Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Mijn moeder heeft nog een mooie leren fauteuil en een salontafel (echt een hele mooie, een soort van messing poten met een glazen blad, modern maar past ook in een landelijk interieur) staan zag ik gisteren. Ik weet niet of deze gratis wegmogen maar als iemand interesse heeft, wil ik wel eens aan haar vragen wat ze ervoor wilt hebben?
@ italië_meisje, de taille is ongeveer 89 cm, en de lengte is 69 cm.
quote:joda schreef op 30 juli 2012 @ 19:38:

[...]

lama dan..........zo slecht ruik ik nou ook weer niet

Hij kan zomaar bij jou lekker ruiken

Probeer het binnenkort eens bij een parfumerie. Het zit in een gelig doosje. Je moet hem natuurlijk wel lekker vinden.
@Tammiek; ik vind die lak-poema's echt onwijs gaaf! ik heb maat 40, soms 39. Zijn de schoenen een kleine 39? is opmeten een hele gekke vraag
Claudia je hebt mail terug
@claudia; als ik bij een douglas ben, dan ga ik ruiken. Heb het merk in mijn telefoon gezet. Als er in de tussentijd iemand anders graag de parfum wil, is het ook prima hoor.
*Poef*
quote:joda schreef op 30 juli 2012 @ 19:47:

@Tammiek; ik vind die lak-poema's echt onwijs gaaf! ik heb maat 40, soms 39. Zijn de schoenen een kleine 39? is opmeten een hele gekke vraag

ik wil ze best voor je opmeten (als je me verteld hoe ik dat precies voor je doen moet)

alleen ik heb zelf maat 39 en vind ze aan de krappe kant zitten. nou heb ik ook altijd problemen om de juiste schoenen te vinden dus dat kan ook aan mij liggen maar ik denk niet dat ze je gaan passen als je maat 40 hebt.
Jill wat is jou mail adres??
quote:seara schreef op 30 juli 2012 @ 11:19:

Oh ik heb ook deze nog. Maat XL dacht ik, van M&S Mode.. 1 keer gedragen.

[afbeelding]

*werkdagdeel later*: heb je 'm nog?

watervrouw2 atgmailpuntcom
Gaby, ik snap dat je de meubels erop zet om te kijken of er intresse is, maar het is niet de bedoeling dat er dingen verkocht worden in dit topic. Ik denk dan ook dat mochten ze niet gratis weg mogen dat je dit er weer af moet gaan halen en apart op het prikbord moet zetten.

Het is nl zo dat dit topic alleen mag blijven als er geen geld gevraagd wordt.

Dit is niet als aanval bedoeld ofzo maar gewoon om het even te zeggen want als meerdere mensen dit gaan doen is het idee van het topic weg en worden naar het prikbord verbannen. Snap je wat ik bedoel?
quote:tammiek schreef op 30 juli 2012 @ 19:58:

[...]

ik wil ze best voor je opmeten (als je me verteld hoe ik dat precies voor je doen moet)

alleen ik heb zelf maat 39 en vind ze aan de krappe kant zitten. nou heb ik ook altijd problemen om de juiste schoenen te vinden dus dat kan ook aan mij liggen maar ik denk niet dat ze je gaan passen als je maat 40 hebt.jammer, dan houd het gewoon op. Iemand anders gaat vast onwijs blij ermee zijn.
quote:_flower_ schreef op 30 juli 2012 @ 11:47:

Zelf zou ik ook nog wat dingen kunnen gebruiken:

Onder andere: zwangerschapskleding in maat S/36/38 jeansmaat 29/30.

Herenkleding Maat S/M en herenschoenen maat 39

Spulletjes voor de baby die wij verwachten in december.

De matras kan misschien naar een dierenasiel ofzo?

Een post voordat je dit postte bood hanglamp meisjeskleding aan, misschien heb je daar wat aan?
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 30-07-2012 20:56
Reden: geregeld: @dres weg & ingekort
% gewijzigd
Ik had nog wat Britse roddelbladen te geef, maar die worden momenteel vakkundig door zoonlief onder handen genomen. Mensen nog geïnteresseerd in een puzzel? *grijns*

IBI, je hebt mail.

Kimmy..., jouw pakketje is verzonden.
Italiemeisje, ik begrijp wat je bedoelt.

Ik ben natuurlijk op de hoogte van de regels hier.

Ik heb het erop gezet omdat ik weet dat ze deze spullen graag kwijt wilt. (en er dus waarschijnlijk niks voor wilt hebben) Ik had de foto's op mijn computer staan dus ik dacht; ik zet ze er alvast op. Vooral in het lader dat het hier een beetje rustig is en er niet zoveel meer wordt aangeboden.

Maar ik ga ze op het prikbord zetten.
quote:watervrouw2 schreef op 30 juli 2012 @ 20:16:

[...]

De matras kan misschien naar een dierenasiel ofzo?

Kan ik mailen over sommige spullen, of jij mij? watervrouw2 atgmailpuntcom

Een post voordat je dit postte bood hanglamp meisjeskleding aan, misschien heb je daar wat aan?

Je kan me mailen op: viva_flower_@live.nl

Over die meisjeskleding, misschien dat ik er iets aan heb. Maar we weten op dit moment nog niet of het een meisje of jongetje gaat worden.

Over dat matras naar een dierenasiel ga ik eens bekijken.
quote:_flower_ schreef op 30 juli 2012 @ 11:47:

Spulletjes voor de baby die wij verwachten in december.

Flower, ik heb babykleding te over, baddoeken, hydrofielluiers, van die dikke stoffen "luiers", een verschoonkleedje voor onderweg, een hele doos met sokken van maatje pasgeboren tot 2 jaar, hoes voor kruiken (kruik hou ik zelf voor maandelijkse krampen ), mail maar als je interesse hebt: mamariaviaviva at gmail punt com of als iemand haar adres weet, noem het even??

Voor anderen: heb ook nog (meiden) kleding in de maten 62-68-74 over, en ik wacht nog een mailtje af, daarna weet ik wat ik nog over heb van maten 80 en 86. En die mailtjes mogen natuurlijk ook naar bovenstaand adres.
@Watervrouw2; ik heb je een mail gestuurd.
Oh, en een tummytub heb ik ook nog voor flower. Bij interesse. Anders gaat-ie naar het kinderdagverblijf.
@ mamaria: Ja daar heb ik wel interesse in.

Ik ga je mailen.
hahaha ik zie net je mailadres in de post boven mij dus je hebt al mail :-D
haha, ik heb jou ook al gemaild.

Ik zie nu net je mailtje binnenkomen inderdaad.
Ik heb het weggehaald hoor Italiemeisje.
Dit is echt niet bij te houden. Blijft eweldig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dankje gaby, je bent niet boos toch? Ik zou het gewoon jammer vinden als het topic verbannen zou worden naar het prikbord.

En als ze toch gratis weg komen kun je ze er zo weer op zetten :D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven