Geld & Recht alle pijlers

lange levertijd zalando

03-04-2012 08:25 24 berichten
Ik begrijp nu de reclame van zalando pas, de gillen omdat het zo allemachtig lang duurd voordat je de bestelling binnen krijgt. Vorige week woensdag besteld en betaald en nu pas is het onderweg naar sorteercentrum...

Dacht dat ze een snelle levertijd hadden o-0
Alle reacties Link kopieren
Het moet sowieso eerst van Duitsland naar Nederland, en dan gaat het volgens mij via Selektvracht naar het leveradres. En die staan ook niet bekend om hun snelle levering.

Het kán snel gaan, het kan ook heel lang duren.
Dan zijn we nog geen week verder. Ach, er zijn ergere dingen toch? Ik denk altijd maar dat je het niet op stel en sprong nodig hebt, anders had je het immers ergens anders besteld?!
Ik heb er vorige week voor het eerst besteld en had het binnen 4 dagen binnen, net zoals in het mailtje gezegd werd. Ik vond de levertijd dus prima!
Ik zie het probleem niet, woensdag besteld, en nog 2 dagen weekend er bij is morgen in huis is vier werkdagen.

Of had je het liefst het zelfde minuut in huis willen hebben.

Dan had je ouderwets moeten shoppen in de stad.
quote:redband schreef op 03 april 2012 @ 08:48:

Ik zie het probleem niet, woensdag besteld, en nog 2 dagen weekend er bij is morgen in huis is vier werkdagen.

Of had je het liefst het zelfde minuut in huis willen hebben.

Dan had je ouderwets moeten shoppen in de stad.

Ik ken anders genoeg internetaanbieders die wél snel leveren. Zoals wehkamp bijvoorbeeld; op werkdagen voor 22:00 besteld, volgende werkdag al in huis!

Bovendien, 2 dagen weekend? Postbedrijven werken ook gewoon op zaterdag.
Ach, dan bestel je toch lekker bij de andere internetwinkels?

( waar een mens zich druk over maakt)
Mijn pakje is deze keer ook wat trager. Zou eigenlijk vandaag bezorgd moeten worden, maar dat wordt denk ik morgen als ik de status mag geloven. Dus misschien ergens wat vertraging op de lijn.

Kan ook nog zo zijn dat het niet op voorraad was en dus eerst nog ergens anders vandaan moest komen.
quote:redband schreef op 03 april 2012 @ 08:58:

Ach, dan bestel je toch lekker bij de andere internetwinkels?

( waar een mens zich druk over maakt)

Eens.

Wat een heisa zeg om niets. Als het iets is wat je snel nodig hebt, dan had je gewoon moeten shoppen in de stad want je wéét dat het lang kan duren of dat er iets mis kan gaan met het verzenden.
quote:nak schreef op 03 april 2012 @ 08:50:

[...]

Ik ken anders genoeg internetaanbieders die wél snel leveren. Zoals wehkamp bijvoorbeeld; op werkdagen voor 22:00 besteld, volgende werkdag al in huis!

Bovendien, 2 dagen weekend? Postbedrijven werken ook gewoon op zaterdag.Zalando geeft helemaal niet aan dat ze binnen een dag leveren, dus dat weet je dan toch van te voren?
Pakje retourneren naar zalando duurt ook een eeuw. Een week geleden verzonden en nog niets
quote:Mundy schreef op 03 april 2012 @ 11:39:

[...]

Zalando geeft helemaal niet aan dat ze binnen een dag leveren, dus dat weet je dan toch van te voren?

Nee,maar wel 2-3 dagen.

En dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.

Bij mij zitten er altijd 6-7 dagen tussen bestellen en bezorgen.

Maar ik bestel altijd op dinsdag of woensdag

Als je op maandag besteld,misschien is het er dan wel op vrijdag,dan zit het weekend er niet tussen.
quote:Maja82 schreef op 03 april 2012 @ 11:43:

Pakje retourneren naar zalando duurt ook een eeuw. Een week geleden verzonden en nog niets Klopt,geen zorgen
Inderdaad, ik bestel bijna alles via internet en heb het meestal de dag erna in huis. Dus een week vindt ik lang.
één week is vijf werkdagen.
Dan zeker niet bij mijn mail vermelden dat het 2 werkdagen duurt. Dan hadden ze moeten zeggen dat het 7 dagen duurd voordat ik het binnen krijg.

Had er over gebeld, wat een slechte klantenservice ook, je krijgt nog geen duidelijk antwoord. Het zou aan de bezorger liggen. Dan word het tijd voor hun dat ze met een andere pakketdienst gaan samenwerken.
quote:kiddootje schreef op 03 april 2012 @ 11:45:

[...]

Nee,maar wel 2-3 dagen.

En dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.

Bij mij zitten er altijd 6-7 dagen tussen bestellen en bezorgen.

Maar ik bestel altijd op dinsdag of woensdag

Als je op maandag besteld,misschien is het er dan wel op vrijdag,dan zit het weekend er niet tussen.Nee, Zalando zegt niet 2-3 werkdagen tussen bestellen en bezorgen, maar tussen overdracht aan bezorger (Selektvracht) en bezorgen.
Heb niet zo'n probleem met lange levertijden als ze maar van te voren netjes aangegeven worden.
Ik wacht nu al langer dan een week op een pakketje van Sarenza, bij de tracking zie ik staan dat het op de 17e in NL is aangekomen en onderweg is naar mijn Kiala punt. Morgen of vanmiddag toch maar is bellen :/.

Bij Zalando bestel ik vaker wat voor een paar tientjes en dan meestal duurt het een dag of vijf voordat het geleverd wordt. De laatste keer deed ik een bestelling van een paar honder euro en toen was het er binnen 48 uur..?
Het is gratis hè,

Bij wehkamp moet je ervoor betalen, maar is wel sneller.

Ti's maar waar je voor kiest.
Zalando werkt tegenwoordig met TNT ipv met Selektvracht en nu gaat het volgens mij een stuk sneller.
quote:Mundy schreef op 03 april 2012 @ 08:45:

Ik heb er vorige week voor het eerst besteld en had het binnen 4 dagen binnen, net zoals in het mailtje gezegd werd. Ik vond de levertijd dus prima!Ik vind dat lang tegenwoordig.
Daarom heb je een maand de tijd om te retourneren, omdat het vanuit Duitsland geregeld wordt.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Zalando, en ben blij dat ze nu ook in Belgie zitten.
apart, heb ook alleen goede ervaringen met zalando !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven