homo/lesbienne

08-07-2012 14:50 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stel deze vraag puur uit interesse. Ik ben zelf hetero. Bij homostellen zie je vaak een beetje vrouwelijk types. Bij lesbiennes die ik ken is dat wisselend een meerannelijk/ stoer type of juist een vrouwelijk type. Nu vraag ik me af of er altijd sprake is van mannetje/ vrouwtje. Bij lesbiennes kan ik me voorstellen dat je beide elkaar bevredigd. Maar is bij de mannen altijd 1 de ontvangende partij en de ander degene die zijn partner neukt of wisselt dat elkaar af. Misschien dom maar ik heb geen idee hoe dat gaat.
Ik ken niemand die van stofzuigen houdt, man of vrouw. Je bent duidelijk in de war met genderroles.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als je van stofzuigen houdt ben je een kat.

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 juli 2012 @ 16:09:

[afbeelding]

Oh jee, de kat HAAT stofzuigen.. wat is het dan?

Ik vind het heel raar dat deze vraag gesteld wordt aan homo's/lesbo's (niet fout ofzo, daar is een forum voor). Bij hetero's wordt die vraag toch ook nooit gesteld? Wat is allemaal 'mannelijk' en wat is vrouwelijk'? Dan kan ik mijn eigen hetero relatie daar eens langs leggen, ben benieuwd *gaat op zoek naar internet testje*
Ja jeeminee, je vraagt je vrienden toch ook niet wie er bij hen meestal bovenop zit? Tenzij je met zn allen een paar flessen wijn achterover hebt gegooid en je elkaar goed kent..

Die 'mannetje-vrouwtje' determinatie snap ik niet heur, zoek daar toch niet zo naar.
Het huishouden heeft hier niets mee te maken. En als dat wel zo is moet dit verplaatst worden naar thuis.
quote:sinne_blom schreef op 08 juli 2012 @ 15:33:

[...]

Vind je? Ik vind het niet zn rare vraag, zijn soms toch dingen die je je afvraagt. Net als dat ik me wel eens sommige dingen over hetro-sex afvraag... Maar gelukkig wordt dat hier voldoende op het viva forum besproken, dus op de meeste vragen vind ik wel mijn antwoord...Wat is hetrosex?
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 17:11:

[...]

Wat is hetrosex?Lijkt op metrosex.
quote:Solomio schreef op 08 juli 2012 @ 16:09:

[afbeelding]Of een vrouw. Die zuigen ook graag.
quote:liv_1 schreef op 08 juli 2012 @ 17:11:

[...]

Lijkt op metrosex.Maar toch anders.
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 17:11:

[...]

Of een vrouw. Die zuigen ook graag.Neeeeee, daar ging het nou juist over, dat mannen én vrouwen niet van stofzuigen houden.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 17:12:

[...]

Maar toch anders.Ja, klein beetje. Net als bussex, zoiets.
Of glassex
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Behalve dat dit een rare vraag is ben je ook behoorlijk bevooroordeeld. Waarom ga je er bijvoorbeeld van uit dat alle homo's aan anale seks doen?
Ik schrijf ook dat ik geen idee heb hoe dat gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven