Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 31 juli 2012 om 19:35
Ik kan zeker al aan de slag met t behang!
Had zelf een rol fuchsia ruitjesbehang gekocht, wordt de stam en takken van de boom. Zaza, jouw knalroze bolletjes gaan t goed doen, maar in verhouding moet er nog meer knalroze bij, !
Ik kachel van de week nog wel even naar de Hornbach of Leenbakker.
Spannend, he, wanneer zaza-baby komt!!
Er vroeg iemand om tapijt, ik ga es kijken, had wel wat, maar misschien in opruimwoede weggegooid... To be continued.
Had zelf een rol fuchsia ruitjesbehang gekocht, wordt de stam en takken van de boom. Zaza, jouw knalroze bolletjes gaan t goed doen, maar in verhouding moet er nog meer knalroze bij, !
Ik kachel van de week nog wel even naar de Hornbach of Leenbakker.
Spannend, he, wanneer zaza-baby komt!!
Er vroeg iemand om tapijt, ik ga es kijken, had wel wat, maar misschien in opruimwoede weggegooid... To be continued.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:36
Zo. Bijgelezen.
Nu eerst maar even heeeeeeel hard jubelen voor Joda voor ze straks 20 cent terugvraagt.
De zwembroekjes kwamen vanmiddag binnen. Wat een skatties!!!
Vooral het luierbroekje lijkt me echt ideaal!!!
Ze liggen te pronken op de eettafel, dankjewel, vindt het helemaal leuk en lief!
En Bartjes pakketje eindelijk gearriveerd. Joepie!
Ehm, ik had er nog wat andere tijdschriften ingestopt, maar dat was voor ik wist hoe oud je kids waren.
Veel plezier hoor, met de 'wij jonge ouders'.
En dus nog geen baby hier...
Hoewel ik wel hoop dat ze gewoon bezorgd word zeg. Lijkt me wel wat.
Nu eerst maar even heeeeeeel hard jubelen voor Joda voor ze straks 20 cent terugvraagt.
Ze liggen te pronken op de eettafel, dankjewel, vindt het helemaal leuk en lief!
Ehm, ik had er nog wat andere tijdschriften ingestopt, maar dat was voor ik wist hoe oud je kids waren.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:38
quote:joda schreef op 31 juli 2012 @ 19:28:
o f*ck, ze leest gewoon stiekem mee. ssssttttt
Ik ben altijd eerst een uur kwijt aan bijlezen 's avonds.
Overdag forummen is hier een zeer zeldzame luxe, dus zet je geld niet te snel in op een radiostille dag.
Maarre polletje?
Wanneer ga ik bevallen?
Roept u maar!
o f*ck, ze leest gewoon stiekem mee. ssssttttt
Overdag forummen is hier een zeer zeldzame luxe, dus zet je geld niet te snel in op een radiostille dag.
Maarre polletje?
Wanneer ga ik bevallen?
Roept u maar!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:39
dinsdag 31 juli 2012 om 19:41
quote:Zaza_zebra schreef op 31 juli 2012 @ 19:36:
Zo. Bijgelezen.
Misschien zijn de ouders zélf nog jong.
Dat bezorgen laat ook te wensen over hoor, ik zie het hier op het topic ook vaak terug; de post is ook niet meer wat het geweest is. Toch maar hopen op de gebruikelijke manier.
Zo. Bijgelezen.
Misschien zijn de ouders zélf nog jong.
Dat bezorgen laat ook te wensen over hoor, ik zie het hier op het topic ook vaak terug; de post is ook niet meer wat het geweest is. Toch maar hopen op de gebruikelijke manier.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:41
Merder: dat hoopte ik gisteravond al. Maar als buitenstaander is het hysterisch om die emoties om en om te volgen.
Hanglamp: oeh, leuk met roze ruitjes! Er is ook zoooveel leuk kinderbehang te krijgen!!! Hoewel ik het bij de gamma en karwei wat tegen vond vallen.
Volgens mij zag ik laatste keer bij een mega-Fixet ook allemaal staaltjes liggen...
O, en een vriendin van mij deed een tijdje terug gewoon een oproep op haar facebook. Die zit komende jaren ook met genoeg behangstukjes.
Hanglamp: oeh, leuk met roze ruitjes! Er is ook zoooveel leuk kinderbehang te krijgen!!! Hoewel ik het bij de gamma en karwei wat tegen vond vallen.
Volgens mij zag ik laatste keer bij een mega-Fixet ook allemaal staaltjes liggen...
O, en een vriendin van mij deed een tijdje terug gewoon een oproep op haar facebook. Die zit komende jaren ook met genoeg behangstukjes.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:43
quote:Zaza_zebra schreef op 31 juli 2012 @ 19:38:
[...]
Maarre polletje?
Wanneer ga ik bevallen?
Roept u maar!
Leuk, een weddenschap! Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.
Ik zet in op: 2 augustus. Voel 't aan mijn water!
[...]
Maarre polletje?
Wanneer ga ik bevallen?
Roept u maar!
Leuk, een weddenschap! Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.
Ik zet in op: 2 augustus. Voel 't aan mijn water!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:45
dinsdag 31 juli 2012 om 19:46
TAPIJT, ik heb wat leuks voor je gevonden. Ik heb nog dik wit vilt en dik grijs vilt. Wanneer je daar allemaal vierkantjes van 3 X 3 cm van knipt kun je een mooi tapijt-tegelvloertje maken. Idee? Roept u maar, Dan stuur ik het vilt op. Mail me even op postvakblabla at gmail dot com.
@biol, klinkt leuk! Wat je kan missen en in een envelop past? 2 of 3 A4tjes of zo? Je kan me mailen voor mijn adres, dank vast!
@biol, klinkt leuk! Wat je kan missen en in een envelop past? 2 of 3 A4tjes of zo? Je kan me mailen voor mijn adres, dank vast!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:49
quote:hanglamp schreef op 31 juli 2012 @ 19:46:
TAPIJT, ik heb wat leuks voor je gevonden. Ik heb nog dik wit vilt en dik grijs vilt. Wanneer je daar allemaal vierkantjes van 3 X 3 cm van knipt kun je een mooi tapijt-tegelvloertje maken. Idee? Roept u maar, Dan stuur ik het vilt op. Mail me even op postvakblabla at gmail dot com.
Was dit voor mij bedoeld? Ik ben nl op zoek naar tapijt!!
Ik ga je mailen!!
Was dit voor mij bedoeld? Ik ben nl op zoek naar tapijt!!
Ik ga je mailen!!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:52
quote:Liedjepiedje schreef op 29 juli 2012 @ 09:48:
Zo, na twee weken vakantie ben ik er dan ook eindelijk met mijn spulletjes tot nu toe.
Wil je mij alsjeblieft mailen als je interesse hebt? Het kan hier namelijk zo snel gaan dan heb ik geen overzicht meer!
Ik woon vlak naast 010.
Mailadres is: liedjepiedje1@hotmail.nl
Grijs met wit vestje maat 36.
[afbeelding] GERESERVEERD.
Bikini maat 40C.
[afbeelding]
Een kralenhartje.
[afbeelding]
Een blondpot. De deksel is helaas kapot gevallen.
En ik heb nog de nieuwste linda liggen, en de linda met Mark Rutte
Iemand interesse?
Twee vierkanten tafellampen. Zwart. Het is geen gaas maar het zijn allemaal zwarte draadjes.
Een theepot. Echt nog nooit gebruikt. Waarom koop ik een theepot als ik niet eens thee drink
Een magnetronsterilisator. Of hoe het ook heten mag!
Ik heb drie cakeblikken die ik nooit gebruik. Er mag er nog 1 weg!
Een nagelmanicure apparaatje.
Mintgroen blousje maat 38.
Zwangerschaps T-shirt maat M.
Zo, na twee weken vakantie ben ik er dan ook eindelijk met mijn spulletjes tot nu toe.
Wil je mij alsjeblieft mailen als je interesse hebt? Het kan hier namelijk zo snel gaan dan heb ik geen overzicht meer!
Ik woon vlak naast 010.
Mailadres is: liedjepiedje1@hotmail.nl
Grijs met wit vestje maat 36.
Bikini maat 40C.
[afbeelding]
Een kralenhartje.
[afbeelding]
Een blondpot. De deksel is helaas kapot gevallen.
En ik heb nog de nieuwste linda liggen, en de linda met Mark Rutte
Iemand interesse?
Twee vierkanten tafellampen. Zwart. Het is geen gaas maar het zijn allemaal zwarte draadjes.
Een theepot. Echt nog nooit gebruikt. Waarom koop ik een theepot als ik niet eens thee drink
Een magnetronsterilisator. Of hoe het ook heten mag!
Ik heb drie cakeblikken die ik nooit gebruik. Er mag er nog 1 weg!
Een nagelmanicure apparaatje.
Mintgroen blousje maat 38.
Zwangerschaps T-shirt maat M.