gisteren

12-07-2012 16:36 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik met mn stiefbroers en zussen en gewone broers en zussen naar een dagje pretpark. zonder ouders. ik ben zelf 26 jaar. Mijn moeder belde ons op in het pretpark en vertelde dat mijn stiefvader aan het cammen was met andere vrouwen. wij zijn geschrokken en wouden gelijk naar huis. dus s,avonds ben ik met mn moeder en zusje even er uit geweest. omdat mijn moeder er even uit wou. ze was naar de kapper geweest en nieuwe kleren gekocht en zich opgemaakt en toen weer terug gegaan naar huis. Ik zit volop in spanning wat er allemaal gaat gebeuren. ik sta zelf op nr 1 van de wachtlijst voor een eigen woning. want ik wil al lang op me zelf gaan wonen. Wat moet ik doen? ik heb slecht geslapen en ben helemaal over mn toeren
Dus omdat je stiefvader met andere dames zit te chatten,ben jij bang geen eigen woning te krijgen?

Wat voor rare kronkels heb jij in je hoofd?

En je moeder ook,om jullie met zoiets intiems over haar en haar vriend op te zadelen tijdens een dagje uit?

Krijg een beetje de kriebels van je,als je met je 26 zo labiel bent.
Lieverd, als je moeder met je begeleider gaat praten betekent dat echt niet dat je geen plekje krijgt. Je begeleider zal namelijk gewoon vinden dat je zo zelfstandig mogelijk moet zijn, en daar hoort een woning van die stichting bij. Je begeleider is onafhankelijk, en is er voor jou, om te zorgen dat het goed gaat met jou, niet voor je moeder.

Als hij komt de 23e, geef dan gelijk aan dat je eerst zelf met hem wilt praten. Leg de situatie uit, vertel hem waar je bang voor bent, dan kan hij je precies uitleggen waarom je gewoon een plekje krijgt en je geen zorgen hoeft te maken :-)
Volgens mij hebben mn ouders gepraat en opgelost is
Goed zo. Gaat het weer wat met jou?
Ja het gaat wel weer. ik heb gister ook lekker gerelaxed in de termen
Welja, pretpark... Thermen.... Jij geniet ervan zo te lezen
@ ommoord

En dus? Wat is dat voor onzin? Sinds wanneer wordt er iemand op veroordeeld die en naar een pretpark gaat en naar Thermen?
quote:Anthonius schreef op 13 juli 2012 @ 15:00:

@ ommoord

En dus? Wat is dat voor onzin? Sinds wanneer wordt er iemand op veroordeeld die en naar een pretpark gaat en naar Thermen?Mij ontgaat de logica er ook van.
ik was gisteren even naar de termen om mijn ouders alleen te laten en dat ze samen kunnen praten en dat was gelukt
Lieverd, je hoeft je niet te verantwoorden hoor. Hoop dat je genoten hebt van thermen.
ja ik had zeker genoten
Gelukkig maar. En nu lekker ontspannen blijven :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven