Entertainment alle pijlers

Hoe is het met die columniste ....?

06-07-2012 15:04 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje de lees map gehad,

Daar stonden verschillende colomn's in.

1 van een vrouw die wou afvallen doormiddel van een maagband.

En wat ik altijd toch wel heel erg vond..

Een vrouw waarvan de man ongeneeslijk ziek was, hij had geloof ik kanker. Ze hadden ook 2 jonge kinderen.

Soms vraag ik mij gewoon af, hoe het nu met haar gaat.

Iemand een idee?
En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...
Ach!:'(
Las net in de flair van deze week dat er over 2 weken een update komt over hoe het nu met Menno en zijn gezin is.
quote:Aruuba schreef op 06 juli 2012 @ 16:08:

En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...Er is niets meer geschreven over Kim en Menno, tenminste niet in de Flair en toen het schrijven stopte was hij niet overleden. Ik denk dat je iemand anders bedoelt.
quote:Aruuba schreef op 06 juli 2012 @ 16:08:

En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...dat was een ander verhaal en stond in mijn geheim.. die man is inderdaad dood.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
*privacy*
quote:eleonora schreef op 06 juli 2012 @ 16:03:

'Hete Kim'....

Klinkt als een columniste van de Passie....
Carina van overweld te zien op facebook
Ow excuus! Ik dacht Carina- verhaal van doodzieke man. Dat moet wel dezelfde zijn. Dan vergis ik mij dus.
De man (herjan) in MG had ALS en is inmiddels overleden.
Carina; mijn geheim blog
quote:Wennetje74 schreef op 06 juli 2012 @ 17:02:

Las net in de flair van deze week dat er over 2 weken een update komt over hoe het nu met Menno en zijn gezin is.

Kan iemand dan verslag hier doen?

Ik zelf heb de flair niet meer , en denk dat er met mij meer zijn.
Ze staat in de Flair die nu in de winkel ligt.
Herinneren jullie ook Birgit Gantzert nog? had 4 kinderen waar ze over schreef, deed als puber iets bij de radio.

Ik heb ooit nog wel eens op haar naam gegoogled, maar niets nieuws gevonden

En Desiree uit mijn geheim, met 2 zoontjes Jesse en Mike
Met Kim en Menno gaat het goed. De tumoren zijn stabiel. Ze leven per dag en laten de liefde voor het leven en voor elkaar en de kinderen de boventoon voeren.

Net gelezen in de Flair. Mooi stel...
Vond het van Kim &Menno zo triest dat een man die vol in het leven stond zoiets krijgt. Heb echt heel veel respect voor hun , hoe sterk zij zijn. Ook voor Kim , die als haar man overlijd er met 2 kleine kinderen er alleen voor komt te staan.

Gelukkig leeft Menno nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven