wij ook dronken. Ik vind het gewoon zo leuk want je roept dingen die niet kloppen en toch raden mensen het goede woordIk was echt dronken, het is 30 seconds
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Anoniem_52265
donderdag 19 april 2012 om 21:32
quote:Summerdance schreef op 19 april 2012 @ 21:31:
[...]
Ik krijg rare associaties bij paars sinds gisteren Iets met een zebraprintje?
Anoniem_6491926aadf04
donderdag 19 april 2012 om 21:41
quote:S0LEIL schreef op 19 april 2012 @ 21:34:
[...]
Zal toch niet? Het was vandaag ook al Secretaressedag en Dag van de Duitse taal (ja echt )maar daar heeft iedereen de pest aan
Anoniem_111334
zondag 27 mei 2012 om 18:07
Ik zit nu naar een herhaling te kijken (denk ik)
Over een jong stel die de boel gewoon bedonderd. IPV ruim 2 jaar wonen ze nog maar 6 weken in dat huis. WTF zeg. Mevroi had het "allemaal wat erger" gemaakt zodat er iets gedaan zou worden want "zo kon het niet langer meer"
Meneer deed gewoon maar mee, want "dat zorgt wel dat er een aflevering komt van een tv show en dat is wat ze willen."
Zeer knap van Sjon dat ie besloot om een paar dingen af te laten maken alsnog.
Over een jong stel die de boel gewoon bedonderd. IPV ruim 2 jaar wonen ze nog maar 6 weken in dat huis. WTF zeg. Mevroi had het "allemaal wat erger" gemaakt zodat er iets gedaan zou worden want "zo kon het niet langer meer"
Meneer deed gewoon maar mee, want "dat zorgt wel dat er een aflevering komt van een tv show en dat is wat ze willen."
Zeer knap van Sjon dat ie besloot om een paar dingen af te laten maken alsnog.
Dit was idd een herhaling. Wat een idioot stel, die kan ik mezelf wel herinneren.
Mijn god wat een hel op aarde als je zo moet leven?!
Die meid is ook wel een muts hoor dat ze nog steeds geloofd dat het goed komt in drie maandenDat haalt zelfs mijn klusvriend niet. En die ken bijna alles.