Gezondheid alle pijlers

Veel ongesteld

07-08-2012 20:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben sinds een maand bijna iedere week ongesteld. Snap hier helemaal niets van en maak mij dus best zorgen. Ik ga zeker naar de dokter, maar vraag me af of het vaker bij vrouwen voorkomt?

Groetjes Visjes
Eh nee dat lijkt me niet normaal nee. Dokter dus.
Kan het niet zijn dat je last hebt van contactbloedingen door een vrijpartij ? Dat het geen menstruatie is?
Het komt wel vaker voor (ik ken meerdere vrouwen die er last van hebben gehad) maar een doktersbezoekje is zeker een goed idee want het is natuurlijk enorm onhandig. Ben je onlangs andere anticonceptie gaan gebruiken?
quote:waarbij schreef op 07 augustus 2012 @ 20:03:

Kan het niet zijn dat je last hebt van contactbloedingen door een vrijpartij ? Dat het geen menstruatie is?Nee, ik heb geen vriend. Het is menstruatie omdat ik ook hoofdpijn en eetbuien krijg.
quote:Liquorice schreef op 07 augustus 2012 @ 20:05:

Het komt wel vaker voor (ik ken meerdere vrouwen die er last van hebben gehad) maar een doktersbezoekje is zeker een goed idee want het is natuurlijk enorm onhandig. Ben je onlangs andere anticonceptie gaan gebruiken?Ik gebruik helemaal niets. Heb wel een lichte schildklier afwijking maar dat zal het denk ik niet zijn.
Elke week een menstruatie lijkt mij onmogelijk, het kan ook iets zijn wat alle kenmerken heeft van een menstruatie me het niet is. In elk geval niet de bedoeling. Is het licht bloedverlies (dus minder bij je normale menstruatie of misschien juist meer, en misschien anders van kleur)?

Het klinkt in ieder geval als iets wat niet de bedoeling is, huisarts is inderdaad verstandig. Zou dat niet te lang uitstellen.

Heb het ook een tijdje gehad toen ik een lichte pil een maand had doorgeslikt nadat ik ééntje was vergeten in te nemen. Had toen allerlei rare dingetjes. Maar gezien jij geen anticonceptie gebruikt noch geslachtsgemeenschap hebt zou ik zo niet weten wat het kan zijn. Heb echter ook een schildklierafwijking, je zou de site vd stichting even kunnen bekijken wat ze erover zeggen. Ik weet wel dat het invloed heeft op je vruchtbaarheid namelijk. Ben je hyper of hypo?

Succes in elk geval!
If we don't get lost, we'll never find a new route
quote:kiiwi schreef op 07 augustus 2012 @ 23:20:

Elke week een menstruatie lijkt mij onmogelijk, het kan ook iets zijn wat alle kenmerken heeft van een menstruatie me het niet is. In elk geval niet de bedoeling. Is het licht bloedverlies (dus minder bij je normale menstruatie of misschien juist meer, en misschien anders van kleur)?

Het klinkt in ieder geval als iets wat niet de bedoeling is, huisarts is inderdaad verstandig. Zou dat niet te lang uitstellen.

Heb het ook een tijdje gehad toen ik een lichte pil een maand had doorgeslikt nadat ik ééntje was vergeten in te nemen. Had toen allerlei rare dingetjes. Maar gezien jij geen anticonceptie gebruikt noch geslachtsgemeenschap hebt zou ik zo niet weten wat het kan zijn. Heb echter ook een schildklierafwijking, je zou de site vd stichting even kunnen bekijken wat ze erover zeggen. Ik weet wel dat het invloed heeft op je vruchtbaarheid namelijk. Ben je hyper of hypo?

Succes in elk geval!De ene keer 7 dagen flinke bloedingen en nu heel weinig. Ben heel erg moe, warme voeten en handen en kan niet veel hebben. Ik ga ook naar de huisarts, ben alleen bang voor de uitslag.
Ben je al bij de huisarts geweest?

Mijn topic (Te lang ongesteld, dat is 1 op 4 vrouwen) gaat ook over lang ongesteld zijn. Tot nu toe bloed ik zo ongeveer al vanaf de winter met hier en daar misschien wat daagjes 'vrij'. Gynaecologe kon geen mankementen vinden.

Na de Jasmin-pil nu de Nuvaring en het lijkt iets beter te gaan, hoewel het bloeden nog niet echt helemaal wil stoppen. In plaats van verder af te wachten ga ik vanmiddag toch de huisarts vragen voor een doorverwijzing naar de menstruatiekliniek in Den Bosch.
quote:Distracted schreef op 13 augustus 2012 @ 12:00:

Ben je al bij de huisarts geweest?

Mijn topic (Te lang ongesteld, dat is 1 op 4 vrouwen) gaat ook over lang ongesteld zijn. Tot nu toe bloed ik zo ongeveer al vanaf de winter met hier en daar misschien wat daagjes 'vrij'. Gynaecologe kon geen mankementen vinden.

Na de Jasmin-pil nu de Nuvaring en het lijkt iets beter te gaan, hoewel het bloeden nog niet echt helemaal wil stoppen. In plaats van verder af te wachten ga ik vanmiddag toch de huisarts vragen voor een doorverwijzing naar de menstruatiekliniek in Den Bosch.Ik ga jouw topic even lezen, bedankt. Misschien slap maar ik durf niet naar de huisarts te gaan. Wil het nog even aankijken. Ik wist niet eens dat er een menstruatiekliniek bestond. Ik heb ook de pil geslikt maar daar kreeg ik weer uitslag van. Heb ook een tijdje een spiraaltje gehad, daar kreeg ik geen bloedingen van. Ik weet ik moet een afspraak maken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven