Gezellig kletspraatje!

05-08-2012 20:19 1508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om geen topic(s) te vervuilen met ons geklets gaan we hier even verder met praten:). We praten over vanalles, nog wat en helemaal niets .

Iedereen die mee wil kletsen, je bent welkom!

Onze vaste schrijfsters:

Peacy

Droomz

Smuisje

Panadol

Noadean

Hartelijk welkom aan:

_origami_

Steph

Missmoana

Ellen1990

Ze kan (nog) niet bij ons komen op dit topic maar ik wil wel dat ze weet dat ze erbij hoort: Indie !

Dat we er een mooi volgeschreven topic van mogen maken
Meld!

Er zijn veel vrouwen hoor, die zwanger worden om ex bij zich te houden

Alleen, ik kwam erachter toen ik al ruim 9 weken zwanger was.

Verwekt dus, in een periode dat het nog goed ging tussen ons.

Ik heb heel lang nagedacht over hoe ik het hem ging zeggen en wat de consequenties ervan waren.
Je hebt het gevonden, peacy!

Ik weet dat er vrouwen zijn die dat doen maar ik vind dat zo erg!! Ik denk ook niet dat je op die manier een man aan je kan binden.

Hoe heeft hij het opgenomen, het bericht van de zwangerschap? Reageerde hij wel normaal toen?

Mijn hoofd zit weer eens vol met vanalles en nog wat. Het duurt zo lang voor Cutie terug is en hij is pas 1 dag weg. Dadelijk is ie terug en is het allemaal niet zo leuk meer. Er kan veel gebeuren in 10 dagen haha.
Haaaaai _origami_, kom je ook gezellig mee praten over vanalles, nog wat en niets:)?
Jaaaaaa! Martina (NLer) als 2e door bij de halve finale 100m sprint!!!
Mag ik me ook melden?
Martina heeft een topprestatie geleverd zeg!!

Nicolientje: Heel dubbel, eerst heel boos, daarna verdrietig en vooral aan zichzelf denkend. Maar ik heb zelf ook afstand genomen hoor! Werd gek
Smuisje!! Welkom!!
Volgen jullie veel van de spelen eigenlijk?
Oh en ik had geen specifiek type hoor. Een kerel die mij respecteert en mijn hobbies dus ook.

Liefst blauwe ogen, maar hey, ik heb allang geleerd dat een speciaal type toch 'problemen' oplevert
@origami de spelen staan bijna de hele dag op hier. Volg het dus wel maar niet zo dat ik niks wil missen. Volg jij iets speciaals?
quote:smuisje schreef op 05 augustus 2012 @ 21:31:

Volg jij iets speciaals?Neu, niets speciaals, mijn enige eis is dat het beweegt...
Whooooooeeeei, we gaan dus goed op de OS!!

Smuisje, jij mag je niet melden, jij moet hihi! Schrijf lekker mee hoor meid!

Peacy, ja specifieke types leveren inderdaad wel moeilijkheden op. Voor Cuties uiterlijk was ik echt nooooit gegaan maar hij is wel leuk om te zien hoor. En tis zo'n schatje haha. Ik kan echt niet wachten tot ie terug is... Hoe erg kan ik zijn haha.

Ik bedenk net dat ik helemaal geen zin heb in vier jaar studeren. Dacht even zal ik toch een niveau 3 opleiding gaan doen maar dan verkort, dus in 2 jaar. Maar dat is ook wel jammer want ik kan veel meer. Misschien zijn het gewoon de zenuwen....
Origami: Alles, als ik beneden zit, als ik boven zit heb ik geen tv .
Nicolientje, dit zijn de zenuwen. Geloof me, ik heb het nu ook.

Maar ik vind de opleiding te mooi om te laten lopen. Alleen 4 jaar klinkt zo lang.

Ik zit er aan te denken om dan halverwege deeltijd te gaan doen, zodat ik minimaal 20 uur werk heb
Ja, ik zit helemaal in de stress..... 4 jaar, christus dat is zoooo lang. En als ik niveau 3 doe is het 2 jaar en dan kan ik aan het werk. Want kan verkorte opleiding doen en nu wil ik dat. Want dat werk vind ik kei leuk! Maarja het verdient een stuk minder, niv 3 of HBO maakt wel verschil. En ik heb al een niv 4 diploma dus wel heel stom als ik dan niv 3 ga doen. Maar ik heb zo de zenuwen. Niet normaal. En dan denk ik dat ik deze opleiding helemaal niet wil enz. enz. Maar ik heb de hersenen om HBO te doen, uni ook nog wel zelfs dus ik moet gewoon niet zeuren en ervoor gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan...
@origami, haha dat is een lage eis. Moet lukken toch?

Nou, ik zag handboogschieten,dat was saai!

@nicolientje, haha ik heb dus helemaal geen keus. Goed hoor.

Ik denk dat het zenuwen zijn. Ik snap het idee, maar je wilt dit zo graag, doe het dan lekker ook! Die jaren zijn zo voorbij!
Nicolientje, zou je geen opleiding kunnen doen waar je tegelijk kan werken? Geen idee of het bestaat in jouw richting hoor..

Smuisje, handboogschieten saai?! Was de spannendste wedstrijd die ik heb gezien! (Maar ik ben misschien bevooroordeeld door mn hobby)
@origami, oh haha sorry, ik vond het niet leuk.maarja zelfde met tafeltennis en judo en nog wat dingen. Ik kijk graag zwemmen, hardlopen, paardrijden etc.

Ieder zijn eigen ding toch;)
Ja, ik weet dat ik dit beter wel kan doen maar ik bedenk steeds dingen waardoor dit helemaal geen handige opleiding is. Als ik (hopelijk) kinderen krijg is dit allesbehalve een handige baan... En je krijgt toch wat straling mee, dat kan nooit goed zijn voor een mens. Enz. enz. Maar het komt denk ik door de zenuwen want elk beroep heeft wel minder leuke kanten. Als ik VIG ga doen moet ik hele dagen mensen tillen, wassen, verzorgen en dat is lichamelijk ook heel zwaar...

En dan nog eens die studieschuld. Ik heb nu al 10.000 euro studieschuld. Wel prestatie dus als ik het diploma haal valt er een groot deel weg. Alleen daarom al moet ik wel een HBO studie af gaan ronden. Stufi lijkt leuk maar soms baal ik er goed van!
Nicolientje, wij zouden elkaar motiveren weet je nog?

Kom op meid, je kunt dit. Ga ervoor, je weet diep in je hart dat je dit wilt. Dit is slechts koudwatervrees...

Go girl, go girl
Tafeltennis is leuk! Zwemmen gaat. Wat ze nu doen vind ik ook leuk! Turnen vind ik geweldig! Tot hoe lang duren de spelen nog?

Mijn zwakte moment is alweer voorbij. Ik heb even bedacht aan alle mooie echo's die ik later mag gaan maken en nu weet ik weer waarom ik dit wil studeren:). Dankjewel voor je bemoedigende woorden Peacy, you keep me going!

_origami_, ja er zijn wel leren en werken tegelijk mogelijkheden maar voor dit jaar was ik te laat met solliciteren. Ik hoop vanaf het 2de leerjaar wel een leer-werkplek te hebben. Dan komt er iig geld binnen want ik word er ook niet jonger op... En wil toch wel als ik afgestudeerd ben (over 4 jaar) een beetje eigen geld hebben:).
Nicolientje, ... Je hebt al antwoord gegeven haha. Blijf denken aan de mooie kant, dan red je het wel!

Turnen is inderdaad ook erg leuk om te zien.

Gister was ook trampolinespringen, dat vond ik leuk
Nicolientje, jij hebt dezelfde kriebels als mij. Ben nu aan het solliciteren voor een bijbaan.

Dan hoop ik toch echt een leerwerkplek te krijgen, zodat ik vanaf het 2e jaar deeltijd aan de slag kan gaan ivm eigen plek enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven