Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lila84 schreef op 22 juli 2012 @ 13:08:

Uhmm moderator... beetje jammer dat in het topic 'zwanger worden vanaf juli' de tabel overhoop is gegooid. Dat er een regel is prima, maar communiceer dan de regel gewoon in het topic en dan handelen we hier heus wel naar.

Excuses, er is inderdaad iets misgegaan, was uiteraard niet de bedoeling. Het is inmiddels opgelost!

Met vriendelijke groet,

ModeratorViva forum

Ik kan echter nog steeds niets toevoegen of wijzigen aan de tabel!
Dat komt omdat een mod het bericht heeft aangepast, dan is het daarna niet meer mogelijk om er zelf nog iets in te wijzigen.
quote:trotter schreef op 23 juli 2012 @ 09:47:

Dat komt omdat een mod het bericht heeft aangepast, dan is het daarna niet meer mogelijk om er zelf nog iets in te wijzigen.

Dat klopt.

mvg,

Junior.
Verplaatst naar de Thuispijler;

honden in houston

mvg,

Junior.
quote:himalaya schreef op 22 juli 2012 @ 15:50:

[...]

Is dat niet in tegenspraak wat je zelf (of je mede-mod) eerder heeft gezegd als antwoord op Frizzy?

[...]

Dat is precies waar ik em nou ook vind knellen. Maar volgens mod 1 gaat het puur om medicatie-adviezen en het stellen van diagnoses. Blijkbaar mag deze forummer, die claimt arts te zijn, iemand dus wel adviseren met bepaalde klachten niet naar de dokter te gaan. Ik vind het onwenselijk, maar Viva blijkbaar niet?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 juli 2012 @ 10:09:

[...]

Dat klopt.

mvg,

Junior.Kan hier dan nog wat aan gedaan worden, want zo hebben we niets meer aan de tabel! Thanks.
quote:lila84 schreef op 23 juli 2012 @ 10:20:

[...]

Kan hier dan nog wat aan gedaan worden, want zo hebben we niets meer aan de tabel! Thanks.

Ik weet niet op hoeveel postings jullie zitten maar ik zou zeggen, open een nieuw topic.

mvg,

Junior.
Verplaatst naar Prikbord Contact;

Reisgenootje Australië gezocht eind 2012 begin 2013

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 juli 2012 @ 10:22:

[...]

Ik weet niet op hoeveel postings jullie zitten maar ik zou zeggen, open een nieuw topic.

mvg,

Junior.Voorlopig kan dit een oplossing zijn. In de tussentijd laten we uitzoeken of en hoe we de OP weer toegankelijk voor je kunnen maken.

quote:arrwen schreef op 19 juli 2012 @ 08:51:

abidjan, ik zou ook graag nog wat met je willen delen, lees je hier nog? Ik snap wel dat het topic weg is, maar ik vind het wel heel erg jammer en vond inderdaad de andere ervaringen ook waardevol.

Mag ik hier inhoudelijk reageren?

Stimpy, ik wilde in eerste instantie alleen mijn posts weghalen maar toen ik alles door ging lezen leek het mij niets aan de herkenbaarheid af te nemen omdat er zoveel quotes waren en zoveel reakties. Vandaar dat ik dacht dat verwijderen beter was.

Ik heb veel aan jouw reakties gehad en als ik had geweten dat mensen het zo vervelend zouden vinden, had ik het toch anders opgelost.
quote:stimpy77 schreef op 18 juli 2012 @ 23:20:

In navolging van het weghalen van het topic 'blijven voor de kinderen' heb ik serieus vijf minuten zitten scrollen omdat ik het idee had dat ik niet goed keek,nooit bij stil gestaan dat het weggehaald is.Persoonlijk vind ik het erg jammer dat deze mogelijkheid er is,niet omdat ik mezelf nou fantastische adviezen vind geven maar omdat ik vanuit persoonlijke redenen mijn verhaal wilde delen met TO.Ook zeer persoonlijke info gegeven maar dat vind ik niet erg,ik ga er niet vanuit dat mijn hele kennissenkring hier forumt en dan net op dat topic kijkt.

Het gaat er ook om dat het voor andere mensen een belangrijk herkenningspunt kan zijn die je neerzet,mensen die niet reageren maar toch veel aan jouw verhaal kunnen hebben mochten ze in dezelfde situatie zitten of belanden.Vind het erg jammer dat het nu weg is.

@Stimpy en Arwenn, mijn bovenstaande post was voor jullie beiden..

Arwenn, ik weet niet hoe en waar we dit nu zouden kunnen doen. Er is hier geen mogelijkheid priveberichten te sturen?
Mods, ik heb jullie gemaild en geprobeerd jullie aandacht te trekken met het staffen van een eigen posting. Ik vraag jullie toestemming voor een in memoriam topic omdat één van onze vaste schrijfsters is overleden. De familie heeft toestemming gegeven.

Kan ik hier nu alsjeblieft een antwoord op krijgen???
Ik heb ook gemailt mods.

Please reageer snel even op de mail van IBA
Ik heb je post even gestafd Iba (met uitleg uiteraard!), hopelijk reageert er dan sneller 'n mod
Jeetje wat heftig zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Volgens mij zitten de mods in de tuin momenteel...
Jeetje
Mods, we zien jullie zwijgen als toestemming hoor!
Inderdaad, ik heb om 11 uur al gemaild, later nog een keer gestafd met toelichting.
Duurt allemaal te lang. Ik zou zeggen, open het topic maar, dit moet gewoon kunnen.
Excuses voor de vertraging!

Wat een verschrikkelijk bericht, uiteraard geen enkel probleem om een dergelijk topic te openen.

quote:ModeratorViva schreef op 23 juli 2012 @ 13:51:

Excuses voor de vertraging!

Wat een verschrikkelijk bericht, uiteraard geen enkel probleem om een dergelijk topic te openen.Dank jullie voor de toestemming

Lieve Wereldmeid :'-( topic
Mods, de familie van Wereldmeid heeft net contact met mij opgenomen. Ze zijn heel blij en geroerd door de reacties op het topic.

Ze hebben me echter met klem gevraagd om de nick Wereldmeid met spoed te anonimiseren. Zouden jullie dit kunnen regelen?

Op die manier blijft de privacy van Wereldmeid gewaarborgd in haar eigen omgeving.

Heel veel dank, Iba.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven