Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 30 juli 2012 om 20:49
Watervrouw
Ik heb wel intresse in een boek van asperger...
Ik heb voor je een draagzak
Een gratis bad +standaard
Evt als ik niks van jill hoor
2 inbakerdekens een roze met rood en een groene met blauwe
Zou je me kunnen mailen op
Astridjuh17@hotmail.com
Thanxxz
Ik heb wel intresse in een boek van asperger...
Ik heb voor je een draagzak
Een gratis bad +standaard
Evt als ik niks van jill hoor
2 inbakerdekens een roze met rood en een groene met blauwe
Zou je me kunnen mailen op
Astridjuh17@hotmail.com
Thanxxz
maandag 30 juli 2012 om 20:52
Demissionair, heb jou inmiddels ook teruggemaild
.
Ayla erg bedankt voor deze 'verassing'!
Mijn aanbod is inmiddels behoorlijk uitgedund. Rougelove ik had je nog teruggemaild over de koelkast maar geen reactie meer gehad, dus ik ga er vanuit dat je geen interesse meer hebt.
Dit is nog over:
- universele afstandbediening(tv) Philips
- zakwoordenboek der geneeskunde
ik zag trouwens tijdens het bijlezen iemand die cd's van David Guetta aanbood, weet alleen niet meer wie en kan de post niet meer terugvinden
zou je me willen mailen als je ze nog hebt?
vivalaamsterdam@hotmail.nl
Ayla erg bedankt voor deze 'verassing'!
Mijn aanbod is inmiddels behoorlijk uitgedund. Rougelove ik had je nog teruggemaild over de koelkast maar geen reactie meer gehad, dus ik ga er vanuit dat je geen interesse meer hebt.
Dit is nog over:
- universele afstandbediening(tv) Philips
- zakwoordenboek der geneeskunde
ik zag trouwens tijdens het bijlezen iemand die cd's van David Guetta aanbood, weet alleen niet meer wie en kan de post niet meer terugvinden
zou je me willen mailen als je ze nog hebt?
vivalaamsterdam@hotmail.nl
maandag 30 juli 2012 om 20:53
quote:Zaza_zebra schreef op 30 juli 2012 @ 20:52:
Ga heel brutaal gewoon even vragen....
Ik zoek namelijk nog
- magnetron sterilisator waar allerhande flessen in kunnen
- bagagedragerverlenger
Voor het aanbod, kijk vooral een paar pagina's terug.
Zal het zo weer uppen.Volgens mij zag ik zo een ding voorbij komen een paar dagen geleden.
Ga heel brutaal gewoon even vragen....
Ik zoek namelijk nog
- magnetron sterilisator waar allerhande flessen in kunnen
- bagagedragerverlenger
Voor het aanbod, kijk vooral een paar pagina's terug.
Zal het zo weer uppen.Volgens mij zag ik zo een ding voorbij komen een paar dagen geleden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 30 juli 2012 om 20:56
@moedergans als watervrouw de draagzak niet wil ben ik wel erg geintreseerd
ik heb in de aanbieding
-inductiekookplaat 60x60.
-nep-zilveren foto lijstjes
- ikea bureau
zelf heb ik intresse in meidenkleding vanaf maat 86 en ben nog op zoek naar een leuke driewieler.
regio 0545
mailen mag op vivamagriett@hotmail.nl
ik heb in de aanbieding
-inductiekookplaat 60x60.
-nep-zilveren foto lijstjes
- ikea bureau
zelf heb ik intresse in meidenkleding vanaf maat 86 en ben nog op zoek naar een leuke driewieler.
regio 0545
mailen mag op vivamagriett@hotmail.nl
maandag 30 juli 2012 om 20:57
quote:tammiek schreef op 30 juli 2012 @ 19:40:
nogmaals mijn schoenen in de aanbieding
maat 39
witte Puma lakschoenen
[afbeelding]
MAG leren schoenen
[afbeelding]
zwart leren laarsjes (even poetzen en ze zijn goed voor een tweede ronde)
[afbeelding]
[afbeelding]Die puma schoenen vind ik leuk! Alleen ik heb maat 36
nogmaals mijn schoenen in de aanbieding
maat 39
witte Puma lakschoenen
[afbeelding]
MAG leren schoenen
[afbeelding]
zwart leren laarsjes (even poetzen en ze zijn goed voor een tweede ronde)
[afbeelding]
[afbeelding]Die puma schoenen vind ik leuk! Alleen ik heb maat 36
maandag 30 juli 2012 om 20:57
quote:Zaza_zebra schreef op 30 juli 2012 @ 20:50:
Mamaria, ik heb een meisje op komst, en ben geintereseerd in allerlei rosig spul. Vorige was een jongen, dus ze heeft nu nog veel groen en neutraal jongensspul.
In welke regio woon je, als ik vragen mag?Ik woon in Vlissingen (hallo uithoek!), maar heb van alle kleding foto's dus die wil ik je met alle liefde toesturen hoor! Dan kan ik het je gewoon opsturen.
Mamaria, ik heb een meisje op komst, en ben geintereseerd in allerlei rosig spul. Vorige was een jongen, dus ze heeft nu nog veel groen en neutraal jongensspul.
In welke regio woon je, als ik vragen mag?Ik woon in Vlissingen (hallo uithoek!), maar heb van alle kleding foto's dus die wil ik je met alle liefde toesturen hoor! Dan kan ik het je gewoon opsturen.
maandag 30 juli 2012 om 21:00
maandag 30 juli 2012 om 21:07
Iemand nog Singstar en microfoons voor de PS2 in de kast liggen? Lijkt me zoooooo leuk!
Ik heb hier nog een mooi antiek porseleinkastje in de aanbieding. Foto via de mail. Op te halen in 010.
Mailen kan op luna30v@hotmail.nl
Ook nog een winterjasje maat 74 zwart, voor een jongen en schoentjes maat 20. Ook in het zwart.
Ik heb hier nog een mooi antiek porseleinkastje in de aanbieding. Foto via de mail. Op te halen in 010.
Mailen kan op luna30v@hotmail.nl
Ook nog een winterjasje maat 74 zwart, voor een jongen en schoentjes maat 20. Ook in het zwart.
maandag 30 juli 2012 om 21:14
Gaby: gaat goed. Dik-dikker-dikst, en ze wil er nog niet uit.
Dus ik broed nog braaf even door.
Jullie horen het hoor, als de eerste topicbaby er is.
Soley: superlief! Helaas hier diffrax verslaafden, met dank aan mijn zoontje die nergens anders uit wilde drinken. Dus gaat niet passen. Jammer!
Tickel: ik zag m ook voorbij komen, maar hij vloog ook net zo hard de deur weer uit volgens mij.
Mamaria: Vlissingen is inderdaad het andere eind van de wereld vanuit hier haha. Foto's zou ik wel leuk vinden, als het mag!
zaza.op.viva@gmail.com
Wie vergeet ik nu nog?
Dus ik broed nog braaf even door.
Jullie horen het hoor, als de eerste topicbaby er is.
Soley: superlief! Helaas hier diffrax verslaafden, met dank aan mijn zoontje die nergens anders uit wilde drinken. Dus gaat niet passen. Jammer!
Tickel: ik zag m ook voorbij komen, maar hij vloog ook net zo hard de deur weer uit volgens mij.
Mamaria: Vlissingen is inderdaad het andere eind van de wereld vanuit hier haha. Foto's zou ik wel leuk vinden, als het mag!
zaza.op.viva@gmail.com
Wie vergeet ik nu nog?
maandag 30 juli 2012 om 21:16
quote:gaby030 schreef op 30 juli 2012 @ 19:41:
[...]
Dat is ook jammer, zeg!!
ja dat vind ik ook. Heb na een half uur nog gemaild of diegene nog wel kwam...maar nu nog steeds geen antwoord gekregen.
Hoop nog iets te horen, maar als in de tussentijd iemand anders interresse heeft: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
[...]
Dat is ook jammer, zeg!!
ja dat vind ik ook. Heb na een half uur nog gemaild of diegene nog wel kwam...maar nu nog steeds geen antwoord gekregen.
Hoop nog iets te horen, maar als in de tussentijd iemand anders interresse heeft: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
maandag 30 juli 2012 om 21:17
In de herhaling:
- hoeslakentje wieg. Oranje badstof, gebruikt maar goed.
- matrasje wieg. stevig matrasje, komt van marktplaats, heeft wel wat vlekken.
- magic mat van Tommee Tippee, vacuum-plak je bord aan de tafel
[afbeelding]
- familie kalender van de kruidvat. Gekocht, maar niet in gebruik.
- peper en zout stelletje van twee poppetjes die elkaar omhelzen. Oranje-wit. Nieuw.
[afbeelding]
- 6 zilveren belletjes met daarop een hartje waar je een foto/kaartje in kan klemmen
[afbeelding]
- hoeslakentje wieg. Oranje badstof, gebruikt maar goed.
- matrasje wieg. stevig matrasje, komt van marktplaats, heeft wel wat vlekken.
- magic mat van Tommee Tippee, vacuum-plak je bord aan de tafel
[afbeelding]
- familie kalender van de kruidvat. Gekocht, maar niet in gebruik.
- peper en zout stelletje van twee poppetjes die elkaar omhelzen. Oranje-wit. Nieuw.
[afbeelding]
- 6 zilveren belletjes met daarop een hartje waar je een foto/kaartje in kan klemmen
[afbeelding]