Leuk betaalbaar dagje weg
zondag 22 juli 2012 om 08:25
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar leuke betaalbare dagjes weg met de kinderen.
Zo kwam ik "Zoopark Overloon" in Best en "de Oliemolen" in Tilburg tegen.
Beide een stuk goedkoper dan de andere dierenparken.
Is iemand daar al geweest en was het wat je verwacht had.
Er staan al 2 uitjes in de planning ( Duinrell en Beeksebergen) maar we hebben hier in het zuiden nog 3 weken te gaan.
Het liefste een beetje in de omgeving, ik heb 4 kinderen dus de entree tikt al snel aan.
Natuurlijk picknicken we regelmatig op de hei en het bos, maar ik zoek echt iets waar we ons een paar uur kunnen vermaken,iets zien, iets doen.
Alvast bedankt!!
Ik ben op zoek naar leuke betaalbare dagjes weg met de kinderen.
Zo kwam ik "Zoopark Overloon" in Best en "de Oliemolen" in Tilburg tegen.
Beide een stuk goedkoper dan de andere dierenparken.
Is iemand daar al geweest en was het wat je verwacht had.
Er staan al 2 uitjes in de planning ( Duinrell en Beeksebergen) maar we hebben hier in het zuiden nog 3 weken te gaan.
Het liefste een beetje in de omgeving, ik heb 4 kinderen dus de entree tikt al snel aan.
Natuurlijk picknicken we regelmatig op de hei en het bos, maar ik zoek echt iets waar we ons een paar uur kunnen vermaken,iets zien, iets doen.
Alvast bedankt!!
zondag 22 juli 2012 om 23:21
IJzertijdboerderij
We zijn op zaterdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend U kunt bij ons de IJzertijd zien, voelen, horen, ruiken, proeven, kortom beleven.
We zijn op zaterdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend U kunt bij ons de IJzertijd zien, voelen, horen, ruiken, proeven, kortom beleven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 juli 2012 om 07:27
Enn,
De ijzertijdboerderij staat in de agenda wat leuk!
Het blotevoetenpad is denk ik voor mijn 16 jarige niet zo leuk...maar hij gaat sowieso niet meer overal mee naar toe.
De tip bioskaartjes daar ga ik ook naar op zoek, kan met de oudsten best door de week s'avonds een keer gaan.
Haha met zoveel tips en ideeë roepen ze straks:"mama we willen vandaag gewoon eens thuis blijven!!!".
De ijzertijdboerderij staat in de agenda wat leuk!
Het blotevoetenpad is denk ik voor mijn 16 jarige niet zo leuk...maar hij gaat sowieso niet meer overal mee naar toe.
De tip bioskaartjes daar ga ik ook naar op zoek, kan met de oudsten best door de week s'avonds een keer gaan.
Haha met zoveel tips en ideeë roepen ze straks:"mama we willen vandaag gewoon eens thuis blijven!!!".