wat moet ik doen help!

05-08-2012 03:39 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
iets meer dan een week geleden heb ik een jongen ontmoet via internet hij woont in India en we hebben gespypt enzo we praten elke avond op whatsapp maar nu heeft de hele dag niks gezegd en ik ben bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. ik ben echt hopeloos verliefd en hij is zooo lief en hij blijft wakker tot 6 in de ochtend om met me praten vanwege tijdverschil. en dan zegt hij opeens de hele dag niks meer. ik heb ook niks gezegd omdat ik bang ben dat ikt e opdringerig overkom. wat moet ik morgen doen moet ik wel of niet beginnen. of zal ik wachten totdat hij iets zegt, wat moet ik doen????????
Boek een ticket! Geen tijd te verliezen, dit is je droomman! Ga er heen en verklaar hem je liefde! Nu!!!!!

Of stuur hem een berichtje, vraag hoe het met 'm gaat.

Kun je ook doen.
Ik zou hem stante pede deleten.
Wat vreselijk.
Ik blijf op. Ik móet weten hoe dit afloopt...

Een thriller is het!
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 03:39:

we hebben gespypt enzo

Wow, klinkt wild.

Misschien wil ie even rustig een sigaretje roken na het spypen?

.
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 03:53:

Ik blijf op. Ik móet weten hoe dit afloopt...

Een thriller is het!Ik bewaar de spanning tot morgen.
Stroomstoring.
quote:hawkeye_jane schreef op 05 augustus 2012 @ 03:57:

Stroomstoring.Kom op zeg, dan gooit ie de nood-aggregaat maar aan.
quote:Twinkle1001 schreef op 05 augustus 2012 @ 03:58:

[...]

Kom op zeg, dan gooit ie de nood-aggregaat maar aan. Heeft ie geen geld voor. TO, wil je zsm 600 dollar overmaken, dan kun je weer met hem skypen.
Schatje toch!

http://www.volkskrant.nl/ ... a-telkens-weer-stil.dhtml
quote:mocy schreef op 05 augustus 2012 @ 03:56:

[...]

Ik bewaar de spanning tot morgen.

Ok, welterusten Mooc.

Persoonlijk zou ik echt geen oog dichtdoen.
Ik kan dus ook geen ook dicht doen, ik kan moeilijk nu een bericht sturen hij weet dat het vier uur in Nederland is en daar is het nu ongeveer half zeven. Dus dan lijk ik helemaal gestoord. Maar ik houd volgens mij gewoon van hem. Elke keer als mijn telefoon afgaat hoop ik dat hij het is en ik kan amper ademhalen als ik aan hem denk. Het is echt een schat. Ik word gewoon helemaal gek
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 04:09:

Ik kan dus ook geen ook dicht doen, ik kan moeilijk nu een bericht sturen hij weet dat het vier uur in Nederland is en daar is het nu ongeveer half zeven. Dus dan lijk ik helemaal gestoord. Maar ik houd volgens mij gewoon van hem. Elke keer als mijn telefoon afgaat hoop ik dat hij het is en ik kan amper ademhalen als ik aan hem denk. Het is echt een schat. Ik word gewoon helemaal gekNou, nou, wat een drama. Als hij echt zo'n schat is vindt hij het helemaal niet erg als jij een berichtje stuurt. Integendeel. App 'm even, dan kun je zien of het bericht wordt ontvangen en gelezen en breng ons op de hoogte.
Dane, boek morgen direct een ticket. Dit is de ultieme liefde!
Logisch. Ik zou ook gek worden. Gék zeg ik! Sterker nog, ik ben het al! Stapelgek!

Een week al. En je houdt van hem.

Via internet.....zo'n schát van een jongen die opblijft voor je, in India he, mind you, dus de toekomst is één breed pad bezaaid met rozenblaadjes. En nu ineens radiostilte en een bericht sturen kan niet,want hij weet hoe laat het is in Nederland.

Kun je ergens terecht? Je ouders? Vrienden?
WTF??? Ik zeg: Hier aarde, hier aarde...........
TO, wat deed je besluiten dit probleem hier te plaatsen op het Vivaforum?
@ eleonora

Nergens, iedereen slaapt en ik hoop echt dat hij hetzelfde voelt en gewoon wat zegt ofzo, we weten gewoon alles van elkaar en normaal werd ik echt misselijk van dit soort verhalen omdat het zo klef was maar nu ik het zelf ervaar vind ik het heerlijk om gewoon lekker verliefd te zijn en ook echt vreselijk omdat ik niet bij hem ben.
Wanhoop!

Sorry hoor TO, dat ik voor jou spreek maar de 'help!' in je topictitel impliceert een serieus probleem, ik denk dus dat 'wanhoop' het best pas bij je state of mind. Of zit ik er naast?
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 04:25:

@ eleonora

Nergens, iedereen slaapt en ik hoop echt dat hij hetzelfde voelt en gewoon wat zegt ofzo, we weten gewoon alles van elkaar en normaal werd ik echt misselijk van dit soort verhalen omdat het zo klef was maar nu ik het zelf ervaar vind ik het heerlijk om gewoon lekker verliefd te zijn en ook echt vreselijk omdat ik niet bij hem ben.

De liefde is mooi, dat ervaar jij nu ook, aan den lijve. Of aan den ogen dan maar toch.

Goh, bijna half vijf en nog geen teken van HEM....

Dat wordt doorhalen voor je. Pittig hoor.

Hoe laat mag je hem whatsappen zonder krankzinnig over te komen?
quote:esther55 schreef op 05 augustus 2012 @ 04:20:

WTF??? Ik zeg: Hier aarde, hier aarde...........

Nee, je zegt het fout Esther.

Het is; Hallo India, hier Nederland......
@ eleonora

Ik weet het niet wat lijkt voor jullie redelijk, hij weet ik dat ik vakantie heb en dat ik meestal uitslaap?
Uur of half acht kan wel hoor.

Dan zeg je dat je moest plassen en meteen even een berichtje stuurde voor je weer lekker tussen de klamme lappen ging liggen om door te pitten.

Wel zo relaxed mogelijk over proberen te komen he. Dat het niet lijkt alsof je al een hele nacht op zit te wachten op een man die je niet kent en waar je niks van weet, behalve dat wat hij whatsappt.

Dat zou hysterisch kunnen lijken en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=0130cvtfaOU

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven