Is het normaal?

03-07-2012 20:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2 jaar een vriendje en ik heb het goed met hem. Hij heeft slechts een vreemde eigenschap. Hij wil altijd klaar komen op mijn (lange) haar. Vaak is mijn haar na een vrij partij helemaal vies geworden. Hebben meer mannen dat?
iew...

ik denk dat ik dat niet eens zou toestaan...
Troll
Ik denk dat je vraag moet zijn of meer vrouwen dat hebben. Als mijn man klaarkomt op mijn haar, dan wordt het ook vies ja. Ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb.
badmuts op ?
hahahahaha
..popcorn?
Ik denk dat iedereen wel een beetje rare fettishes (hoe spel je dat?) heeft. Misschien kun je het een keer met hem bespreken, dat je het niet altijd wilt omdat je dan je haren helemaal moet gaan wassen, en dat je het soms doet zodat het voor hem ook speciaal blijft.

Wellicht lekker onder de douche, kunnen jullie daarna gezellig samen je haren wassen.
Gadver.
Dat doet toch iedereen?! Ik snap niet dat je dat nog vraagt, het is algemeen bekend dat mannen dat doen.
Gratis proteine masker voor je haar. Niks mis mee.
Wees blij dat ie niet in je ogen wil klaarkomen
Scheelt weer gel, want uitgewassen krijg je het niet.
Ja hoor, ik moet ook altijd de klodders uit mijn lange goudblonde zijdezachte haarpracht kammen.

Zo vervelend...

Kom hier zuster
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Kun je niet een pruik opzetten tijdens de daad.
Draag jij het ook lang, Saar? Sjee, ik dacht echt dat de schaamhaarmode alweer jaren kort was. Loop ik me daar een partij achter!

*gaat subiet pokon halen*
quote:saaaaar81 schreef op 03 juli 2012 @ 21:20:

Ja hoor, ik moet ook altijd de klodders uit mijn lange goudblonde zijdezachte haarpracht kammen.

Zo vervelend...

Kom hier zuster O Saar, en je hebt nog wel haar tot op je kont! Ik heb echt meelij met je
Ja hoor, heel normaal! Dat heet "op zijn Noors"
Gellukig ben ik niet de enige. Ik heb haar tot mijn billen en hij vind het opwindend om erop klaar te komen. Soms heb ik het in een vlecht en dan doet hij het ook...
quote:istar_ schreef op 03 juli 2012 @ 21:24:

[...]

O Saar, en je hebt nog wel haar tot op je kont! Ik heb echt meelij met je Dank je
quote:miranda56 schreef op 03 juli 2012 @ 21:31:

Gellukig ben ik niet de enige. Ik heb haar tot mijn billen en hij vind het opwindend om erop klaar te komen. Soms heb ik het in een vlecht en dan doet hij het ook...Krijg je wel een prachtig wafeltjes effect van.
quote:saaaaar81 schreef op 03 juli 2012 @ 21:33:

[...]

Dank je Ach lieverd. Zodra ik je zie zal ik je even stevig knuffelen. (steek je wel je haar even op)
quote:istar_ schreef op 03 juli 2012 @ 21:39:

[...]

Ach lieverd. Zodra ik je zie zal ik je even stevig knuffelen. (steek je wel je haar even op)

Zaligheid!!

Ik zal er weer een driedubbele saltoknot in maken, kan ik ook die fles wijn in kwijt, was de vorige keer ook zo handig!
Oh goed idee ja!
quote:miranda56 schreef op 03 juli 2012 @ 21:31:

Gellukig ben ik niet de enige. Ik heb haar tot mijn billen en hij vind het opwindend om erop klaar te komen. Soms heb ik het in een vlecht en dan doet hij het ook...En waar legt hij de vlecht dan in?
Dan wordt zwanger worden wel een probleem. (Of niet, scheelt weer een topic!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven