doorgeefvraag
donderdag 3 april 2008 om 23:14
uit het straatje stinken en zoenen...I don't think so... het moet wel lekker blijven
en leeftijd...tsja...maakt me eigenlijk niet veel uit, maar uitgezakt en uitgeleefd geeft niet een eerste aantrekkingskracht. Te jong ook niet overigens
@ stew... staat nu op
wel eens geschrokken van een lijf uit de kleren?
en leeftijd...tsja...maakt me eigenlijk niet veel uit, maar uitgezakt en uitgeleefd geeft niet een eerste aantrekkingskracht. Te jong ook niet overigens
@ stew... staat nu op
wel eens geschrokken van een lijf uit de kleren?
vrijdag 4 april 2008 om 00:21
Ter info : vorig jaar zat er bij de (Belgische) Flair zo'n dingetje (een echt seksspeeltje) dat je speciaal op de oral B kon zetten voor een mega-orgasme. BM testte het uit en ja hoor, zeer intens. Natuurlijk niet vergeten terug borsteltje op te zetten bij het tanden poetsen ....
Ik heb niet veel speeltjes, ik heb er geen band mee, zeg maar.
Doen mannen nog extra dingetjes voor het genot (waar de doorsnee vrouw geen weet van heeft), vraag ik me af ...?
Ik heb niet veel speeltjes, ik heb er geen band mee, zeg maar.
Doen mannen nog extra dingetjes voor het genot (waar de doorsnee vrouw geen weet van heeft), vraag ik me af ...?
vrijdag 4 april 2008 om 14:29
Neen, nog nooit betrapt.
Een paar jaar terug wel eens naar een feestje gemoeten en ik had een rokje met zo'n dun stofje dat je zelfs het kleinste stringetje er doorheen zag. Uit praktische bewegingen heb ik er dan maar niets onderaan gedaan. Dit was dan meteen ook de langste periode (van 's middags tot stukken in de nacht) dat ik in het openbaar zo luchtig rondliep
Vind je "randdecoratie" belangrijk bij een date, ik bedoel sfeertje met kaarsen lekker hapje... of toch maar meteen de startblokken in ?
Een paar jaar terug wel eens naar een feestje gemoeten en ik had een rokje met zo'n dun stofje dat je zelfs het kleinste stringetje er doorheen zag. Uit praktische bewegingen heb ik er dan maar niets onderaan gedaan. Dit was dan meteen ook de langste periode (van 's middags tot stukken in de nacht) dat ik in het openbaar zo luchtig rondliep
Vind je "randdecoratie" belangrijk bij een date, ik bedoel sfeertje met kaarsen lekker hapje... of toch maar meteen de startblokken in ?