Mode & Beauty alle pijlers

Kleding overdag bruiloft

26-06-2012 21:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een leuke tip voor de outfit voor een bruiloft? Ik heb een jurkje voor 's avonds. Overdag dacht ik aan een jasje met rok (setje). Iemand suggesties...
waarom alleen een jurkje voor 's avonds? als de jurk donker is van kleur kan je hem opleuken met felle kleuren. denk aan hakken, sieraden, bolero/vestje, sjaaltje
Misschien iets meer info?

Wanneer is de bruiloft?

Thema? Dress code?

Formeel? Informeel?
De jurk die ik voor 's avonds gekocht heb is niet mooi om er iets over te dragen. Voor het formele gedeelte, ben getuigen, zoek ik iets met een blazertje. De bruiloft is in september. Er is geen thema of dresscode.
Ik vind het wel een beetje overdreven om je halverwege om te kleden. Zou iets zoeken wa je de hele dag en avond aan kunt.
Ik snap je wel ts, je bent getuigen, dus je moet 2 setjes kleding hebben :D

Lol. Geintje.

Ik zou ook iets aantrekken wat je de hele dag aan kunt houden.

Belachelijk om je halverwege om te kleden. Je bent toch geen model die 'n modeshow moet lopen? Trek gewoon iets aan wat de hele dag/avond goed blijft zitten en waar je je vooral comfortabel in voelt.
Ehm, ik heb laatst nog een bruiloft gehad waarbij ik niet de hele dag was uitgenodigd. Ik ben wel bij de ceremonie geweest en ik zag 's avonds ook dat sommige daggasten iets anders aan hadden.

Bij de laatste bruiloft waar ik de hele dag aanwezig was had ik het eigenlijk ook wel fijn gevonden om 's avonds iets anders aan te kunnen. Voelt toch even wat frisser, zeker als je de hele dag loopt te rennen/stressen.
Oke, het klinkt wat overdreven misschien maar buiten dat...iemand nog een leuk outfit voor me?
Typische nederlandse instelling om het belachelijk te vinden om je om te kleden.

Dat is toch juist leuk??

Gewoon doen.

En blazer? Dat klinkt tuttig..maar ja, je hebt blazers en blazers..

Waar hou jij van? Wat voor style?

Dat van Liezze vind ik bijv stijf en tuttig..
Geen idee wat je stijl is, dus ik zet gewoon wat voorbeelden op een rij.

Via Zalando:

Steps (de natioanle bruiloftsgastenkledingleverancier )

Karen Millen (mooie basis voor een gekleurde top en blazer. Die zou ik in dezelfde tin doen, bijv. een zeegroene top met een donkerder groene blazer, of lavendel met paars, of zachtrose met koraal...)

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Blazers:

Karen Millen

Selected femme / Zalando

S. Oliver via Zalando

(ook in zwart)
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:elninjoo schreef op 26 juni 2012 @ 22:31:

Je bent toch geen model die 'n modeshow moet lopen?.

Is dit je nieuwe dooddoener? die las ik eerder, op een vakantie-topic geloof ik.

Alle kledingwinkels maar gewoon sluiten dan? Ik bedoel, wie loopt er wél modeshows?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Bij assepoester hebben ze hele leuke setjes in vrolijke kleuren

2e en 3e foto
Ik heb een lichte huid, dus graag wat kleur. Aarde tinten zijn niks voor mij. En mijn stijl is strak met een accentje bijv een bloem of strik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven