zelf maken of laten bezorgen?

27-07-2012 13:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Voor dit geld niet zelf gaan klooien. Ten eerste is de kans klein dat je het zelf goedkoper redt en het kost je heel veel tijd. Let wel dat je het op tijd besteld he. Wellicht is het al niet eens meer mogelijk voor morgen
Oeh jammie! Ik ga de link opslaan (want ik woon op nog geen 10 km ervandaan gna gna) goede voor een toekomstig feestje!

Veel plezier morgen TO!
ziet er netjes uit hoor! als je graag nog zelf iets wil maken kun je een kan sangria ofzo maken, past wel bij het tapas thema.
Ziet er heel goed uit trouwens!!!
quote:MissMartine schreef op 27 juli 2012 @ 14:06:

ziet er netjes uit hoor! als je graag nog zelf iets wil maken kun je een kan sangria ofzo maken, past wel bij het tapas thema.Leuk idee
-!)
quote:pitamientje schreef op 27 juli 2012 @ 14:08:

Ja toetje had ik inderdaad aan gedacht. Wat bakken ijs dacht ik zo. (ja, ik ga echt voor 't gemak morgen!)Precies, paar bakken Viennetta en klaar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Joh, ziet er goed uit. Goede deal, hoor!

Fijn dat het nog besteld kon worden, scheelt weer een hoop stress!

En als je een paar bakken aardappelsalade of pastasalade met stokbrood, kruidenboter en aïoli serveert dan heb je echt wel een volwaardige maaltijd. Misschien die aardappelwedges nog met mayo etc, dan weet je zeker dat je goed zit.

Je brengt me op ideeën!
Weet je trouwens zeker dat je het niet eerst moet laten proeven, door onafhankelijke derden? Ons bijvoorbeeeld?
haha, nou volgende week feestje bij jou dan!
laat je morgen even weten of het bevallen is? zo ja, dan heeft die poelier opeens heel veel nieuwe klanten;)
doe ik!
quote:boterbloem01 schreef op 27 juli 2012 @ 14:26:

laat je morgen even weten of het bevallen is? zo ja, dan heeft die poelier opeens heel veel nieuwe klanten;)Dat denk ik ook!
Het ziet er verrukkelijk uit, maar ik zou dit nooit willen serveren als maaltijd, daarvoor zit er naar mijn mening veels te veel vlees bij en te weinig andere (lekkere) dingen.

Off topic: Wat is het toch dat tegenwoordig iedere combinatie van hapjes gelijk 'tapas' genoemd wordt? Tapas met bami?? Spaanse spekkoek?? We noemen een koud saladebuffet toch ook geen rijsttafel?
Ik heb ook even op de site gespiekt. Ziet er idd goed uit voor weinig geld. In eerste instantie dacht ik wat veel diverse hapjes maar er zitten gewoon veel hapjes tussen van hetzelfde soort vlees. Voornamelijk gehakt en kip maar dan elke keer anders gekruid of een ander sausje. Ik hoop dat het goed smaakt!
quote:Oriane schreef op 27 juli 2012 @ 14:18:

Weet je trouwens zeker dat je het niet eerst moet laten proeven, door onafhankelijke derden? Ons bijvoorbeeeld?haha! geef je adres, dan stuur ik wel wat op in een envelopje
Eens met kastanjez

Ziet er overigens goed uit die foto vd tafel.

Maar t is niet genoeg als maaltijd v 15 personen.

Zie bijv een gerecht waarvan er maar 10 stuks zijn. Sowieso is t qua hoeveelheid niet veel, zijn maar kleine hapjes.

Snap dat het merendeels vlees is, poelier he.
En? Hoe is het bevallen?
Ben ook benieuwd of t lekker was en hoe t beviel bij de gasten! Hoop dat je een heel leuk feest hebt gehad!
Vind het niet duur voor 15 personen, ik vraag me dan ook echt af of het voldoende is
Ik ben inmiddels ook benieuwd hoe het was:) Vertelvertel
Nog niks? Was het zo erg?
nou eindelijk tijd om te laten weten hoe het was, ben de hele dag weggeweest.

Het was super! 's middags kwamen ze met tweeen de tafel neerzetten, tafelkleed erop en alle schalen al netjes op de goede plaats erop. Het enige wat we moesten doen was het plastic eraf halen. Het was echt meer dan genoeg, we hadden zelfs nog over! En ook nog eens heel erg lekker! Vooral de sprekkoek, kipkluifjes en balletjes waren populair.

Ik had er zelf nog stokbroden met smeersels, 3 salades en knakworstbroodjes voor de kinderen. Ik had ook nog aardappelpartjes maar die ben ik vergeten. Als toetje ijs met verse aardbeien en frambozen en slagroom.

Morgenochtend komen ze de hele boel weer ophalen. In principe hoefden we de schalen en bakjes niet eens af te wassen maar dat is natuurlijk niet zo fris, en in de vaatwasser zetten is ook zo gebeurd. Al kan ik me voorstellen dat dat wel heel handig is als je vrijdagavond een feest geeft en ze het die dag erop om 8.00 weer ophalen.

Al met al dus echt een succes, een aanrader!!!
Klinkt geweldig pitamien, vooral ook die service! Heb ik trouwens ook vaak dat ik dan de volgende dag de koelkast opentrek en...ooh ja oeps, dat had ik ook ng
Ja, we hebben nu nog steeds liggen, dus dat wordt noodgedwongen snacken vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven