
waar heb ik recht op?
dinsdag 10 juli 2012 om 18:23
In september vorig jaar heb ik een tafel + tv kast en servieskast gekocht bij een grote Bouwmarkt (weet niet of ik de naam mag noemen?) In januari zijn er lichte plekken gekomen door de verflaag heen.. de knoesten werden licht zichtbaar.. op dat moment was het nog niet zo erg maar op dit moment zijn de plekken gewoon donkerbruin en zitten de knoesten over de hele tafel + tv kast verspreid. Ik heb de desbetreffende bouwmarkt gebeld en er werd mij gezegd de foto's + bon te mailen. Gedaan.. Dagen niks gehoord.. dus ik bellen en ja morgen is de manager er en hij zal je mail beantwoorden.. de volgende ochtend belde ik die meneer om het nog even duidelijk te maken dat ik een mail had gestuurd en ja hij was weer voor het eerst op het kantoor en ging zijn mails nu beantwoorden..de hele dag gewacht en niks gehoord. 5 minuten voor sluitingstijd gebeld en ja hij zou de leverancier bellen en ik zoou afgelopen vrijdag of maandag wat horen..weer niet (!!!) vanmorgen zelf gebeld...hoor ik dat die @$$@* op vakantie is gegaan. Lekkere klantenservice! Nu heeft een collega gebeld naar de leverancier en deze leverancier wilt mij een pot verf geven waar ik zelf mijn tafel opnieuw kan verven. Maar wat nou als het over 5 maanden weer gebeurd?
Waar heb ik recht op? Kan ik een nieuwe tafel eisen of mijn geld terug?
Ik vind het zelf wel belachelijk eerlijk gezegd dat ik mijn tv kast en tafel nu zelf opnieuw moet gaan verven..
Waar heb ik recht op? Kan ik een nieuwe tafel eisen of mijn geld terug?
Ik vind het zelf wel belachelijk eerlijk gezegd dat ik mijn tv kast en tafel nu zelf opnieuw moet gaan verven..
dinsdag 10 juli 2012 om 18:44
Ik zou het niet zelf gaan verven. Zij moeten er voor zorgen dat het product hersteld wordt en dat als het straks weer niet goed is, dat jij hun daar weer op kan aanspreken. Als je zelf verft dan krijg je daar waarschijnlijk weer een discussie over. Dus ze halen het op, fixen het en brengen het weer terug is mijn advies.