Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's gaan op vakantie! #75

01-07-2012 15:09 3015 berichten

Voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG/SOG, uitlaatklep voor je vieze-woorden-fase, haalbare en niet haalbare wenslijstjes en nog veel meer. Join us!

Deel #74
quote:GeorgieBrown schreef op 30 juli 2012 @ 23:13:

Ik vind die studden bikerboots van Ash echt iets voor jou. Als ik de staats win koop ik ze voor je.

[afbeelding]

Beloofd

en oooowwwww wat zijn ze moooooi
Oké, voor bikerboots mét studs (en dan zo'n zelfde als onderstaande) wil ik nog een uitzondering maken en mijn kisten een dagje niet dragen
Haha, ja, want anders koop ik ze natuurlijk niet voor je.
Ik tune uit. Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Goooooodmorning, y'all!

Zit hier aan een ontbijtje nog even werk uit te stellen. Onder het mom van de vakantiechill

GB; goeie tip, heb wel eerder op dat topic gekeken en er een lekker recept gekaapt, dus ik ga er nog eens neuzen ter inspiratie. Wil wat meer varieren in mijn lunch recepten, dus ben jagende op salade ideeen en meer lekkers.

Prachtige jas, inderdaad. Ik zoek er straks ook één voor de winter. Wil dus ongeveer wat jij wilt, al ben ik wat minder streng omtrent kleur en ceintuur. En, wat ik een dingetje vind: ik wil graag slank gesneden, maar ik wil óók graag echt warm, want ik ben een koukleum. Ik neig ernaar om te vallen voor cheap-ass getailleerde dingen, die dan gedragen moeten worden met mega-vesten eronder.

Pixx: zijn de bikerboots echt zo duur dat ze geen optie zijn, of mag het überhaupt niet van jezelf omdat je al genoeg hebt in die richting? Zijn wel gaaf.
Goedemorgen!

Ik kom ook weer eens even binnenvallen Ondertussen wel wat bijgelezen, maar ben afgelopen week lekker laptoploos geweest en vooral even aan mijzelf gedacht en alleen maar leuke en gezellige dingen gedaan!

Wat baan betreft: per 1 sept ga ik beginnen. Dus ik heb als ik weg ben bij huidige baan nog lekker 2 weken vrij ( Dan ga ik een weekje naar Barcelona) en dan nog een weekje vrij voordat ik ga beginnen. Heb er veel zin in, was er vrijdag even langs om het één en ander te tekenen en kennis te maken en de meiden die er werken zijn allemaal wat ouder ( niet gemiddeld 16 haha maar eerder 26) en volgens mij heel gezellig

Nu moet ik nog 12 dagen hier werken. Dit is dag 1 van de 12 dagen. Can't wait!

Ik voel me weer heel goed trouwens. Dat ik weer werk heb doet me natuurlijk goed, maar heb ook even goed de tijd voor mezelf genomen en gewoon even genoten. Geen druk, geen stress.. Was heel erg fijn. Heb mezelf weer een beetje teruggevonden zegmaar.

Verder zag ik voorbijkomen dat de mini meet met GB en Elynn geslaagd was en dat Mara een kan gebruiken.

VD, hoe gaat ie nu met jou?

Rozzie is op vakantie, we hadden nog gewhatsappt toen ze weer een telefoon in haar bezit had

Verder nog wat dingen van levensbelang gemist?
@Senang: ik heb hetzelfde winterjassenissue. Ik wil een jas die slank gesneden is, maar ook écht warm. Het is vaak of je ziet eruit als een michelinmannetje en je bent lekker warm, of je hebt het koud en ziet er slank gesneden uit.

Lastig

Ik wil sowieso een nieuwe, maar weet nog niet precies wat ik wil.. heb wel een geode warme dikke jas in de kast van afgelopen jaar, dus ben wel klaar voor de écht koude dagen.

Maar ja... wat wordt nu een beetje leuk deze winter qua jassen?

Kom even gedag zeggen.
Nikki!, Chi! Senang!

Chi, je klinkt idd weer echt als jezelf. Goed dat je tijd voor jezelf hebt genomen. En de positieve vooruitzichten helpen natuurlijk ook.

Wbt de winterjas, een warme winterjas, geschikt voor op de fiets met capuchon heb ik vorig jaar gekocht. Nu zoek ik iets dat wat netter is. Moet wel warm zijn, maar het hoeft niet iets te zijn dat geschikt is voor -10. Deze krijgt een andere functie.
GB!

Toch wel goed om hier weer te zijn

En ik heb eigenlijk hetzelfde 'ding'. Ik heb een warme goede winterjas voor de fiets en koude dagen, maar zoek eigenlijk iets leuks/hips voor als je gewoon even de stad in gaat met de tram ofzo Maar weet nog niet precies wát ik dan wil.

Ik had wel iets heel moois gezien en zoek eigenlijk al heel lang iets vergelijkbaars:

*Zoekt plaatje*
Ik moet even boodschappen doen. Ben zo nog wel even hier. Tot zo!
Tot straks GB!

Ik zoek een plaatje maar ben de merknaam van de desbtreffende jas vergeten Wordt goed zoeken dus haha
Gevonden! Ik zoek dus een jas met zo'n bijzondere 'watervalvoorkant'

Deze van mbyM bijvoorbeeld:

Ah, winterjassenstress gelukkig heb ik er 3die komend winter nog meekunnen. Ik ga zo naar de kapper.

Dit vind ik ook mooi
Leuk naar de kapper Nikki! Ga je iets bijzonders laten doen?
Weet ik nog niet chi. Ik denk gewoon bijpunten wil hget laten groeien.heb een hekel aan naar de kapper gaan.
Fijne dag, tot later!
quote:chyou schreef op 31 juli 2012 @ 11:35:

[afbeelding]

Dit vind ik ook mooiDeze vind ik ook mooi. Ik vraag me bij deze jassen (die andere ook) alleen af hoe het eruit ziet als je ze open draagt. Dat dat er een beetje uitziet is wel een voorwaarde voor mij.
Lekker latte! Net mijn lunch achter de kiezen dus een lekkere latte is dan welkom
Ben je droog gebleven tijdens de boodschappen GB?
Nee, natgeregend.
Dit was even een bliksem bezoek. Brown is hier om me op te halen. Mss ben ik er vanmiddag of vanavond nog even. Tot later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven