25e verjaardag ideeen??

18-07-2012 22:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo

Over 3 weken ben ik jarig en mijn verjaardag wil ik altijd niet gewoon standaard in een kringetje zitten en kletsen met elkaar Ik wil er altijd een gezellige geslaagde avond van maken met vrienden/vriendinnen Ongeveer 20 personen komen er altijd Ik weet alleen dit jaar niet wat? Iemand ideeen? Ik was aan het denken aan een BBQ (te laten komen) met wat muziek erbij maar ik weet niet wat het weer gaat doen Ik wil het ook betaalbaar houden Ik vind het erg lastig...

Ideeen welkom!! Thanks!! ;)
als je perse iets wilt doen, karaoke is leuk.

Misschien kun je ook iedereen een flesje drank mee laten nemen, en dat je dan een cocktailbar hebt.
huur een stel van die oud hollandse spellen.

of doe lekekr ouderwets pandverbeuren, en stoelendans
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 18 juli 2012 @ 22:53:

huur een stel van die oud hollandse spellen.

of doe lekekr ouderwets pandverbeuren, en stoelendansNee!
Hahaha als we allemaal wat op hebben is dat wel super hahaha xD
Leuk idee maar dat is meer als we flink gaan drinken
quote:veertje87 schreef op 18 juli 2012 @ 22:34:

Halloo

Over 3 weken ben ik jarig en mijn verjaardag wil ik altijd niet gewoon standaard in een kringetje zitten en kletsen met elkaar Ik wil er altijd een gezellige geslaagde avond van maken met vrienden/vriendinnen Ongeveer 20 personen komen er altijd Ik weet alleen dit jaar niet wat? Iemand ideeen? Ik was aan het denken aan een BBQ (te laten komen) met wat muziek erbij maar ik weet niet wat het weer gaat doen Ik wil het ook betaalbaar houden Ik vind het erg lastig...

Ideeen welkom!! Thanks!! ;)Nodig mij uit en je krijgt een onvergetelijke verjaardag
Hahaha :D
link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar er is nog meeeeeer
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
verkeerde topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven