Entertainment alle pijlers

Ergerlijke reclame!

05-08-2012 14:05 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op TV zap ik altijd de reclames weg. Maar vandaag heb ik eens de radio aan en elke keer komt die irritante reclame van KPN voorbij, met die man die iemand gaat bellen en dan zegt: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hallo!!

Als iemand mij zou opbellen en zo zou beginnen, zou ik de haak erop gooien!! Oftewel: wegdrukken....
Moet je ook met die reclame doen: wegdrukken.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Je bent de doelgroep niet, is voor mannen.
Die AH reclame met dat podium en die mensen en blije zingende man. krijg er de kriebels van.
Ja heel irritant!
Iedere reclame waarin een radiowekker afgaat...
Of die reclames van Rennie.. Al een wat oudere waarin de man thuiskomt, vrouw zegt: hier, neem een Rennie! Waarop vervolgens hun dochter met een rietje bubbels blaast in haar drankje om de borrelende buik van haar vader na te doen.... Zucht.
Oh ik heb niet goed gelezen, ging over radio reclames. Die zijn ook irritant ja, haha
Ik haat snurk- en slurpgeluiden. Alle ongegeneerde lichaamsgeluiden. Dan zap ik echt weg.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 05 augustus 2012 @ 15:33:

Ik haat snurk- en slurpgeluiden. Alle ongegeneerde lichaamsgeluiden. Dan zap ik echt weg.O ja, ik ook. Vooral die Rivella-reclame met Chantal Janzen, dat ze dan een boer laat aan het eind. Waarop ik dan altijd denk: 'doe niet zo ordinair, mens!' Eigenlijk heel onredelijk, want ik laat ook wel eens een boer. Maar dat hoef ik dan niet terug te zien, ofzo.
FIP radio is een online franse zender zonder reclame, af en toe het nieuws en leuke muziek! Geen hit van de dag, geen hits van vroeger. Het luisteren waard!
Die tv-reclame met die hele lelijke baby die zit te sch••ten dan.... Of die tv-reclame van carglas (?) met die vent die het woord 'airco' niet uit kan spreken...
Ik ben dol op TV reclame. In die tijd kan ik 1) de vaatwasser inruimen of leeghalen, 2) de wasmachine vullen en aanzetten, 3) de droger leeghalen en een deel van de was opvouwen, 4) even snel mijn haar wassen), 5) de planten water geven en zo kan ik nog meer dingen bedenken.
verba volant, scripta manent.
Drinken-inschenk-geluiden haat ik!!
Ik vind die m&m reclame vreselijk. Zo'n man die ondergeschrikt is aan zijn vrouw en zelfs de m&m lopen over hem heen!
quote:MarianneDavids schreef op 05 augustus 2012 @ 15:45:

Ik ben dol op TV reclame. In die tijd kan ik 1) de vaatwasser inruimen of leeghalen, 2) de wasmachine vullen en aanzetten, 3) de droger leeghalen en een deel van de was opvouwen, 4) even snel mijn haar wassen), 5) de planten water geven en zo kan ik nog meer dingen bedenken.
TV en radio uitlaten.

Ik heb vrijdag voor het eerst in een maand te TV weer aangehad. Voor Milk, een film op ned3 zónder reclame

En muziek op de radio download ik en speel ik af op m'n MP3-speler...

Geen ergernissen hier :-)
quote:MarianneDavids schreef op 05 augustus 2012 @ 15:45:

Ik ben dol op TV reclame. In die tijd kan ik 1) de vaatwasser inruimen of leeghalen, 2) de wasmachine vullen en aanzetten, 3) de droger leeghalen en een deel van de was opvouwen, 4) even snel mijn haar wassen), 5) de planten water geven en zo kan ik nog meer dingen bedenken. Goeie!
quote:lemoos schreef op 05 augustus 2012 @ 15:09:

Iedere reclame waarin een radiowekker afgaat...Helemaal mee eens!
Heb de tv nu fulltime aan met de OS en erger me regelmatig dood..

Met name aan die reclame van Becel over Leontien van Moorsel (met lelijk geblondeerd pauperkapsel) die met broodjes thuis komt.

Op de radio vind ik die van Zuid-Limburg, je zal er maar wonen.. irritant. Super irritante stem en daarnaast heb je als het er echt leuk is niet zo'n reclame nodig, dus ik vind het nogal een pathetische actie.
Vakantieeee....we gaan op vakantieeeee.
Ik vind de Whiskas reclame zo erg. Dat mens met haar gegrillllde kipfilet, die zo dik is dattie vanbinnen niet gaar kan zijn, aan de manier waarop hij er aan de buitenkant uitziet, en dan zeggen dat haar kat dat ook wel graag eet, dus koopt ze kattenvoer á la kipfilet voor haar kat, en wat zo leuk is dat zijn vriendje van de buren voortaan mee-eet.

Wat een kul, of dat positief is, dat de kat van de buren bij je mee-eet. Zal de buurvrouw leuk vinden dat haar kat bij een ander lekker staat te smikkelen.

Ik zou het niet uit kunnen staan als een van mijn beesten zijn maal bij de buurvrouw ging halen.
Ik hoorde die van de kpn gisteren voor het eerst maar wat een vreselijke reclame. En die reclame van e-matching ofzo is ook tenenkrommend, deze boodschap is niet bedoeld voor blablabla.

Offtopic, waar zijn je schoenen Perel ??
quote:Ruza schreef op 05 augustus 2012 @ 16:49:

Vakantieeee....we gaan op vakantieeeee.Ja, deze. Ik kwam hier om deze reclame af te kraken. Ik vind het onvoorstelbaar dat ie niet alleen bedacht, maar ook nog gemaakt is.
Reclame werkt bij mij averechts. Heel wat merken koop ik uit principe niet, omdat de reclame zo irritant is.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven