Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:blinkie123 schreef op 12 juli 2012 @ 11:20:

Ik heb weer even een vraagje. Eigenlijk alleen uit nieuwsgierigheid.

Wat hopen jullie te vinden in een parenclub?

Nu is dit misschien een beetje algemeen en vaag, maar zal proberen vanuit mijzelf een voorbeeld te noemen.

Het is b.v. voor mij heel leuk om daar, sexy gekleed, rond te lopen tussen allemaal mensen die dat ook spannend vinden. Daarnaast om heerlijk te flirten en gesprekjes aan te gaan. Kortom het in het middelpunt staan van de aandacht van een aantal stellen en mannen. Het ontvangen van complimentjes en het zelf kunnen bepalen tot hoever je met iemand wil gaan. Dus dat kan variëren vanaf een beetje dansen tot all-the-way. Door alle aandacht krijgt je ego een enorme boost. En voel ik me super vrouwelijk en begeerlijk.

Dus in het begin uitdagen, flirten en gezellige suggestieve gesprekjes. Later vooral actie om de brand te blussen door de opgelopen spanning.

Zat er net eens aan te denken en vroeg mij af of dit voor iedereen geldig is. Misschien zoeken jullie wel hele andere dingen en is de insteek totaal anders.

En ik ben een nieuwsgierig aagje . . . . .

Niets meer aan toe te voegen.

Enne over SDC. We hebben idd geen herkenbare foto's er op staan ivm werk. Hebben wel privefoto's al weet ik niet of je die in een mail mee kunt sturen als proeflid zijnde. Anders binnenkort toch een abonnementje nemen.
Lieffie veel plezier samen met dexter in Amourette
DAANPAM schreef:

Enne over SDC. We hebben idd geen herkenbare foto's er op staan ivm werk. Hebben wel privefoto's al weet ik niet of je die in een mail mee kunt sturen als proeflid zijnde. Anders binnenkort toch een abonnementje nemen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Je kan als proeflid geen foto`s in je mail bijvoegen.

Kan wel via een b.v.een extra aangemaakt email account rechtsstreeks naar ander lid,moet je wel natuurlijk om email adres vragen.

Zo blijf je ook anoniem maar het gevaar bestaat altijd dat je foto`s ergens opduiken helaas.
Kijk Doosje kan tellen hahaha
Ik snap ook niet wat er veiliger is aan foto's apart opsturen of dat je die op sdc hebt staan. (met opsturen heeft iemand ze gelijk op zijn pc zonder er moeite voor te doen)

Alsof je iedereen die belangstelling toont gelijk kunt vertrouwen.... ken je die dan al zo goed?

De foto;s die we plaatsen daar schaam ik me niet voor, ze zijn erotische maar "netjes" en iemand die kwaad wil daar kun je je toch niet tegen beschermen want die kan toch ook met je opgestuurde foto;s aan de haal gaan?

Maak de blootfoto's onherkenbaar en plaats er nog een vakantiefoto bij met gezichten, als men dan een foto download kunnen ze met de blootfoto's nooit bewijzen dat jullie dat zijn en de vakantie foto daar kun je weinig kwaad mee.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doosje1980 schreef op 12 juli 2012 @ 23:47:

Lieffie veel plezier samen met dexter in Amourette Thanks !!! Superveel zin in !!!
Vraagje lees op sdc regelmatig over hotel date s met meerdere stellen vraag me af hoe werkt dat? Er is toch maar 1 bed en hoe zit het met de ruimte lijkt me wat klein of huur je dan een grote kamer?

En kan je zomaar stellen binnen laten komen je moet toch vaak langs een receptie.
quote:doddie schreef op 13 juli 2012 @ 06:20:

Ik snap ook niet wat er veiliger is aan foto's apart opsturen of dat je die op sdc hebt staan..Je kan best inschatten of je ze wel of niet naar een collega stuurt of naar je tante Mien. Sta je met je gezicht op de foto's ben je voor iedereen die persé wil te bekijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een van de redenen waarom wij geen herkenbare foto's op SDC hebben staan is omdat er collega's van mijn man daar ook zitten en die zijn niet zo discreet. Ik weet dat je daar allemaal voor hetzelfde komt , maar op het werk hoeven ze niet te weten over ons swingerswereldje , zeker niet als je een leidinggevende functie hebt.

En discretie vind ik toch wel heel belangrijk in het swingerswereldje.
quote:daanpam schreef op 13 juli 2012 @ 13:15:

Een van de redenen waarom wij geen herkenbare foto's op SDC hebben staan is omdat er collega's van mijn man daar ook zitten en die zijn niet zo discreet. Ik weet dat je daar allemaal voor hetzelfde komt , maar op het werk hoeven ze niet te weten over ons swingerswereldje , zeker niet als je een leidinggevende functie hebt.

En discretie vind ik toch wel heel belangrijk in het swingerswereldje.

Uiteraard is het heel belangrijk om niet herkend te worden. Aan de andere kant wil men natuurlijk wel zien met wie men eventueel in contact komt. Een probleem.

Dat is ook één van de redenen waarom ik het gewoon bij bezoekjes aan een club hou. Niets geen foto’s die op internet terecht kunnen komen.

Bij de club zie je iedereen echt zoals ze zijn. En de kans dat je een bekende tegenkomt is wel heel erg klein. De mensen die dit week-end voor een clubbezoek op pad gaan wens ik een heerlijke avond toe.

Waarschijnlijk ga ik dit week-end, sinds lange tijd, ook weer eens op avontuur. Maar dat is nog niet helemaal zeker. Even afwachten of ik een dienst moet overnemen. Dus daar hangt het op.

Ik twijfel nog tussen een paar clubs. Ga ook nog even op de site’s van die clubs kijken. Straks alvast uitzoeken wat te dragen en klaarleggen. Spannend.
Beter te laat dan over tijd.
Goeie tip Doddie quote:doddie schreef op 13 juli 2012 @ 06:20:

Maak de blootfoto's onherkenbaar en plaats er nog een vakantiefoto bij met gezichten, als men dan een foto download kunnen ze met de blootfoto's nooit bewijzen dat jullie dat zijn en de vakantie foto daar kun je weinig kwaad mee.
Afgelopen zaterdag zijn mijn vrouw en ik naar Eroxx in Balen/Belgie geweest. Op de site ziet het er allemaal erg keurig en modern uit. In het echt is dit ook zo. De bediening is erg vriendelijk en deze club is bij binnenkomst al omgeven door een zweem van luxe.

Fijn vonden we dat we in het restaurant a la carte konden eten, dus geen gehannes en gedring bij een paar grill-stelletjes. Het restaurant gedeelte ziet er erg mooi uit. Er is een mooie tuin de hele avond open bij goed weer, wat leuk is voor de rokers want dat mag in de hele tent niet! De club richt zich op dansers uit de swingersscene en in mindere mate op de actieve swingers. Later op de avond word het wel drukker in het gedeelte met de bedden! Ook deze ruimtes zijn erg schoon en mooi!

Conclusie

Heel leuke disco voor mensen die op zoek zijn naar ´meer´. Publiek zijn dertigers en veertigers die hun best doen om er goed uit te zien!
Welke clubs heb je in het vizier Blinkie? Ben erg benieuwd naar je verhaal
quote:pellez schreef op 13 juli 2012 @ 14:33:

Welke clubs heb je in het vizier Blinkie? Ben erg benieuwd naar je verhaal

Clubs twijfel ik nog en een verslagje zal ik, als ik geweest ben, volgende week wel plaatsen pellez.

Echter het kan zijn dat ik een dienst moet overnemen. Het is vakantietijd en veel mensen met kinderen zijn deze weken op vakantie. Dus mensen zonder gezin zijn dan aangewezen om te werken. Volgens mijn rooster ben ik dit week-end wel vrij. Maar met de nodige slag om de arm.

Trouwens, nu we het over de vakantie periode hebben, ik hoop niet dat het te rustig is in de clubs.
Beter te laat dan over tijd.
Die vakantieperiode zat ik ook even mee inderdaad, Blinkie. Maar toch maar de gok wagen vanavond in amourette. Lichte 'spannende' zenuwen beginnen te komen!
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden ;-)
quote:2vlinders schreef op 13 juli 2012 @ 10:10:

Vraagje lees op sdc regelmatig over hotel date s met meerdere stellen vraag me af hoe werkt dat? Er is toch maar 1 bed en hoe zit het met de ruimte lijkt me wat klein of huur je dan een grote kamer?

En kan je zomaar stellen binnen laten komen je moet toch vaak langs een receptie.

dan nemen ze een luxe kamer met bubbelbad.

op een gewoon bed pas je prima met zijn 4-en, wij ooit eens met zijn 5-en, gaat best hoor !

of de zwembad kamer, kijk maar ens bij die keten met die vogel met grote snavel.

ben je met veel stellen, neem je airo-beds mee.

Akersloot bijvoorbeeld heeft achteringangen, hoef je niet langs de receptie.
quote:blinkie123 schreef op 13 juli 2012 @ 15:03:

[...

Trouwens, nu we het over de vakantie periode hebben, ik hoop niet dat het te rustig is in de clubs.

kleinere clubs loop je die kans.

Fun is even druk als altijd, wel in verhouding meer buitenlanders.
quote:MoodyMissy schreef op 11 juli 2012 @ 19:45:

en Daanpam, nog een tip, zet niet alleen foto`s van de vrouw er op, maar ook foto`s van de man.

ik als vrouw wil toch ook minmaal weten hoe t lijf van de man er uit ziet.

geen foto van de man is bij ons geen reaktie, want dan hebben jullie blijkbaar iets te verbergen ... dan gaan we niet eens om gezichtsfoto`s vragen in een mailtje ...Daanpam, ik herhaal nog maar even een keer gewoon een tip
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juli 2012 @ 12:03:

[...]

Je kan best inschatten of je ze wel of niet naar een collega stuurt of naar je tante Mien. Sta je met je gezicht op de foto's ben je voor iedereen die persé wil te bekijken.

En als die er nou ook zonder gezicht op staat? Dan is de eerste die foto's stuurt de pechvogel en kan de ander alsnog besluiten zich niet bekend te maken.

Het staat en valt dan bij de gene die zich als eerste herkenbaar opstelt. en dan kun je dus evengoed nog die collega treffen. ik snap het dus wel maar het werkt alleen maar omdat jij als onherkenbare die ander wel kan bekijken en zo je afweging maakt. Maar dan nog weet je niet of die ander betrouwbaar is. en als je dan tijdens een date eens wat verteld ben je net zo kwetsbaar en chanteerbaar.

Overigens daanpam, mijn vriendin is in de fun eens herkend door haar leidinggevende, kreeg ze de maandag erop te horen dat hij haar in de fun had gezien, ze dacht dat hij haar aan het uittesten was en vroeg wat ze dan wel droeg, dat wist hij precies te vertellen.

Erna hadden ze juist een leuk geheimpje samen en vroegen ze elkaar na het weekeind wel eens met een knipoog of ze nog wat leuks hadden gedaan.

Ik ben niet zo bang voor die bekende die je kunnen treffen, wat men al zei, je bent er allemaal voor het zelfde, ik denk dat bekende nederlanders en mensen met geld meer te vrezen hebben.

Dan pas wordt je interressant. Ik hoef dus ook niet met mijn hoofd op de tv en ben als de dood dat mijn kinderen beroemd gaan worden of zo. Dan zijn je foto's verkoopbaar aan de bladen en aan rtl boullevard. Mijn vriendin dook pas op in rtl boullevart toen men haar achternaam wist en ze blijkbaar de achternaam had van een bekende nederlander, toen doken haar foto's en filmpjes op als "tante van"(ze kent de goede man niet eens) daarvoor was niemand in haar profiel geinteresseerd

We staan al zo'n 8 jaar herkenbaar op sdc en er is nog nooit iets mee gebeurd, Wel via dit forum (toen we nog een foto topic hadden en ik daar onherkenbare foto's op gezet had) en met foto's die ik dus naar zogenaamde bekende heb gemailt en die beloofde er discreet mee om te gaan, die zijn wel op dating site.s opgedoken.

Mijn man is ook leidinggevende en die is er totaal niet bang voor, omdat hij er gewoon open over is en iedereen het van hem weet. hij doet er niemand kwaad mee, zijn collega;s die vreemd gaan die hebben meer angst dat wat ze doen uitkomt. Hij is hooguit raar dat hij zo iets doet, maar ze zijn, als ze een borrel op hebben oh zo nieuwsgierig. Grappige is dat mijn man dan altijd zegt dat ze maar terug moeten komen als ze nuchter zijn en dan durven ze het weer niet te vragen :-)
Waar heb ik dan gemist dat daanpam geen foto;s van de man heeft staan?

Het is wel zo dat als we geen foto van de man zien wij ook gelijk een profiel niet meer verder bekijken, maar dat is net zo bij stellen die dus geen herkenbare foto's hebben staan. We benaderen alleen stellen die ook herkenbaar er op staan, om eerdere reden, omdat ik me bekend maakt stel ik me kwetsbaar op en dat verwacht ik ook van de ander.

Toevallig deze week nog benaderd door een stel dat een onherkenbaar profiel heeft maar die stuurde wel met de eerste mail gelijk hun foto's mee, ik vind het toch wat makkelijk omdat zij wel lekker hebben kunnen kijken of we soms geen bekende waren.

Gezichtsfoto's vinden wij belangrijk ik weet nog dat vrienden eens zonder gezichtfoto een stel uitnodigde voor een feestje en we totaal afknapte toen we ze zagen, ze waren zoveel ouder dan we hadden ingeschat..... het is ook lastig om eerst belangstelling te tonen en na het zien van de gezichtfoto ineens te bedanken, (we vinden jullie nu we de gezichten hebben gezien toch niet meer zo heel leuk) je mist toch het totale plaatje, de ogen en uitstraling zijn zo belangrijk. Had je zo iets gelijk gezien had je niet eens een eerste mail gestuurd.

Nu moet ik zeggen dat wij tegenwoordig alleen nog maar afgaan op indrukken in real, een foto, profiel zegt toch vaak te weinig om echt in te schatten of je een klik hebt met elkaar. dus in die zin binkie doe je het goed dat je het bij club houd omdat je het in real gelijk voelt en weet en vanaf profiel altijd nog maar moet afwachten.
Ik snap t allemaal goed Doddie wat je beschrijft... maar bedenk ook eens dat er verhalen achter kunnen zitten van het niet herkenbaar willen staan op SDC?

Ik bijvoorbeeld.. Ik word al tijden gestalkt en bedreigd door mijn ex.. Om redenen dat hij er wel mee naar mijn kids of ouders zal stappen. Nu maakt dat richting volwassenen mij niet uit. maar naar pubers?

Ik wacht het even af, en ja graag sta ik er om de redenen die jij geeft wél herkenbaar op...
Ik kan zo ook tal van voorbeelden femminilie nogmaal het begrip is maar als iedereen zo dacht dan was sdc ten dode opgeschreven. Omdat er nog genoeg zijn die zich er wel herkenbaar op zetten kunnen de anonieme veilig anderen benaderen en zich bekend maken. Anders bleven we uit angst met zijn allen om de hete brei draaien en kwam er vanuit die angst geen date meer tot stand.

Toch zal je eens je bekend moeten maken bij de ander. En zal je met een herkenbaar profiel makkelijker die contacten leggen. Omdat je eigenlijk die eerste stap al zet, je maak je als stel bekend.
[quote]doddie schreef op 13 juli 2012 @ 18:35:

Gezichtsfoto's vinden wij belangrijk ik weet nog dat vrienden eens zonder gezichtfoto een stel uitnodigde voor een feestje en we totaal afknapte toen we ze zagen, ze waren zoveel ouder dan we hadden ingeschat.....

Einde quote

Maar Doddie....ik vind het ook wel iets zeggen over de mensen die ze hebben uitgenodigd als ik eerlijk mag zijn.

Ook wij staan onherkenbaar, maar willen altijd gezichtsfoto's zien voor vertrek of ontvangst.

Verder zegt een profiel (mits met redelijke inhoud) ons wel iets over het type mens. (De manier van schrijven en het gebruik van woorden) Er vallen er voor ons hierbij al erg veel af.

Neem dan de vleesfoto's....ook die vallen af.

Dan alleen de foto's van de vrouw...ook die vallen af als de man mist.

Dan de kleding op de foto's......en dan de achtergrond en plek (weleens foto's gezien waar een vrouw lag tussen het kinderspeelgoed...).

Tja dan hou je er weinig over.....maar voor ons genoeg!

Kwaliteit boven kwantiteit is ons motto!

Tja over wel of niet herkenbaar op de foto staan zijn de meningen verdeeld....ik zou het graag doen, maar vanwege werk echt onmogelijk.

Een baan hierom verliezen is het niet waard.
Ik lees vaak even dit topic door, leuk om jullie ervaringen te lezen.

Mijn man en ik swingen nu al een tijdje, bezoeken af en toe een club en hebben ook al een aantal thuisdates gehad.

We genieten samen van dit heerlijke ondeugende wereldje!

Nu willen we volgend weekend misschien wel naar het feestje van Little Sins. Het is een mysterieus feestje, ergens in Amsterdam maar waar, dat laten ze volgendeweek vrijdag weten. Als je op de gastenlijst van SDC kijkt staan er nog maar 19 stellen op, lijkt me niet veel aangezien er plaats is voor 300!!

Mijn vraag aan jullie, zijn jullie bekend met de secret feestjes van Little Sins? En kan iemand mij vertellen wat ik zal kunnen verwachten? Lijkt het op een party zoals Fullmoon die ze 2x perjaar organiseren in the sand of is het meer het idee van een parenclub, kan er meer dan alleen dansen, teasen en pleasen?

Ik hoop dat jullie meer ervaring hebben en het leuk vinden om dit met ons te delen.

In iedergeval alvast bedankt en een geilzellig weekend!
Enjoy, dat je die kindertoys benoemd!! hahah.. Ook wij vragen ons dan af.. welke spelletjes worden er dan gespeeld!! grinzz.

Doddie, ik zeg al, ik begrijp je punt! maar mijn foto's van internet plukken (sdc) is zo gemakkelijk.. voorlopig doe ik het ermee. en heb ik genoeg leuks ontmoet, waar ik later mijn foto naar toe mail ..

Tekst, profiel, en fouten, de woorden dat wat Enjoy zegt.. is ook erg belangrijk..

Is het lekker weer Enjoy? wij stoken de kachel maar weer dit weekend :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven