Entertainment alle pijlers

The Good Wife

28-06-2012 18:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het enige ongeveer wat ik echt volg...

En zaterdag zie ik het programma niet meer in de gids staan??

Heb ik wat gemist?
Zal wel zijn in verband met zomertijd.
Nee!

Ik weet wel dat wij maar een paar afleveringen achterlopen op de USA.

Dus misschien is er (net als vorig jaar) een pauze en zijn ze bezig nieuwe afleveringen te maken...
Op deze site kan je volgens mij de laatste aflevering zien.

Maar dat durf/doe ik niet, want ik wil niet per ongeluk 'vooruit' kijken.

CBS
einde seizoen helaas
Stomme vakantie-stop.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
ze zijn weer midden in het seizoen gestopt voor de zomer. Als ze weer verder gaan kunnen ze seizoen 3 verder uitzenden en gelijk verder met seizoen 4. (als die er dan is)
quote:glasrivella schreef op 28 juni 2012 @ 18:40:

ze zijn weer midden in het seizoen gestopt voor de zomer. Als ze weer verder gaan kunnen ze seizoen 3 verder uitzenden en gelijk verder met seizoen 4. (als die er dan is)Weet je dat zeker?
Volgens mij was afgelopen zaterdag de laatste aflevering van seizoen 3; stond op TV gids.nl

Even gegoogled:

Seizoen 3; aflevering 22; The dream team = slotaflevering.
Ik heb alles gedownload dus weet niet welke aflevering er het laatst uitgezonden is. Maar als ik op de site van net5 kijk bij de foto's, dan zijn ze bij aflevering 7 van seizoen 3 gebleven. Dus misschien kan iemand even kort vertellen wat er als laatst gebeurd is?
Niet gaan spoileren hè Rivella?

(echt niet!)

Uit de laatste aflevering:

Kalinda wacht haar man op omdat hij haar getraceerd heeft.

In haar (een) appartement, in een fauteuil met wapen in de hand.

Als je meer hebt gezien, wil ik het dus niet weten.
@glasrivella

De laatste aflevering die is uitgezonden is die ik in mijn eerdere post heb genoemd.

Dat is ook wat courage beschrijft.
ik kijk wel uit!! hahaha

Net 5 is wel netjes meegekomen dit keer. Dan moeten ze de website even bijwerken
quote:glasrivella schreef op 28 juni 2012 @ 19:43:

ik kijk wel uit!! hahaha

Net 5 is wel netjes meegekomen dit keer. Dan moeten ze de website even bijwerken

Ja, dat was vorig jaar dus ook zo.

Boos dat ik was dat ze zomaar stopten, alles uitgezocht, bleek dat er gewoon geen afleveringen wáren inderdaad.

Blijft balen...

Gelukkig ben ik door dit topic nu een klein beetje voorbereid.

Thanks Enigme!
Het is mijn favoriete serie, helemaal geweldig.

Ik vind het heel erg stom dat je er vaak niet goed achterkomt of een serie inderdaad stopt of niet. Ik ga volgende week op vakantie en vroeg het me al af, sinds wij glasvezel hebben kunnen wij helaas niet meer vooruit programmeren of op een vaste dag altijd iets opnemen, dus ik moest dan wel weten hoe ik dit ging oplossen. Voor de zoveelste keer dus gemerkt dat ik er niet achter kon komen of er nog afleveringen volgen etc.

Maar goed, nu weet ik het dus, eigenlijk vermoedde ik al wel dat het zou stoppen in de vakantieperiode.

xYella.
jammer dat het weer even gestopt is, het is ook mijn favoriete serie. Het eindigde wel met een 'cliffhanger': Kalinda in haar app. in fauteuil met geladen pistool, wachtend op haar man...

Maar.. nu start The Closer. Anders, maar ook erg goed!!
Mensen het is niet zomaar halverwege gestopt.

Gewoon einde seizoen in nederland lopen we eigenlijk niet echt achter met The good wife.. Nooit echt gedaan ook.
quote:Spoofd schreef op 28 juni 2012 @ 21:08:

Mensen het is niet zomaar halverwege gestopt.

Gewoon einde seizoen in nederland lopen we eigenlijk niet echt achter met The good wife.. Nooit echt gedaan ook.Dat hadden we toch al geconcludeerd...?
Nah stom zeg.. echt mijn favo serie op dit moment ik ben heul benieuwd naar het nieuwe seizoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven