het raadsel van het bewegende dekbedovertrek

30-07-2012 09:31 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterochtend hebben vriend en ik voor de zoveelste keer het dekbedovertrek opnieuw om het dekbed moeten doen, het zat als een balletje verfrommeld in de hoes. Maaaar, alleen aan mijn kant, aan vriend's kant blijft het altijd keurig zitten. Vriend was het een beetje zat en riep uit frustratie 'jij kunt ook nooit normaal slapen!'

Ik vind dat ik best normaal slaap dus ik was een beetje beledigd. Maar hoe kan het nou dat het dekbed dit steeds doet? Ik heb een aantal opties bedacht;

- het dekbed heeft het aan een kant koud

- het dekbed vindt dat ik stink

- het dekbed heeft een soort lui oog

Of, ik moet mijn verlies toegeven en inzien dat ik raar slaap. (niet!) Oh en het is ook niet te klein of te groot of te middel of te blauw/groen/geel.

Wie heeft er nog meer van dit soort vreemde raadsels?
Je vergeet de kleine kriebel diertjes, die liever aan jouw kant slapen en als ze wakker worden gaan krioelen en in het krioel jouw dekbedovertrek meenemen

Kan het zijn dat het dekbed aan jouw kant aan het voeteneind meer over de rand heen hangt waardoor het dekbed door de zwaartekracht gaat schuiven?

Heb je het trouwens bij alle dekbedhoezen?
Ieuw galadriel :( dat vind ik niet zo'n leuke optie..

We stoppen het dekbed altijd aan de achterkant onder de matras, dan is er weinig zwaartekracht mee bezig denk ik?
Nee, je zou denken van niet inderdaad.....

Ik heb trouwens wel een tip voor je om het op te lossen. Naai 2 knoopjes aan de beide bovenste punten van het dekbed, naai een lusje in de 2 bovenste hoeken van het overtrek en voila, gezakt kan niet meer worden
Paranormal activity gezien? :d nee grapje... Misschien2 apartje dekens? Dat hielp bij ons heel erg want ik wilde warm en vriend wilde koel slapen dus ik had allen deken en hij alle hoes als we sochtend wakker werden
Er is toch zo'n broodje-aapverhaal, waarin het dekbed elke dag helemaal overhoop ligt, dat die mensen denken dat hun kat dat elke keer doet, maar dat het uiteindelijk blijkt dat er nog een stukje vlees aan het dons in het dekbed zat, waardoor het hele dekbed vol maden zit die het dagelijks omwoelen? Ik dacht serieus dat het topic hierover zou gaan.
Oh, dat is idd best een optie! Ik heb toch vakantie dus zo maar eens kijken op de markt dan..
Heeeeeeee gadver.. de gadver..... Ik lig nog onder mijn dekbed :(

Oh maar ik ben allergisch-ig dus ik heb een synthetisch dekbed. Pfjew.
Twee dekbedden wil ik maar dat vindt vriend dan weer overdreven. Zucht.
Gaffer trotter. Nu ben ik misselijk...
Wij hebben 2 dekbedden. Heb het nooit meer koud snachts, en word ook nooit meer uit bed gedrukt.

Dan maar overdreven;-)

Dat verfrommelde aan 1 kant komt volgens mij door het getrek snachts.
Ik heb het ook. Althans, in mijn eigen bed blijven dekbed en hoes netjes over elkaar, bij mijn vriend gebeuren er elke nacht wel rare dingen met dat dekbed. Ik dacht altijd dat het aan zijn dekbed lag, maar misschien slapen we bij hem wel anders?
Ohh miss acy, dus eigenlijk trekt hij mijn dekbed gewoon weg? :o
Het verhaal

Maar als je een synthetisch dekbed hebt hoef je daar inderdaad niet bang voor te zijn.
Ja, hij rolt zich er waarschijnlijk in en propt het tussen z'n benen?
O bah o bah o bah. Waarom heb ik het gelezen??
quote:Tomatensoep schreef op 30 juli 2012 @ 09:42:

Twee dekbedden wil ik maar dat vindt vriend dan weer overdreven. Zucht.Overdreven? Het zou voor mij aanschaf numero uno zijn, zodra ik zou gaan samenwonen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Trotter, gadver.

En dat verhaal ga ik dus maar uit voorzorg niet eens meer lezen, je eerste post was al erg genoeg.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
In die link staat dat verhaal nog een keer, met daarbij de uitdrukkelijke bevestiging dat het een broodje aap was, en dus niet waargebeurd.
Ieder een apart dekbed, probleem opgelost.
Dat is waar, trotter. Maar ook meer details.
Ik zeg aardstralen.

Alleen op te lossen door met een alu-hoedje te gaan slapen. Dat zit niet zo lekker, maar ik zie geen andere oplossing...
quote:Tomatensoep schreef op 30 juli 2012 @ 09:42:

Twee dekbedden wil ik maar dat vindt vriend dan weer overdreven. Zucht.Wat een zeurpiet. Dus jij slaapt niet normaal en als je er een oplossing voor aandraagt is het ook niet goed
Never nooit niet dat we hier onder 2 aparte dekbedden gaan slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven