Voor de vroege vogels.

01-08-2012 06:27 82 berichten
Hallo ladies,

Is het de warmte of de lamlendigheid? Ben je gewoon uitgerust of heeft de wekker je uit bed gegooid? Lag er een zweetlijf tegen je aan te snurken of sprong je huisdier op je buik? Oempf. Waren de kinderen al heel enthousiast wakker of heeft de gemeente besloten om om deze tijd al vuil op te halen?

Jullie kunnen hier terecht, in het nu al wakker topic.

Eén hele goede morgen gewenst.

We gaan een hete dag tegemoet. Wie kijkt er naar uit? Wie kijkt er uit naar morgen, waar het 21 graden zal worden?

Kortom, neem een kopje thee, koffie, melk, limonade en plof er gezellig bij.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook een fijne dag Cateautje!
Goedemorgen Phoeb.

Geniet van je vrije dag.
Wakker worden? Ik heb voor mijn gevoel überhaupt geen nacht gehad.

Gisteravond beroerd naar bed gegaan, onrustig geslapen tot 2u, daarna aan de nachtvoeding begonnen en daarmee bezig geweest tot 5.30u. Zoontje wilde niet slapen en als hij sliep werd hij wakker van krampjes.

Toen werd om 6.30u zoon 1 wakker, die weer in bed geslingerd en om 7.15 was het hele huis weer wakker. Zoon 1 met een ochtendhumeur en de vraag of iemand zijn billen af kon vegen, zoon 2 met grote trek, man met brak hoofd, want ook niet geslapen en ik... Tja en ik, nog steeds beroerd, ik zit hier gewoon een zombie te zijn.

Goedemorgen allemaal! Hopelijk was jullie nacht beter en heeft iedereen een fijne dag.
Goedemorgen!! Vrolijk topic.

Na een korte nacht, me nu klaarmaken voor een sollicitatiegesprek!!

Daarna lekker in de tuin. Mijn todolist afwerken (met dingen die buiten kunnen ).
Hier ook een vroege, het was een uur of half vier. Helaas geen vrolijke toevoeging, ik kon niet slapen van familiekwesties. Schoonfamilie nog wel.
Succes peacy!!!
@Mibb,sterkte vandaag!

@peacy,ik las todo-list.............ik moest het echt 3keer lezen whahaaha,succes met je sollicitatie!
Expres vroeg opgestaan ivm de verwachte hètte... Moet nodig de kamer soppen dus dat wil ik doen vóórdat de zon teveel van zijn stralen laat zien :-D

Góedemorgen dus!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
O, wacht, ik geloof dat er hier nu een zonnestraaltje door de bewolking heen piept! Kom maar op met die 27 graden!
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Ladytruckster to-do-list.. Wist dat er iets fout moest zijn .
Goeiemorgen allemaal! Wat een leuk topic op de eerste dag van mijn vakantie

Na hele drukke weken van werken te hebben gehad is het nu eindelijk zover! Ik heb vannacht nog over werken gedroomd...

Vandaag koffers pakken, lijstje afwerken, films op dvdtjes zetten, muziek op cdtjes. Morgen gaat de hond naar m'n schoonzus en donderdagnacht naar Schiphol rijden! Zoveel zin in de vakantie! Wat wil je als je al 7 jaar niet meer op vakantie bent geweest.

Fijne dag iedereen, geniet van de zon!!

Succes met je sollicitatie Peacy!
Waar ga je heen vliegen, Jacoba? Fijne vakantie alvast!
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Madeira! Het bloemeneiland dat bekend staat om zijn prachtige natuur en mooie wandelroutes Ik hoop ook dolfijnen en walvissen te mogen spotten!!!

Dank je wel!
Goedemorgen allemaal.

Gezellig topic, Cateautje en wat schattig dat het zo goed gaat met je nieuwe poes.

Truckster, gefeliciteerd met je zoon.

De rest allemaal veel plezier en/of sterkte met deze dag.

Ik ga me nog heel even omdraaien, ben gisterenavond wezen borrelen waarbij het vrij laat is geworden. Gelukkig vandaag geen verplichtingen, dus een beetje snoozen en forummen is wel prettig.
Goeiemorgen!

Mijn wekker gaat nog lang niet! Ben vandaag vrij maar heb een hele spannende dag voor de boeg en kan niet meer slapen.
Ik ben erg nieuwsgierig wat voor spannends ga je meemaken vandaag?
Goede morgennnnnnnnnnnnnnnnnnn

Rise and Shine!!

Vanmorgen wakker geworden door de wekker. Daarna heeft mijn vriend een lekker bakje koffie voor me klaar gezet. Dan even broodjes smeren, wat druifjes mee in een bakje

Alleen ben ik wel opgestaan met de gedachte dat ik morgen moet afrijden...pfff...de zenuwen zitten er nu gelukkig nog niet helemaal in, maar dat kan zo omslaan :p

Iedereen een fijne (werk)dag toegewenst!
If someone tells you that you cant, all you have to do is turn around and say Watch Me!
Danku dames, danku!!
@DeWareJacoba,

Helaas niet iets leuks-spannends.

(niet quoten svp, haal het straks weg)
6.30 uur is voor mij een normale tijd om op te staan..en naar mn werk te gaan.
Wat een leuke verrassing:ik wist niet dat het zulk mooi weer zou worden vandaag! Erg fijn, precies op m'n vrije dag. Ik zie langzamerhand mijn lange lijst met werkzaamheden uitgesteld worden en een middagje hangen in de tuin ontstaan. Dankjewel voor dit goede begin van de dag!
Morning! Hier al ruim 2 uur wakker door dochter die zindelijk tracht te worden 's nachts en een nat bed had. Daarna ontbeten en kind naar kdv gebracht. Verder ben ik lekker vrij en ga ik lunchen met een vriendin, heerlijk op een terrasje, zin in!

Fijne dag allemaal!
O Turqooiss, dat zijn minderleuke spannende dingen maar inderdaad spannend. Veel succes gewenst!
Dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven