Wakkeren, wees welkom!

22-06-2012 14:52 3026 berichten
Weer een nieuw deel.

Of het nu licht of donker is, wij kletsen hier verder.

Laat me zitten in het donker

Laat me zitten in de nacht

Ik zie je schaduw in het duister

Ga maar slapen ik hou de wacht

Laat me zachtjes voor je zingen

Een lied wat net nog niet bestond

Een lied wat morgen weer verandert

Zo nooit wordt afgerond

Laat me zitten

Laat me zingen

Van zo blij dat ik er ben

Van je ogen

Je lach

Je tranen die dingen

Die ik zelfs hier in het donker nog herken

Geef je over aan de donker

Laat je vallen in de nacht

Vergeet alles wat er was

Weet dat ik morgen op je wacht

Dan gaan we morgen samen spelen

Gaan we lachen in de zon

Ik zal je zingen van het leven

Hoe dat pas bij jou begon

Geef je over

Ik zal je zingen

Van een wereld zonder pijn

Je hoeft niet te weten

Van die dingen

Alleen zo hier met mij samen te zijn

En te horen van een leven

Waarin de liefde weer regeert

En te geloven al is het maar even

Dat de haat wordt aangeleerd

Dat de mensen liever zoenen

Dan dat ze vechten op het journaal

Dat beer weer beter wordt

Dat poes morgen wel weer opstaat

Dat hij ook slaapt

Dat het goed komt allemaal

Hoor me zingen van een afstand

Hoor me zingen door de nacht

Ik vraag de sterren om bescherming

Ik zie de maan die ook naar jou lacht

Morgenochtend ben ik bij je

En kijk je op in mijn gezicht

En een kusje voor je moeder

Die daar in het grote bed naast je ligt

Slaapliedje, Acda en de Munnik
Dadelijk detective op 2, daarna Altijd Wat over hb
Moon, je hebt mail.
nou ben geweest. Telkens denk ik minimaal een uur te willen fietsen en dan beland ik onbedoeld weer in de bewoonde wereld en fiets ik maar naar huis.

Kwam ineens deze dieren tegen. Zijn dat buffels of stieren ofzo? Voel me erg lomp dat ik het niet weet. Was eerst snel doorgefietst maar toch maar omkeer gemaakt om een foto te maken:

Plaatjes doen het niet. Denk dat je Schotse hooglanders hebt gezien, die beessies lopen in wel meer regio's.
Ik ga bloeddrukverhaal er weer afhalen. Als ik morgen nog duizelig ben gewoon ff naar HA.

Unch, heb mail nog niet gecheckt, ga zo kijken. Dank je!
Moon, nog nietgereageerd, maar idd eens met de rest, gewoon even bellen morgen!

Denk ook dat het Hooglanders zijn Ibi.

Watervrouw, dank voor de tip, tv staat hier op 2
ja zijn idd. hooglanders zie ik nu. Best indrukwekkende dieren.
Mooie beesten idd. By the way ik heb een kikker gered vandaag
ow wat goed van je moon hoe heb je dat gedaan?
Wel een beetje stom. De kat zat er mee te spelen. Ik zag het en kon de kat op afstand houden maar moest ook weg. (bij ouders in tuin). Vader geroepen maar die was in huis en hoorde het niet, toen heb ik gebeld dat ie naar de tuin moest komen

En toen heeft die zich verder met de kikker bezig gehouden. t Beest deed eerst of ie dood was maar sprong later met een grote sprong weg.
ow nou goed gedaan! Het is dan wel natuurlijk maar toch voelt dat dan niet goed he als je dat zo ziet.

Kikker heeft geluk gehad met jou!
Goedzo Moon!!

Eigenlijk had je hem moeten kussen
He verdorie Maroon dat ben ik vergeten. Weer een kans laten schieten

Ik heb dit soort dingen wel vaker met mijn vader. Dat ik bel als ik een vogel heb gevonden langs de weg oid. We hebben ook eens een duif opgelapt vroeger.
Leuk is dat! Mijn vader is niet zo van de dieren, dus wij deden dat soort dingen niet (hij vond het dan ook vreselijk dat ik samen met mijn moeder elke dag het zielige zwerfkatje handen vol brokjes gaf, en dat ik hem tenslotte na een avondje flink stappen maar mee naar binnen heb genomen )
Alle reacties Link kopieren
Avond dames!

Hoe zou het met Mylene zijn? Jammer dat ze niet even post hier. Hopelijk is ze niet te ziek.
Zus en ik hadden na het overlijden van onze kat een look-alike in de buurt 'geadopteerd'. Nooit mee naar huis genomen, maar wel een keer met ons zakgeld blikvoer gekocht. Met echte stukken vis. Kat haalde 'r neus ervoor op.. Gelukkig had iemand net een zwervertje/wegloper gevonden die zich er uitgehongerd op kon storten.
In kreta heb ik in zo'n bak met vissen gezeten met mijn voeten. Net wilde ik even mijn teennagels knippen en merkte dat er bij mijn beide kleine tenen loszittende huid was. Eelt die ik al jaren had ben er gewoon ineens van verlost! Nou dat is mijn geld wel waard geweest.

(ach gaat ook over dieren toch?)
ow haha allemaal tegelijk
Ik vroeg het me ook af Ans, of iemand nog iets van haar gehoord heeft. Wellicht beter om dat via de mail te delen dan hier.... maar kennelijk weten jullie ook nog niks.

Maroon, mijn vader is wel van de dieren maar moeder minder. Hoewel ze wel toestond vroeger dat wij (veel!) huisdieren hadden. Maar vader had altijd van die dingen als kikkerdril in de huiskamer, soms een bijzonder beest wat ie dan vond en wat ie mee naar binnen nam om te laten zien (en om mijn moeder te sarren).

Ik heb zelf niet die behoefte om allerlei huisdieren te nemen want ik vind het gewoon teveel werk.

Maar was wel laatst verbaasd te horen dat een vrouwlijke kennis allerlei beesten mee naar huis sleepte en in terraria stopte. Vind dat juist zo'n mannenhobby (wandelende takken e.d)
Ooh hahaha das ook sneu watervrouw, hoe oud waren jullie toen?

Zwerfkat was heel blij met me, ik heb hem 2 jaar terug in moeten laten slapen, maar ik heb hem 15 jaar gehad.

Ans, ik ben idd ook wel benieuwd hoe het met MV gaat, geen bericht is goed bericht denk ik dan maar
Lijkt me ook zo lekker, eens in zo'n vissenvoetenbad
Ieb bedoel je dat het eelt nu los kwam? (snap dat stukje niet helemaal). Iig wel fijn dat het zo geholpen heeft!
Ga trouwens morgen eten bij de broer die ik laatst verhuisd heb. Hij schijnt alles nu op orde te hebben. Ben benieuwd
Hoi

Ik kom weer eens binnenvallen, hoe is het met iedereen?
Ohhh jakkes Ieb. In Thailand had je veel van die studio's met van die guppies ik durfde het niet. Was het lekker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven