Mode & Beauty alle pijlers

Louboutin: invoerkosten?

25-06-2012 22:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ontdekte zojuist per ongeluk en geheel ongewenst de site van Louboutin, de salesectie om precies te zijn...

Ze shippen gratis, maar ik weet niet precies hoe het zit met douane etc. Moet je daar nog extra voor betalen?
Waar zit het?
Het is een Frans merk, dus het lijkt me sterk dat het vanuit buiten Europa verzonden wordt.
Ik kan niet eens een salesectie vinden op de Louboutin website. Je bent er van op de hoogte dat er een biljoen fake sites zijn? http://www.christianlouboutin.com/ is de echte..
Geen idee ik weet alleen dat je er een credit card voor moet hebben en ik nu baal dat ik men schoenen niet kan bestellen:(
Ze bieden verzending aan via DHL Europe. Zal dus uit Europa verzonden worden. Dan hoef je geen invoerrechten en btw te betalen, omdat de btw al berekend is.

En ik denk, dat het een fake website is, waar jij probeert te bestellen. Louboutin zelf heeft geen sale.
Jullie zijn mijn redding, ik was even verblind door de prijzen en de mooie schoenen, maar het is indd fake. Was ook te mooi om waar te zijn, helaas was ik tijdelijk ontoerekeningsvatbaar toen ik dit postte dus nogmaals dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven