Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mv dat is weer niet duur voor 2,5 kilo! Ik betaal meer op de markt. Ben benieuwd of je plan gaat lukken met die aardappelen.

Ibi Nee had nog niets geschreven over mijn weekend. Alleen dat ik vrij was. Het was vooral een heel rustig weekend.. Een beetje té rustig! Naast de standaard dingen als boodschappen en huishoudklussen heb ik weinig gedaan.

Lief dat je het vraagt trouwens.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 22:43:

jullie klinken zoveel beter dan een tijdje terug MV en Moon! Wat fijn om dat zo te zien.

Thanks!

Ja de hele winter + voorjaar is door mijn vingers geglipt eigenlijk. Dat slechte slapen de hele tijd.

Komend jaar beter!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
AR, hmm te rustig is het dan ook weer net niet he zo in het weekend. Ik vind dat zelf erg moeilijk die balans vinden tussen belachelijk druk en te rustig.

Maar ja wel lekker even de tijd gehad voor jezelf dus op zich wel fijn lijkt me.
Tjonge 45 kg. Mijn bakkes valt open. Wat een prestatie. Ik voel me echt een loser wat dat betreft. Net weer een bak joppiesauschips op. Oh nee, twee bakken
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 22:44:

ow ans is er ook! goedenavond!

He Ans. -zwaai-

Ieb, als je kwartet klaar is moet je er een foto van maken, ik ben benieuwd hoe het wordt. Niet op het forum maar misschien over de mail.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ieb jij gaat ook goed trouwens! Zo veel afgevallen, ik vind het ongelooflijk.

Straks zijn we gewoon allemaal uit de lappenmand
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Ik zwaai alleen even want kom nergens meer aan toe de laatste dagen/weken.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, ik kom binnenkort weer langs.

Ik ga maar slapen, morgen weer een hoop te doen.

Weltrusten voor straks en een fijne dag morgen!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 22:46:

huh een ovenschaal die niet in de oven kan? das vaag.

Ow en spruiten? Je wilt dus baby aardappelen gaan maken? Ow jee dat idee staat me niet zo aan eerlijk gezegd.

Ik heb de oplader gevonden van mijn fototoestel dus ik maak wel wat fotos.

Knap hoor Ieb, 45 kilo, geef mij wat van dat doorzettingsvermogen.
1 foto wordt denk ik moeilijk MV het worden veel kaartjes maar zal er idd. wat foto's van maken en naar je zenden. Ben benieuwd wat je ervan vind!

ans, ik heb ook echt dagen dat het me niet lukt hoor. Hoef jij je echt niet rot door te voelen. Hoop dat de chippies wel lekker waren. Ik vind joppie chips ook een briljante uitvinding!
quote:AnneRoos74 schreef op 05 augustus 2012 @ 22:59:

Ik ga maar slapen, morgen weer een hoop te doen.

Weltrusten voor straks en een fijne dag morgen!Truste Anne.
quote:neurogenesis schreef op 05 augustus 2012 @ 22:58:

Ik zwaai alleen even want kom nergens meer aan toe de laatste dagen/weken.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, ik kom binnenkort weer langs.

Zwaai terug.
Truste AR!

MV, jij hebt helemaal mijn doorzettingsvermogen niet nodig! Je hebt genoeg van jezelf dat heb je de afgelopen weken wel bewezen.
Trusten Anne, slaap lekker
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 23:01:

Truste AR!

MV, jij hebt helemaal mijn doorzettingsvermogen niet nodig! Je hebt genoeg van jezelf dat heb je de afgelopen weken wel bewezen.

Dank je

Maar heb altijd veel bewondering hoeveel energie je hebt en wat je allemaal doet.
Thee, hoe gaat het met je? Heb je deze week nog onderzoeken of moet je wachten tot 22 augustus?
Ik moest nog aan je denken Ieb, toen ik stond te koken. Heb wel vaker voor meer mensen gekookt, ook toen ik studeerde. Maar het is toch nog een hele planning eigenlijk. (vroeger ook wel voor groepen van +10 man, vond ik leuk )

Moest toen denken aan je uitgebreide paas(?)buffet.
ow wat grappig moon! Ja koken voor groepen is idd. een hele planning. Merk wel dat ik er steeds beter in wordt maar ook iets beter in het allemaal wat los laten.

Dank je wel voor je lieve woorden MV! Zijn we ff complimenteus naar elkaar toe vandaag.

Begin een beetje moe te worden dus als ik niet meer reageer lig ik te slapen.
Ja ik kan het op zich wel, maar mensen moeten niet gaan zeuren. Deden ze niet hoor maar zodra dat wel gebeurt ben ik uit mijn concentratie.
kan ik me voorstellen moon, heb ik ook wel een beetje.
Jullie zijn allemaal bikkels. Gewoon lekker bezig zijn en proberen er plezier in te hebben is een goeie weg naar herstel. Gedoseerd natuurlijk. Niet overdrijven. Opoe heeft gesproken
Dank je opoe

Ik ga trouwens wel naar het haakweekend bij Chooc, als het uitkomt. Echt leuk
quote:Moonlight82 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:46:

Dank je opoe

Ik ga trouwens wel naar het haakweekend bij Chooc, als het uitkomt. Echt leuk

Opoe rules!!!

Moon wat is dat het haakweekend?
Is het bij chooc? Wat leuk zeg! Ik kan het topic niet vinden.
Dat is op het weggeeftopic ontstaan.

Chooc zocht een rustgevende hobby en dacht aan haken. Ik heb haakspullen gekocht laatst maar heb het nog niet onder de knie. En toen bedachten we om iemand te vragen van het forum die het kan, om het dan uit te leggen aan degenen die het niet kunnen. En het kan bij Choco thuis.

En Chooc wilde het ook echt kunnen aan het einde van de 'cursus' dus vandaar een heel weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven