Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moge ladies.

Wat waren jullie nog laat op. Allemaal nu op 1 oor?

Ik was gister zo kapot dat ik niet eens meer energie had om hier te schrijven. Wilde in bed nog een film kijken maar die heb ik ook niet gehaald. Ik was al gister vroeg in de weer. Nou dat voel ik wel hoor. Om 11 uur ging mijn vriendin naar huis en ben ik plat gegaan. Op koken na denk ik niet dat ik nog iets kan doen door alle spierpijn. Nu kan ik slapen van vermoeidheid, blijf ik die rot hoest houden, niets helpt er tegen.

Vandaag maar eens lekker rustig aan doen. Even kijken of er iets leuks is bij de OS.

Ieb wat lekker zeg wat er op de fotos staat, ziet er goed uit. Klikte het met de andere? Het was toch de eerste keer?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:andersnogiets schreef op 29 juli 2012 @ 01:36:

[...]

Check. Maar wel digitaal. Dat geschuif van steentjes is het niet voor mij!

Ans, heb je voor mij misschien een link naar digitaal Rummicub? Leuk.

Die eeltsokken, geloof je daar in? Is een steentje niet makkelijker? Ik ken iemand van dit topic, nee ik ben het niet , die had zon ding tegen eelt gekocht van tv. Geloof niet dat het werkte.
MV, je zegt: moge?

Ga terug naar bed, het is midden in de nacht!

Doe ik ook, ben wakker, kon niet meer in slaap komen, maar ik ga nu terug na een bekertje warme melk.

Jij ook terug naar bed!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2012 @ 04:43:

MV, je zegt: moge?

Ga terug naar bed, het is midden in de nacht!

Doe ik ook, ben wakker, kon niet meer in slaap komen, maar ik ga nu terug na een bekertje warme melk.

Jij ook terug naar bed!En werkt het de warme melk?
Goeiemorgen!

Wat waren jullie nog laat/vroeg op zeg!

Hier weer een zonnige dag, i love it.

Zo maar even op bezoek bij ouwe opa en oma, anders bellen ze weer om te horen hoe mn stem ook alweer klinkt (met andere woorden, je bent lang niet geweest)

Morgen maar eens een afspraak maken met de huisarts, heb al tijden erg last van de gewrichten in mn vingers, en het word steeds erger, komt steeds meer bij. Als ik wakker word ben ik net een oud wijf, alles is stroef en stram en doet pijn
Ik ben er weer ingegaan en geslapen tot nu.
Geen bijzonderheden
Goedemorgen lieve mensen!
Goedemorgen!
Hoe gaat het hier?
Rustig hier.

En met jou Fruit?
Goedemorgen! Is het bij jullie ook zo bewolkt en koud? Hier nergens een zon te bekennen, helaas. Fruit, je ouders kwamen dit weekend toch langs? Zijn ze al geweest?

Ben uiteindelijk ronnd 1 uur in slaap gevallen en vriend zal niet meer zo'n grapje uithalen.
Hier is het zonnig en lekker fris. Alle ramen staan open
Mogguh. Zo ik heb weer tot nu liggen slapen. Voel me echt uitgeput.

Er is nog best veel geschreven hier, zal zo eens lezen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Maroon wat vervelend van je vingers!

(heb klein stukje teruggelezen)

Oh ik voel me zo vies, ik heb zo liggen zweten vannacht. Eerst maar ff koffie en dan onder de douche.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goedemiddag.

Heb net naar de hockeydames zitten kijken. Kan me niet echt boeien en vond dat blauwe veld te dominant.

Ben wel benieuwd hoe Marianne Vos het vanmiddag gaat doen!

Even topichoppen en wat eten en dan maar weer even wat nuttige dingen (deels online) doen.
Veel langslapers dus vandaag. Had, gek genoeg, Moon nog niet gelezen.

Hier niet koud maar wel heeeel veel witte en paar grijze wolken.
De OS gaan nu al langs me heen

Had zwemmen nog wel willen zien maar begreep dat dat gisteren geweest is.
Hier gaat het redelijk. Zijn bezig met de nieuwe kooi, ik moest alleen stoppen met werken omdat ik pijn kreeg. Denk dat ik iets teveel van het goede wou.

Mijn ouders zijn niet langs geweest, ze komen misschien volgend weekend . Achja, ik ga me er niet druk om maken, het is hoe het is.
Fruit, jammer dat ze toch niet geweest zijn...

Ik zit even in tweestrijd. Wilde van de belastingdienst alles printen en morgen meenemen naar mijn afspraak. Nou weet ik niet in hoeverre dat echt nodig is maar leek me wel zo duidelijk.

Alleen één document kan ik niet vinden (?)/ openen/ printen. En nu kan ik wel op 1001 manieren proberen of het toch lukt, maar kan ook eerst ff wachten of het uberhaupt nodig is.
hallo iedereen. Ben lekker een beetje aan het keuvelen thuis. Net even een forumster geweest van het weggeef topic. Verder boodschappen gedaan en keuken weer aan kant gemaakt na al dat gekook van gisteren was dat wel nodig.

Gaat wel lekker eerlijk gezegd. Heb het idee dat dit weekend een beetje in balans is. Niet propvol met bezigheden en ook niet helemaal niks te doen.

Over een half uur ofzo zijn schoonmoeder en schoonzus er. Ook gezellig!
Klinkt lekker allemaal Ieb! Grappig want een ander zou slapeloze nachten hebben van de kookclub op bezoek, maar jij draait er kennelijk je hand nauwelijks voor om

Ik denk dat ik dat papiertje maar laat zitten, hoor morgen wel of het belangrijk is. De andere dingen heb ik verzameld.

En net een flinke afwas gedaan. Nu even wat eten en straks naar de winkel. Geen zin maar moet toch eten vanavond.
Goedemiddag meisjes,

Klinkt als een lekker weekend Ieb en straks weer lekker genieten van al die heerlijkheden.

Moon, ik zou idd maar even afwachten of het nodig is.

Hier is het heerlijk weer, zit al sinds ik op ben buiten.

Fijne dag allemaal.
Lig hier nog lekker even in de Z-F zon. Jullie zouden bijna jaloers worden op mijn uitzicht (behalve mijn zonnebril, puzzelboek, telefoon en mooie bruine benen kijk ik tegen een prachtige berg aan. ) Bijna weer naar huis, dus ik geniet er nog even van.

Wel willen momenteel alle insecten maar wat graag op mij zitten. Blijf dus die beesten van me af slaan...
Thee, jij maakt toch ook altijd pastasaus die je invriest?

Ik ben nu al een paar uur aan het koken voor de hele week en dan gaat alles, als het is afgekoeld, de vriezer in.

Van die saus, hoeveel doe je ongeveer in een zakje voor 1 x? Ik snap dat het afhangt hoeveel je eet maar een beetje gemiddelde?

Ik deed vroeger al de pasta of macaroni erdoor en dan invriezen maar ik heb verschillende soorten pasta dus een beetje zonde om dan maar 1 smaak te eten waar ik letterlijk een hele hapjespan vol mee heb.
quote:Uncharted schreef op 29 juli 2012 @ 16:59:

Lig hier nog lekker even in de Z-F zon. Jullie zouden bijna jaloers worden op mijn uitzicht (behalve mijn zonnebril, puzzelboek, telefoon en mooie bruine benen kijk ik tegen een prachtige berg aan. ) Bijna weer naar huis, dus ik geniet er nog even van.

Wel willen momenteel alle insecten maar wat graag op mij zitten. Blijf dus die beesten van me af slaan...Mmmmm lekker, wil wel ruilen met je hoor. Veel plezier nog even he. We zien de fotos wel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven