help

26-06-2012 15:25 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heei,

Ik heb 2 dagen achter elkaar sex gehad met mijn ex, met condoom maar zonder de pil.(4&5 juni) Hierna heb ik de 3e dag(6 juni) een morningafter pil gehaald. Een week erna ben ik 5 dagen ongesteld geworden(11 t/m 15 juni), maar nu hebben we het vorige week woensdag(21 juni) weer gedaan (geen morningafter gehaald, wel met condoom(die zat verkeerd om maar was wel uitgerold) zonder de pil) nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden, ben ik nu zwanger?
quote:camry schreef op 26 juni 2012 @ 15:30:

[...]

Sneller, ook betrouwbaar en goedkoop:

Testen van het Kruidvat.

Verder: ga aan de pil en oefen eens fatsoenlijk met condooms omdoen.Klopt maar ze zal toch andere opties om het in het vervolg te voorkomen moeten bespreken ik zou haar aanraden gewoon naar de huisarts te gaan,kan hij gelijk een beetje extra informatie geven wat blijkbaar nu ontbreekt.
Ken je octomom?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Magic 8 ball says : it is certain
quote:himalaya schreef op 26 juni 2012 @ 15:30:

[afbeelding]Hij blijft leuk Himalaya!
Hoe moeten wij dat nou weten???
quote:iddan schreef op 26 juni 2012 @ 15:31:

je moet ff in de bijsluiter van de MA pil kijken, deze is ook online te vinden, uit mijn hoofd is het mogelijk dat je 5 dagen later je te verwachten menstruatie kunt krijgen, wil je het zeker weten, simpel koop ff een testje.Een week na die MAP doet ze het gewoon weer he, met verkeerd om condoom! Dus die eerste MAP kun je al wegstrepen denk ik.
Met pil en met condoom is ook niet veilig hoor, dus ja altijd een morningafterpil nemen nà het vrijen.

Wil je echt beschermd zijn, dan een pil, condoom en pessarium met zaaddodende pasta.

Succes met je 6-ling!
In je andere topic kreeg je niet het antwoord waar je op zit te wachten?

Nou, dan hier. Nee joh, je bent niet zwanger. Maak je niet druk!

Don't shoot me als je over 9 maanden mama bent
Het is zo zorgelijk dat er 2 topics voor geopend moeten worden.

Sex met je ex, daar komt narigheid van
Wauw, gewoon wauw.
dat hij 2x werd geplaatst ging fout
quote:Tia.Dalma schreef op 26 juni 2012 @ 15:31:

[...]

Van (seks met) die ex? "Kan leiden tot zwangerschap" Die ja. Die hebben alle exen toch standaard in het pakket zitten?
Zomervakantie.
roosje16, maak een afspraak met je huisarts, stel je vragen daar meestal doen zij gelijk een test en kan je het gelijk hebben over anticonceptie om dit in het vervolg te voorkomen.
dankje, ik ga morgen wel een test halen
quote:Tia.Dalma schreef op 26 juni 2012 @ 15:32:

[...]

Een week na die MAP doet ze het gewoon weer he, met verkeerd om condoom! Dus die eerste MAP kun je al wegstrepen denk ik.

Nou misschien wel, maar die hormonen, doen zo ie zo hun werk de eerste keer, dus je lichaam reageert nog steeds op die hormonen, dus je kunt eerder of later ongesteld worden.

zou het dat je zwanger kunt worden van een condoom die verkeerd om zit? (ik weet het niet hoor, ik vraag het me af)

TO was de condoom gescheurd ??
Ik zou naar de huisarts gaan want ik neem aan dat je ook geen anticonceptie gebruikt? Dit kan je beter met hem bespreken, hij kan je gelijk informatie geven en dan heb je dit "HELP-gevoel" hopelijk in vervolg niet meer.
Ja joh, waaron zou je ook haast hebben?
nee geen een van de keren, hebben het goed gecontroleerd!
Quote: zou het dat je zwanger kunt worden van een condoom die verkeerd om zit? (ik weet het niet hoor, ik vraag het me af)

Ja hoor, als je 'm op je hoofd zet.
Als condoom goed omdoen zo moeilijk is, zijn jullie nog lang niet toe aan sex. Probeer het eerst met een komkommer. Die condoom omdoen bedoel ik dan, hè!
You know how I know? Because I reeaally think so!
mag van mijn ouders niet aan de anticonceptie....
Nou, ik zou eerst eens op internet zoeken naar algemene informatie rondom de vrouwelijke cyclus en de manieren om zwanger te worden of dat te voorkomen.

Bijvoorbeeld:

cyclus

nvsh

Je haalt namelijk een heleboel door elkaar en je snapt kennelijk helemaal niet hoe het werkt.
Maar wel neuken?
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 15:39:

dankje, ik ga morgen wel een test halen

Morgen pas? Oooo, dus zo help is het dus ook weer niet...

Volg ajb die tip van het bezoek aan de HA op en neuk niet zomaar frivool in het rond met je ex of wie dan ook, zonder juist gebruik van anti-conceptie. De MAP dien je niet zomaar lichtzinnig te slikken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven