Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Hier de Axe shampoo GTA gehaald. Nu nog posten.
¤ 5,- korting ThuisBezorgd.nl Geen zin om te koken? Bestel dan iets bij ThuisBezorgd.nl. Met de kortingscode RT6FDTH4K (geldig t/m 16 juli) en DF3HUF6F4R (geldig t/m 20 juli) krijg je ¤ 5,- korting op een bestelling van minimaal ¤ 10,-. Kies voor online betalen en voeg onder "voucher toevoegen" bij stap4 de kortingscode toe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
[quote]frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 16:13:

Zo, ik heb weer 30 euro verdiend aan MP. Maar ik moet nog een fiets kopen en straks dus ook nog laminaat.

...quote]

als je al weet hoeveel laminaat je nodig hebt, kun je aanbiedingen van bouwmarkten in de gaten houden. Ik heb laatst laminaat gekocht mer 20% korting bij gamma (20% korting op 1 product naar keuze en dat geldt ook als je van dat ene product er meerdere koopt). Na het leggen hadden we nog een geheel pak over en dat kon gewoon teruggebracht worden (moet wel binnen een maand na aankoop). Korting was volgens mij alleen voor gamma-pas houders. Zo'n pas is best handig, ook als je niet zo vaak daar koopt. Je krijgt van ook kortingsbonnen voor je volgende aankoop en ook een bon van 5 euro voor je verjaardag.

wij gaan in augustus badkamer vervangen. dus op zoek naar goedkope tegels. zoeken naar restpartijen tegen een goede prijs dus.
@ikbenanoniem: het was de T rendhopper.

Online kun je kijken bij t extielhuis.nl en bij d ekbedovertrek-webshop.nl
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:Mugske schreef op 11 juli 2012 @ 19:41:

[quote]frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 16:13:

Zo, ik heb weer 30 euro verdiend aan MP. Maar ik moet nog een fiets kopen en straks dus ook nog laminaat.

...quote]

als je al weet hoeveel laminaat je nodig hebt, kun je aanbiedingen van bouwmarkten in de gaten houden. Ik heb laatst laminaat gekocht mer 20% korting bij gamma (20% korting op 1 product naar keuze en dat geldt ook als je van dat ene product er meerdere koopt). Na het leggen hadden we nog een geheel pak over en dat kon gewoon teruggebracht worden (moet wel binnen een maand na aankoop). Korting was volgens mij alleen voor gamma-pas houders. Zo'n pas is best handig, ook als je niet zo vaak daar koopt. Je krijgt van ook kortingsbonnen voor je volgende aankoop en ook een bon van 5 euro voor je verjaardag.

wij gaan in augustus badkamer vervangen. dus op zoek naar goedkope tegels. zoeken naar restpartijen tegen een goede prijs dus.Dat doe ik al, maar de bouwmarkten zijn toch duurder dan een andere winkel die ik heb gevonden.
quote:frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 16:13:

Ik heb een tuin van 10m2 en gister kwam een stratenmaker kijken omdat ik het hem misschien wilde laten leggen. Hij schatte het in op 2 a 3 uurtjes werk en vroeg daar 175 euro voor. Toen ik omviel van schrik maakte hij er 130 van. Vind ik nog steeds te duur voor een zwart klusje. Maar nu is die tuin dus nog steeds een zooitje.Dat hangt er toch vooral vanaf hoe makkelijk je het zelf kunt doen, als je weet dat het jou een hele dag (of langer) kost valt die 130 euro wel mee.
quote:sweetfirefly schreef op 11 juli 2012 @ 21:08:

@ikbenanoniem: het was de T rendhopper.

Online kun je kijken bij t extielhuis.nl en bij d ekbedovertrek-webshop.nlDank je wel!
130 euro voor drie uur werk? Exc materiaal neem ik aan? Hij zal waarschijnlijk ook zijn voorrijkosten hebben en materiaal qua gereedschAp? Ik vind het best een schappelijke prijs eigenlijk. Voor die 130 euro kun je zelf beter een dagje gaan werken.
Ik dacht dat Trendhopper failliet was, maar dat geldt blijkbaar alleen voor Groningen.

Die faillissementsverkopen kun je vaak wel leuk slagen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Johh, ik heb alweer heel wat gemist! :O

Wat zit zo'n topic gauw vol!

Gister lekker gevrekt op de Blauwvingerdagen in Zwolle. Er zitten leuke koopjes tussen alle rommel, vooral van de bestaande winkeliers van Zwolle zelf.

Elke woensdag in juli en augustus
Haha kon ik naar een dagje werken voor 130 euro!

Mijn buurman (aannemer) zegt dat 25 euro p/uur schappelijk is voor een zwarte klus.
geen uurprijs afspreken voor tuinen,maar projectprijs over1komen.

anders loop je het risico dat ze trager gaan werken.
De project prijs zou dus 130 euro zijn, en hij schatte het zelf in op 2-3 uurtjes werk.
Ik vind 130 euro ook echt belachelijk veel, Frizzy. Dat verdient toch normaal gesproken niemand in drie uur?

'Onze' stratenmaker deed het voor 20 euro per uur, werkte goed door en werkte ook netjes. Wil je hem lenen?
Jaaaa stuur hem eens!
Woei, VVV-bon binnen van ¤10,- voor het aanmelden van mijn moeder bij dat scangebeuren. Nog een paar maanden en ik kan hopelijk nog eens ¤40,- incasseren: omdat ik zelf scan en omdat mijn moeder scant.

Nu nog uitzoeken waar ik die dingen in hemelsnaam uit moet geven...
quote:greatwhitesilence schreef op 12 juli 2012 @ 12:49:

Nu nog uitzoeken waar ik die dingen in hemelsnaam uit moet geven... Volgens mij worden die in veel winkels geaccepteerd hoor, in ieder geval in de keten-winkels.
quote:watervrouw2 schreef op 11 juli 2012 @ 12:28:

Als dit topic een beetje gaat lopen mag ie dan in de openingspost? Weggeef topicDone!
Ja, VVV bonnen kan je bij de Hema en V&D sowieso inleveren. En online kun je opzoeken waar nog meer allemaal, 't is ieder geval best op veel plekken. Je kunt zoeken op soort winkel of restaurant enz.
*allemaal al weg*
En voor degenen met knutselende mannen.. We hebben hier nog resten hout, Vloertegels en een aantal (rode) tegels voor bestrating liggen. Misschien dat iemand er toevallig nog iets van kan maken of iets mee kan?
Kan iemand me uitleggen hoe ik anderen op kan geven als respondent voor het TNS NIPO?

Mi-jo, wat lief dat je dat allemaal weggeeft. Ik heb wel belang bij de zinktabletten. Kun je me mailen op silverzephyr@live.nl hoe dat verder gaat?

Mijn vriend en ik gaan deze zomer op stedentrip langs Rome, Barcelona en Madrid. Alle tips wat betreft (goedkoop) vervoer, leuke restaurantjes en dingen om te doen/zien zijn meer dan welkom wat zijn de vakantieplannen hier verder?
Silver, ik mail je even en dan meld ik je aan bij het NIPO. Het kan namelijk alleen via een al bestaande respondent (en nee, ik verdien er zelf niets mee).

Haha, blont... je wilt weten hoe je zelf iemand aan kan melden

Ik log in en zoek dan in dat schermpje op 'respondent'. en dan zie je een verwijzing naar hoe je dat kunt doen. Of het staat al in je startscherm als ze nog mensen zoeken, en dan kun je daar op het linkje klikken.
Over Rome is sowieso een topic op reizen. Maar je kunt daar een combi ticket kopen, voor metro/tram/bus en entree van wat museums, kost iets van 25 euro voor een week geloof ik.

Leuk restaurantje heb ik daar uitgelegd, zal even kijken of ik 't topic nog kan vinden... --> heb em omhoog gehaald voor je!
Ha!

Vandaag de Friese vlag binnegekregen en mail van het Zenner-haarteam met excuses en de belofte dat ze het haarelastiek alsnog opsturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven