Hoe is het met die columniste ....?
vrijdag 6 juli 2012 om 15:04
Ik heb een tijdje de lees map gehad,
Daar stonden verschillende colomn's in.
1 van een vrouw die wou afvallen doormiddel van een maagband.
En wat ik altijd toch wel heel erg vond..
Een vrouw waarvan de man ongeneeslijk ziek was, hij had geloof ik kanker. Ze hadden ook 2 jonge kinderen.
Soms vraag ik mij gewoon af, hoe het nu met haar gaat.
Iemand een idee?
Daar stonden verschillende colomn's in.
1 van een vrouw die wou afvallen doormiddel van een maagband.
En wat ik altijd toch wel heel erg vond..
Een vrouw waarvan de man ongeneeslijk ziek was, hij had geloof ik kanker. Ze hadden ook 2 jonge kinderen.
Soms vraag ik mij gewoon af, hoe het nu met haar gaat.
Iemand een idee?
vrijdag 6 juli 2012 om 17:10
quote:Aruuba schreef op 06 juli 2012 @ 16:08:
En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...Er is niets meer geschreven over Kim en Menno, tenminste niet in de Flair en toen het schrijven stopte was hij niet overleden. Ik denk dat je iemand anders bedoelt.
En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...Er is niets meer geschreven over Kim en Menno, tenminste niet in de Flair en toen het schrijven stopte was hij niet overleden. Ik denk dat je iemand anders bedoelt.
vrijdag 6 juli 2012 om 17:54
quote:Aruuba schreef op 06 juli 2012 @ 16:08:
En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...dat was een ander verhaal en stond in mijn geheim.. die man is inderdaad dood.
En het laatste wat ik van Menno heb gelezen is dat hij is overleden. Kan me ook nog iets herinneren van zijn ´serre´. Dat hij daar sliep benden en dat ze het met de kindjes toen opgeruimd heeft. Heel verdrietig...dat was een ander verhaal en stond in mijn geheim.. die man is inderdaad dood.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
woensdag 18 juli 2012 om 11:52
vrijdag 27 juli 2012 om 20:57
woensdag 22 augustus 2012 om 13:23