Kamphuisen stroopwafels van bakkerij de Vlaam in Gouda. Echt waar, ze zijn nergens lekkerder. En als je ze dan ook nog versgebakken ophaald dan heb je een fabelhaft begin van je weekend.

Deze wafels zijn veel brosser en de stroop is minder zoet. Njam.Zit die in de groenendaal?
quote:luni schreef op 22 juni 2012 @ 14:57:

[...]

Zit die in de groenendaal?Nee, op de Markt, nummer 69. www.banketbakkerijdevlaam.nl

In de Groenendaal zit ook een fijne banketbakkerij, maar of zij ook die Kamphuisen wafels hebben weet ik niet.
Die achter de V&D zijn ook lekker. Net voor je de auto weer instapt daar zo'n grote warme stroopwafel ophalen, in zo'n papiertje. He, ik krijg er helemaal trek van.
Ohja, die ken ik dan niet.

Maar ik ga meestal naar die achter de v&d :-) of in de groenendaal! Zal eens 'jouw' adresje proberen als ik er weer ben.
quote:Katherina schreef op 22 juni 2012 @ 15:06:

Die achter de V&D zijn ook lekker. Net voor je de auto weer instapt daar zo'n grote warme stroopwafel ophalen, in zo'n papiertje. He, ik krijg er helemaal trek van.Ik ook! T is maar goed dat mn vriend de auto mee heeft anders was ik er een gaan halen.

Deze zijn altijd lekker vers en knapperig.

Dit zijn dus de ondergenoemde Kanjers. En idd handig dat je ze lang kan bewaren omdat ze per 2 verpakt zijn.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven