Dallas
donderdag 9 augustus 2012 om 13:56
donderdag 9 augustus 2012 om 13:58
donderdag 9 augustus 2012 om 14:02
quote:galadriel schreef op 09 augustus 2012 @ 14:01:
O echt, dat is jammer te horen. Ik vond het als kind zo leuk.Ja ik ook maar ik vond het tot nu toe te braafjes ligt misschien aan mij.
O echt, dat is jammer te horen. Ik vond het als kind zo leuk.Ja ik ook maar ik vond het tot nu toe te braafjes ligt misschien aan mij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 augustus 2012 om 14:13
donderdag 9 augustus 2012 om 14:35
quote:galadriel schreef op 09 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
O oké.
(toen ookal? Vroeger)
Komt Victoria Principal (Pamela) ook nog voorbij?
Die heb ik niet gespot maar wie weet komt ze nog wel. Sue Ellen speelt in ieder geval wel een rol.
En die vind ik eng
.
[...]
O oké.
(toen ookal? Vroeger)
Komt Victoria Principal (Pamela) ook nog voorbij?
Die heb ik niet gespot maar wie weet komt ze nog wel. Sue Ellen speelt in ieder geval wel een rol.
En die vind ik eng
.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 augustus 2012 om 14:59
quote:dolfje schreef op 09 augustus 2012 @ 14:57:
Ik heb het op 1 aflevering na al helemaal gezien,het leukst is de tune
Het is wel ok maar bij lange na niet zo spannend/goed als de originele serie.Christopher is idd maar een doetje,JR is weer lekker JR.Ja dat vind ik dus ook maar toch kijk ik hihi.
Ik heb het op 1 aflevering na al helemaal gezien,het leukst is de tune
Het is wel ok maar bij lange na niet zo spannend/goed als de originele serie.Christopher is idd maar een doetje,JR is weer lekker JR.Ja dat vind ik dus ook maar toch kijk ik hihi.
donderdag 23 augustus 2012 om 00:10
http://www.winnipegfreepr ... ern-dallas-158594135.html