Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 8 augustus 2012 om 19:38
quote:charlottew88 schreef op 08 augustus 2012 @ 19:37:
[...]
Je moet het ook op een bord leggen ipv op de keukenvloer Of is het bij jou zo schoon dat je van de vloer kunt eten?
Haha....nee ik stond het af te gieten en toen schoot de deksel van de pan
Die wilde ik heel kundig uit de lucht opvangen met mijn pan....maar da ging nie helemaal goe nie
IK overweeg me wel op te geven voor HGT, dekselwerpen!
[...]
Je moet het ook op een bord leggen ipv op de keukenvloer Of is het bij jou zo schoon dat je van de vloer kunt eten?
Die wilde ik heel kundig uit de lucht opvangen met mijn pan....maar da ging nie helemaal goe nie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 8 augustus 2012 om 19:40
quote:Summerdance schreef op 08 augustus 2012 @ 19:38:
[...]
[...]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 augustus 2012 om 19:50
quote:rosanna08 schreef op 08 augustus 2012 @ 19:48:
agossie wat een verdriet en wat lief van Anna en Matt Wat is er gebeurd ik heb het even gemist
agossie wat een verdriet en wat lief van Anna en Matt Wat is er gebeurd ik heb het even gemist
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 augustus 2012 om 19:51
woensdag 8 augustus 2012 om 19:53
quote:rosanna08 schreef op 08 augustus 2012 @ 19:51:
[...]
het jochie was helemaal in tranen omdat zijn pizzadeegkneden niet lukte en toen kwamen Anna en Matt to the rescue Oh oke dank je wel
[...]
het jochie was helemaal in tranen omdat zijn pizzadeegkneden niet lukte en toen kwamen Anna en Matt to the rescue Oh oke dank je wel
woensdag 8 augustus 2012 om 19:54
woensdag 8 augustus 2012 om 19:56