typische mannen uitspraken

25-07-2012 17:42 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?

Ik zal beginnen.

Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.

Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.

Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.

Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
quote:Donkeyshot schreef op 28 juli 2012 @ 12:40:

[...]

Dat is tactiek. Mijn ex vertelde mij regelmatig dat een snor mij zo goed stond. Achteraf vermoed ik dat ze die snor zag als een manier om andere vrouwen af te schrikken ...

Zo mocht mijn man van zijn ex nooit zijn rughaar verwijderen, dat vond ze nl zo mooi mannelijk. Tuuurlijk....

On topic: alles is altijd mijn schuld, als ik iets heb gedaan is het mijn schuld. Als HIJ iets heeft gedaan heb IK iets gedaan waardoor HIJ het deed en is het alsnog MIJN schuld..... Echt..

Ow en het bedremmelde kleine jongetje wat af en toe tevoorschijn komt als ie weer eens naar de Mediamarkt is geweest en probeert heel onopvallend met een heule grote tas achter zijn rug snel naar boven te glippen.... Ik heb nog nooit ergens moeilijk over gedaan maar om de een of andere reden denkt ie altijd dat ik dan als een soort wakende oermoeder klaarsta om hem op zijn donder te geven... Hilarisch om de opluchting te zien als ik gewoon vraag 'He wat voor leuks heb je meegenomen?'

[...]

Dat is tactiek. Mijn ex vertelde mij regelmatig dat een snor mij zo goed stond. Achteraf vermoed ik dat ze die snor zag als een manier om andere vrouwen af te schrikken ...

[...]

Werkte haar tactiek dan?

Geniaal
quote:VivaFleur schreef op 28 juli 2012 @ 10:09:

[...]

Dit lees ik net voor aan mijn vriend. Zijn reactie: wat een gezeur dat zie je dan toch wel?

Tja herkenbaar dus Ik vind het ook gezeur. Over 2 mee-eters, moet je dan extra in huis halen? Ik heb genoeg om een paar weken lang (onverwachte) eters een lekkere maaltijd voor te zetten.
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 15:34:

Bij dingen die ik belangrijk vind, of waar we het echt over moeten hebben:

Dat komt wel goed, we zien wel hoe het loopt.

Precies, om het vervolgens uit te stellen tot de laatste minuut.

Weet het nog hoe het ging met onze verhuizing, ik hoogzwanger en enorme nesteldrang en meneer deed alles op zn gemakje.

Op het laatste moment heeft hij een stuk of 20 vrienden uitgetrommeld en was het ook zo gedaan.
Geen mannenuitspraak, maar wel echt mannen-gedrag.

Vriend: Shit, ik heb de Formule 1 gemist!

Ik: Oh, en nu?

Vriend: Kimi Räikkönen is tweede geworden, met maar 1 seconde verschil met ..... (-antwoord stopt hier-)

Ik: verschil met??

Vriend: ....

Ik: Verschil met wie?

Vriend: .....

Ik: Hallo?

Vriend: Ja?

Ik: Ik vraag je nu al 3x hetzelfde.

Vriend: Oh, sorry. Wat dan?

Ik: Verschil met wie?

Vriend: Waar heb je het over?

Dus, niet luisteren en de aandacht verliezen voor het mannen-ding waar hij op dat moment mee bezig was, tegelijkertijd! Zucht....
"Ik word al maanden in beslag genomen door probleem X..."

....even later...

"Probleem X ?! X speelt voor mij geen rol hoor , het gaat om probleem Y !"

....nog even later.....

"Probleem Y ?! Je begrijpt het niet , ik heb toch niet gezgd dat ik een probleem heb ?!"

(maar ondertussen heeft ie wel gretig zijn informatie binnen gehaald.. )
quote:gunstig schreef op 27 juli 2012 @ 17:40:

depri klagen bij geduldige partner : "niemand houdt van me.."oh, grappig, ik vind dit persoonlijk eerder vrouwen dan mannen gedrag, zo zie je maar weer
quote:sunnysideup2 schreef op 29 juli 2012 @ 21:43:

[...]

oh, grappig, ik vind dit persoonlijk eerder vrouwen dan mannen gedrag, zo zie je maar weer

eigenlijk vind ik dat ook...

het is daarom denk ik wel grappig om te weten, dat dit ongelofelijke gezemel kwam uit de mond van n geharde alfa-man..
quote:sunnysideup2 schreef op 26 juli 2012 @ 13:25:

oew!

een hele redenering krijgen op de vraag aan een man *hoe oud zijn je kinderen

*ah, wacht he, ze zit in het derde secundair geloof ik, ja klopt want ze heeft nu moeten kiezen voor economie, eco-talen of eco-wiskunde of zoiets, ja ze is 14..

Mijn vader werd een keer helemaal emotioneel toen ik jarig was. Zijn dochter werd 18, hij had een volwassen dochter, nu werd hij toch echt oud!

Detail: Ik werd 19 Dit wilde hij echter niet geloven toen mijn stiefmoeder hem hierop wees

Uitspraak van mijn grootvader: Ik heb een sprookjeshuwelijk, telkens ik thuiskom, zit er een heks op mij te wachten!

Vriend en ik gingen met de hond wandelen en we hadden alletwee zin in een ijsje. We wandelden dus naar het ijssalon. Onderweg merk ik op dat de hond er niet binnen mag, waarop ik het legendarische antwoord krijg: Geen probleem, dan blijft één van ons buiten met de hond terwijl jij ijsjes gaat halen!
Ik, cynisch: "Je bent een miskend genie !"

Hij, serieus: "Absoluut niet ! Ik word niet miskend !"

quote:tien_voor_tien schreef op 29 juli 2012 @ 22:42:

Geen probleem, dan blijft één van ons buiten met de hond terwijl jij ijsjes gaat halen!
quote:tien_voor_tien schreef op 29 juli 2012 @ 22:42:

[...]Uitspraak van mijn grootvader: Ik heb een sprookjeshuwelijk, telkens ik thuiskom, zit er een heks op mij te wachten!

Het enige wat ik van mijn grootvader over heb is een briefje van een rekening (Ik heb hem nooit gekend);

Het schildersbedrijf "bekende bedrijfsnaam" heeft enige restauratiewerkzaamheden verricht in de parochiekerk de heilige geest te doetichhem en hiervoor een rekening ingdiend van 216,40 de pastoor vind de rekening te hoog en vraagt een gespecificeerde rekening.

De rekening ziet er als volgt uit;

1. Heilige geest overgeschilderd.

2. Het paradijs opgeknapt.

3. De slang van de duivel vernist.

4. Houtworm achter Eva's vrijgeblad vernist.

5. Trechterwerk van Adam nagekeken.

6. Buste van Maria gepolijst en nieuwe kindje gemaakt.

7. Heilige gesrtuid een beurt geven.

8. Billen van Petrus schoongemaakt en vernist.

9. Heilige Veronica schimmel verwijderd onder oksels.

10. Fluit van Gabriel nagekeken.

11. Scheur heilig Tresia uitgekrapt en dicht gemaakt.

12. Jozef's staf gerepareerd en stevig gemaakt.

13. Maagd in hof klaargemaakt.

14. Heilige Pauline pin ingezet.

15. Heilige Donna gewassen op de trap.

16. Organist geholpen met schoonmaken van zak.

17. Heilige Agnes gat in onderlijf dicht gemaakt.

18. Maria gleug nagekeken en bijgewerkt.

19. Alle overige maagden een flinken beurt gegeven.
quote:scorpid schreef op 29 juli 2012 @ 23:01:

[...]

Het enige wat ik van mijn grootvader over heb is een briefje van een rekening (Ik heb hem nooit gekend);

Het schildersbedrijf "bekende bedrijfsnaam" heeft enige restauratiewerkzaamheden verricht in de parochiekerk de heilige geest te doetichhem en hiervoor een rekening ingdiend van 216,40 de pastoor vind de rekening te hoog en vraagt een gespecificeerde rekening.

De rekening ziet er als volgt uit;

1. Heilige geest overgeschilderd.

2. Het paradijs opgeknapt.

3. De slang van de duivel vernist.

4. Houtworm achter Eva's vrijgeblad vernist.

5. Trechterwerk van Adam nagekeken.

6. Buste van Maria gepolijst en nieuwe kindje gemaakt.

7. Heilige gesrtuid een beurt geven.

8. Billen van Petrus schoongemaakt en vernist.

9. Heilige Veronica schimmel verwijderd onder oksels.

10. Fluit van Gabriel nagekeken.

11. Scheur heilig Tresia uitgekrapt en dicht gemaakt.

12. Jozef's staf gerepareerd en stevig gemaakt.

13. Maagd in hof klaargemaakt.

14. Heilige Pauline pin ingezet.

15. Heilige Donna gewassen op de trap.

16. Organist geholpen met schoonmaken van zak.

17. Heilige Agnes gat in onderlijf dicht gemaakt.

18. Maria gleug nagekeken en bijgewerkt.

19. Alle overige maagden een flinken beurt gegeven.
@scorpid,

..en daar kon meneer de pastoor Het mee Doen !

ik mag jouw grootvader wel
quote:VivaFleur schreef op 28 juli 2012 @ 10:09:

[...]

Dit lees ik net voor aan mijn vriend. Zijn reactie: wat een gezeur dat zie je dan toch wel?

Tja herkenbaar dus Hahahaha!
quote:jansenenjanssens schreef op 28 juli 2012 @ 19:48:

[...]

Ik vind het ook gezeur. Over 2 mee-eters, moet je dan extra in huis halen? Ik heb genoeg om een paar weken lang (onverwachte) eters een lekkere maaltijd voor te zetten.

Ja, ik vond het lastig om niet te weten wanneer zwager en puberzoon zouden komen en MISSCHIEN mee zouden eten en dat hij MISSCHIEN de auto moest hebben en dus niet wist hoe laat er af was gesproken. Dit omdat ik dan dus MISSCHIEN veel meer moet kopen/klaarmaken, en MISSCHIEN ze aan een gesloten deur staan, en hij MISSCHIEN wat heeft afgesproken over de gezamelijke auto terwijl ik die 's avonds nodig had.

Dat soort vage afspraken stoort me.
quote:ikbenik schreef op 01 augustus 2012 @ 10:18:

Ja, ik vond het lastig om niet te weten wanneer zwager en puberzoon zouden komen en MISSCHIEN mee zouden eten en dat hij MISSCHIEN de auto moest hebben en dus niet wist hoe laat er af was gesproken. Dit omdat ik dan dus MISSCHIEN veel meer moet kopen/klaarmaken, en MISSCHIEN ze aan een gesloten deur staan, en hij MISSCHIEN wat heeft afgesproken over de gezamelijke auto terwijl ik die 's avonds nodig had.

Dat soort vage afspraken stoort me.

Maak je toch niet zo druk joh, waarom zou je je daar aan storen. Je "moet" helemaal niks. Als hij vage afspraken maakt met zijn broer is dat toch verder zijn verantwoordelijkheid?

Eens met vriend van VivaFleur: gezeur, dat zie je dan wel. Niet druk om maken. Probleem opgelost.
oke joop, als jij het zegt zal het wel waar zijn
Up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven