wat te doen?

09-08-2012 01:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn kat is sinds een week vermist,en heb hem aangemeld op amivedi.

zelf heb ik er alles aan gedaan.

maar helaas.

ik heb ze ook gemeld op mijndieriszoek.nl toen ik ze een mailtje stuurdde dat mijn katten vermist zijn,zeiden ze dat ze niks konden doen, omdat mijn kat niet gechipt is.

ze zouden wel zoeken naar gechipte dieren.

weet iemand iets anders wat ik kan doen?
Foto van kat in de buurt ophangen met je nummer er bij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Flyers maken en in brievenbussen in de buurt doen, posters in de buurt ophangen en bij de supermarkt, dierenartsen en andere plaatsen waar mensen veel komen. 's Avonds (als het rustig is) je kat roepen/ lokken.

http://www.dierencentrale.nl/

http://www.katvermist.com/

Ik hoop dat je kat alsnog terugkomt!
Als toevoeging op de anderen. Klinkt misschien naar, maar ook om het af te sluiten of juist uit te sluiten of er iets naars is gebeurd even contact op nemen met de vuildienst die gestorven dieren weg ruimen.

Die checken wel of het beestje gechipt is wat ze vinden, maar gezien jouwe dat niet is moet je het zelf even checken.

Heel veel sterkte!
Deuren langs. Vragen of iedereen in z'n schuur/ garage wil kijken. Niet alleen je eigen straat maar alle straten in de buurt.

Sterkte, ik hoop dat je hem snel in goede gezondheid vindt.
Heb je al 's ochtends vroeg of 's avonds laat als het lekker stil is op straat rondgelopen? Soms durven katten overdag niet tevoorschijn te komen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Aanvulling op Tonkje's post. Als je 'savonds de deur uit gaat om hem te zoeken, blijf dan lang genoeg staan op 1 plek, hurk en kijk onder/tussen bosjes terwijl je roept of met iets rammelt (speeltje/brokjes).
Dierenambulance bellen, vermelden dat je kat vermist is. Gemeente bellen omschrijvng van kat geven, miss dat zij die opgehaald hebben( gemeente verwijderd dode dieren, hopelijk zit jouwe er niet bij.) asiels bellen en idd posters ophangen.
Hang ook verderweg wat posters op. Ze kunnen verder afdwalen dan je denkt. Onze kat zat bij het winkelcentrum, toch wel 30 minuten lopen van hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven