De glorietijd van de Romeinen. Of de Vikingen! En ik zou ook wel een week in de Renaissance willen leven ! In alle gevallen wel graag in hogere kringen Prinses Lizzl En ik had Mozart willen ontmoeten!
Waar doe jij je boodschappen? ('in de winkel' is geen antwoord )
Anoniem_55368
donderdag 5 juli 2012 om 10:50
In de supermarkt dan
Meestal bij de appie, sommige dingen in de Turkse supermarkt, toko of op de markt.
Zo goed, prinses Lizzl?
Laat jij je makkelijk afschepen, of ben je van de zeurmails schrijven en ga je ergens achter aan?
Anoniem_108401
donderdag 5 juli 2012 om 11:03
meestal afschepen, tenzij ik het echt boeiend vind...
Oke, ik vond deze vraag leuk: wie zou jou leven het beste kunnen acteren?
Ik ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk van de actrices van nu. Cristina Ricci vind ik echter erg leuk, dus ik kies voor haar! (De gelijkenis is ook treffend )
Kun je goed je grenzen bewaken?
Edit: die Engelse actrice, eh hoe heet ze ook alweer, Emily Blunt vind ik ook leuk! Zij mag mijn leven ook acteren
I am surrounded by morons
Anoniem_55368
donderdag 5 juli 2012 om 11:13
Ja, inmiddels ben ik daar wel goed in.
Wat heb jij geleerd, de afgelopen jaren, over jezelf?
Ja, ik houd zeker in de gaten wat ik eet. Ik vind het heerlijk om hartig te snoepen - kaas met stip bovenaan het lijstje! Was door dat vele gesnaai, 6kg aangekomen en dus een tijdje wat zwaarder geweest en bij mijn lengte vind ik dat niet mooi (160cm, 60kg). Al is het nog steeds een normaal postuur, ik werd er niet blij van. Inmiddels weeg ik gewoon weer 54kg, voel me er heerlijk bij en dat wil ik zo houden.