Ik ben slecht!

02-07-2012 09:22 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken terug ben ik met mijn vriend een weekje weg geweest naar een hippe grote stad.

Mijn vriend was overwerkt en zat niet lekker in zijn vel. Ik bruiste juist van de energie die ik nauwelijks kwijt kon.

Op een avond wilde hij nergens heen, alleen maar vroeg naar bed.

Ik ben toen in mijn eentje naar de hotelbar gegaan. Daar raakte ik aan de praat met een man die op zakenreis was. Na 3 drankjes en steeds meer geflirt en toespelingen van mijn kant zijn we naar zijn kamer gegaan en hebben we sex gehad. Twee keer in een uur. Hij was net zo fout als ik: getrouwd en liet zelfs nog trots kinderfoto's zien. Daarna hebben we samen gedoucht en ben ik terug naar mijn vriend gegaan waar ik de hele nacht wakker heb gelegen met een lijf vol spanning.

Ik ga dit helemaal lekker nooit aan iemand vertellen en zeker niet aan mijn vriend, maar ik moest het verhaal toch even kwijt. Bij deze.
quote:liv_1 schreef op maandag 02 juli 2012 10:24 Welke hippe, grote stad was dat? Volendam?Ik gok Sexbierum. Het begon met bier in de bar en eindigde met sex. Twee keer zelfs!
Ssssstttttt.....

Je bent gefotografeerd.

En nu al op internet.

Hij gratis hoer , en jij gratis gigolo ... Hahahahahahahha sneu
Hahahaha....ik gun het jouw van harte dat dat zijn techniek was om domme vrouwtjes zijn bed in te lokken en lekker te neuken zonder condoom en dat je dadelijk de kriebels krijgt down under. Hahaha....dan lach ik mij suffff.

Ben je wel een echte vrouw om het met condoom te doen met je vriend.? Dat respect verdiend hij wel en ik zou je maar snel laten testen. Smerige griet! Blehhhh Afschieten die handel !
Ik ben ook slecht, ik leer veelste langzaam. Dat wordt zweten morgen..
quote:rob_uit_zeist schreef op 02 juli 2012 @ 11:15:

Ssssstttttt.....

Je bent gefotografeerd.

En nu al op internet.

[afbeelding]

[afbeelding]

Rob, ik zie TO niet op de onderste foto?

Ligt ze onder het bed?
Camry
You know how I know? Because I reeaally think so!
oooooh jammerdebammer, zit net met een lekkere borrel ( ik heb vakantie! ) en na me heerlijk rot te hebben gelachen hier om reacties, blijkt het een beetje op te zijn. En Patriesje is 'm gesmeerd,

gossie, bleek toch een teer zieltje te zijn. Met lef hè, dat dan weer wel! Lef of stom, snolletrol of niet, hoopte nog op wat smeuïge details en meer LOL! ...mijn stadje wordt steeds hipper en heeft een paar heule leuke hotels mèt bar. En ik heb vakantie hè! Jammer dat ik geen vriend heb om te belazeren en daarom al niet over Patriesjes d'r topic heen kan. Maar fantasie genoeg! Wie weet komt er vannacht een smeuïg topic over mijn fantasieënavonturen met getrouwde, bietje ranzige zakenmannetjes die jaaah willen neuken jeah!

...oh och jeetje, ik geloof dat ik eigenlijk stiekem gewoon jaloers ben, ik verzuurde vrijgezel...maar wat een positieve vibes voel ik vanavond! Joh, ik streef m'n verzuring voorbij jiehaa! Hotelbar, Here I come!
Ah dus dit is het resultaat als je ouders je naar de hockey en zeilclub sturen met mensen uit de juiste sociale klasse.!
En To,je ondertussen nog een keertje (of meer) uit laten wonen in een hotelkamer??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hij heeft je toch wel betaald hoop ik?
Nee,ik dacht het niet.. maar ze vond het wel een avontuur..
quote:patricia_90 schreef op 02 juli 2012 @ 09:52:

[...]

Ik vind vreemdgaan altijd zo'n negatief woord. Ik ben op avontuur geweest, dat klinkt alweer wat beter.
quote:-no-nick- schreef op 29 juli 2012 @ 00:15:

Ik moet het topic dus echt gaan lezen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ga nooit vreemd,stel me altijd eerst netjs voor!!
quote:patricia_90 schreef op 02 juli 2012 @ 09:22:

Twee weken terug ben ik met mijn vriend een weekje weg geweest naar een hippe grote stad.

Mijn vriend was overwerkt en zat niet lekker in zijn vel. Ik bruiste juist van de energie die ik nauwelijks kwijt kon.

Op een avond wilde hij nergens heen, alleen maar vroeg naar bed.

Ik ben toen in mijn eentje naar de hotelbar gegaan. Daar raakte ik aan de praat met een man die op zakenreis was. Na 3 drankjes en steeds meer geflirt en toespelingen van mijn kant zijn we naar zijn kamer gegaan en hebben we sex gehad. Twee keer in een uur. Hij was net zo fout als ik: getrouwd en liet zelfs nog trots kinderfoto's zien. Daarna hebben we samen gedoucht en ben ik terug naar mijn vriend gegaan waar ik de hele nacht wakker heb gelegen met een lijf vol spanning.

Ik ga dit helemaal lekker nooit aan iemand vertellen en zeker niet aan mijn vriend, maar ik moest het verhaal toch even kwijt. Bij deze.

Je voelt jezelf duidelijk superieur.

Maar wat moeten wij hoer mee?

Jer klinkt een beetje als een kind, of als iemand van wie zijn hersenen niet zijn volgroeit.

Of iemand die echt gewoon geen ruk te doen heeft.
quote:dolores007 schreef op 29 juli 2012 @ 11:59:

[...]

Maar wat moeten wij hoer mee?

Jer klinkt een beetje als een kind, of als iemand van wie zijn hersenen niet zijn volgroeit.

Of iemand die echt gewoon geen ruk te doen heeft. Freudiaanse verspreking?
quote:VotesforLeo schreef op 29 juli 2012 @ 12:31:

[...]

Freudiaanse verspreking?

hyahahahahahahha

JA!

Dat was niet helemaal de bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven