Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Goede reis en veel plezier Helena.

Misschien doe je nog wel inspiratie op in la France.
Snjókorn falla, á allt og alla
Fijne vakantie!
Fijne vakantie, Helena!

Enne, Snjokorn, wauw, wat een priegelwerkje! Wordt mooi!
Fijne vakantie Helena!

Marels; ben benieuwd naar je slinger; plaats eens een fotootje.....???

Komende week gaan man en kinderen een week hier het huis uit en blijf ik thuis, wat mss zielig klinkt maar ik heb er zoooooo'n zin in...! Mijn knutselkamer is nl AF (nouja; er moeten nog wat details ingericht worden, een spiegel bevestigd enzo, maar ik kan er al heerlijk gaan zitten werken!)

Ik ga me lekker de hele week opsluiten met mezelf en m'n plannen wat o-wat-heb-ik-een-hoop-ideeën-in-m'n-hoofd inmiddels en die willen er allemaal uit!

Dat wordt lekker kleien, speksteen-vijlen, verven, naaien, kan-niet-wachten!!!

(*houdt zich nog eeeven in zodat ze een gepast treurig gezicht kan trekken bij het vertrekken van de kinderen*)
Helena, fijne vakantie in Frankrijk.

Jemig Snjo wat een werk. Snij je dat dan uit (voelt zich heel dom)? Maar het gaat wel mooi worden als het af is.

Ikbenik, jij bent volgende week ook de baas in huis? Same here, vriend weg (geen kinderen) dus kan ook losbarsten. Wel jammer dat je kinderen meegaan (eh not).

Dames (en evt heren) knutsel ze vandaag.
Ikbenik: en maar hopen op slecht weer die week (voor jezelf dan he). Lijkt me heerlijk.

Steph: ja, ik heb een heel scherp mesje (wat ontzettend lekker in de hand ligt en goed wendbaar is) waarmee ik "speel".
quote:snjokorn schreef op 29 juni 2012 @ 09:21:

Ikbenik: en maar hopen op slecht weer die week (voor jezelf dan he). Lijkt me heerlijk.

Steph: ja, ik heb een heel scherp mesje (wat ontzettend lekker in de hand ligt en goed wendbaar is) waarmee ik "speel".Dat lijkt mij heel handig. Veel plezier ermee (ps doe je nog iets aan onze gezamelijke hobby?)
Ik sta eventjes op non-actief met postcrossen. Heb teveel andere dingen aan m'n hoofd.
quote:ikbenik schreef op 29 juni 2012 @ 08:07:

(*houdt zich nog eeeven in zodat ze een gepast treurig gezicht kan trekken bij het vertrekken van de kinderen*)

Helena, fijne vakantie!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Snjokorn, sterkte, met wat het ook is.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 29 juni 2012 @ 10:05:

Snjokorn, sterkte, met wat het ook is.Dank je wel.
Hmmm, net een hele posting geschreven en weg is ie.

Wat ik schreef; Snjo, sterkte met wat je allemaal aan je hoofd hebt.

En wat mooi weer, wat je gemaakt hebt!!

Ik ga wel foto's van de slingers maken, maar ze liggen op het werk. Dus ik zal ze zondag wel even maken, dan hangen ze ook op in de tent enzo.

Ik denk wel dat het leuk geworden is!!

Verder zit ik nog te denken of ik nog een beetje ga fimo-en, maar ik ben eigenlijk gesloopt zo moe... En ik moet vanavond ook nog weg, dus ik weet het nog niet.

Slechte knutselweek hier
Soms is een beetje rellen tegen domme forummers best leuk
Hallo, ik ben nieuw op dit forum.

Ik naai, brei, knutsel ook heel wat af.

Ik zag dat jullie het over Zpagettigaren hadden wat idd erg duur is. Ik koop hele goedkope tricot hoeslakens voor ca 3 euro, knip het elastiek er rondom af. Knip de figuurnaden los. Stik de 2 langste kante opelkaar. Dan trek ik de tunnel over mijn strijkplank en knip ca 3 cm brede banen als een spiraal, dus steeds door blijven knippen. De tunnel moet je dan wel steeds omrollen. Krijg echt 3 grote bollen op deze manier.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik vergat nog dat als je dan aan de draad trekt het in de breedte oprolt net als Zgagetti
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Hoi Marcella!

Wat knutsel je nog meer, naast handwerk?

Welkom op het forum trouwens
Zit met hangdochter op schoot, us reageer later nog even op de berichten. Mijn viltzakje is af!

*poef*
@ Sjno: Dat ziet er echt heel mooi uit! Ik kan me voorstellen dat het snijden zoveel concentratie vergt dat het je hoofd makkelijk leeg maakt. Verder een voor alles wat je bezig houdt.

@ Marels: Die slingers houden je al de hele week bezig, in je hoofd dan

@ Marcella: Welkom!
quote:steph schreef op 29 juni 2012 @ 09:05:

Ikbenik, jij bent volgende week ook de baas in huis? Same here, vriend weg (geen kinderen) dus kan ook losbarsten. Wel jammer dat je kinderen meegaan (eh not).

Enne....het dak kan eraf nu! Ze zijn weg! *hopst naar knutselkamer*

[quote]steph schreef op 29 juni 2012 @ 09:05:

[/quote]

ikbenik wijzigde dit bericht op 29-06-2012 18:56
Reden: zucht! wéér dubbel ...(!?)
% gewijzigd
@ikbenik, nu kun je je eindelijk uitleven. Verwacht wel veel foto's.
quote:ikbenik schreef op 29 juni 2012 @ 18:55:

[...]

Pizzaatje bestellen zodat je geen tijd verliest met koken...

Maak je foto's (voor ons/hier) van je creaties??? *kijkt heel lief*
Sitka: hoesje is leuk geworden!! Viel het mee om het te maken?
Ik heb net een klein foutje in m'n huishoudplanning gemaakt.... heb de was buiten (op het balkon) opgehangen maar wil eigenlijk de bbq gaan aansteken
@ ikbenik: En nu lekker aan de knutsel!

@ Snjokorn: Nee, viel me reuze mee! Het is voor het eerst dat ik met vilt iets doe, dus dit was ook van die goedkope vilt van de Action/Zeeman. Ik vond het erg prettig werken. Op de foto zie je nog een draadje aan de binnenkant van het knoopsgat: die heb ik inmiddels netjes weggewerkt

Ik denk dat ik vaker wat met vilt ga doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven