piercings
maandag 13 augustus 2012 om 20:18
maandag 13 augustus 2012 om 20:37
woensdag 10 oktober 2012 om 17:47
quote:debbeb schreef op 13 augustus 2012 @ 20:18:
2 tepelpiercings ringetjes
1 clithood horizontaal ringetje
2 ringetjes in mijn schaamlippen
4 navelpiercings
1 micro dermal tussen mijn borsten
2x 3 micro dermals op mijn liezen.
2 tongpiercings
1 tragus piercing
Ik ben al jaren aan het verzamelen
Zijn die micro's in je liezen niet heeeel irritant en ontstekingsgevoelig?
(trouwens voor het eerst dat ik zoiets hoor joh, haha heb ze op veel plekken gezien maar nog nooit daar, stoer!)
2 tepelpiercings ringetjes
1 clithood horizontaal ringetje
2 ringetjes in mijn schaamlippen
4 navelpiercings
1 micro dermal tussen mijn borsten
2x 3 micro dermals op mijn liezen.
2 tongpiercings
1 tragus piercing
Ik ben al jaren aan het verzamelen
Zijn die micro's in je liezen niet heeeel irritant en ontstekingsgevoelig?
(trouwens voor het eerst dat ik zoiets hoor joh, haha heb ze op veel plekken gezien maar nog nooit daar, stoer!)
woensdag 10 oktober 2012 om 19:07
gixxer,
Zo vaak kun je de micro dermals niet zien op die plaats, ze zitten meestal onder je kleding. Toch worden ze daar regelmatig gezet volgens mij.
Het is wel oppassen met je broek, je moet er rekening mee houden dat je voorzichtig je broek optrekt en je broek niet schuurt tegen de micro's
Gelukkig ben ik helemaal niet gevoelig voor ontstekingen. Anders is het een ramp met micro's
Zo vaak kun je de micro dermals niet zien op die plaats, ze zitten meestal onder je kleding. Toch worden ze daar regelmatig gezet volgens mij.
Het is wel oppassen met je broek, je moet er rekening mee houden dat je voorzichtig je broek optrekt en je broek niet schuurt tegen de micro's
Gelukkig ben ik helemaal niet gevoelig voor ontstekingen. Anders is het een ramp met micro's
donderdag 11 oktober 2012 om 15:26
Hier op dit moment alleen ringetje in mijn onderlip, tongpiercing, een trachus rechts en een tunneltje van 6 mm, maar wil binnenkort eindelijk eens naar 8, een neusringetje en links nog twee ringen in mijn oor. Einde van de maand krijg ik een medusa, eindelijk.
Ik heb een keer een tepelpiercing gehad, en ondanks dat ik die bij een goede shop heb laten zetten, bleef hij ontsteken en heb ik hem na een half jaar eruit gehaald. Later bleek dat hij niet goed was gezet, wil hem niet nogmaals laten zetten, dat deed echt pijn.
Ik heb een keer een tepelpiercing gehad, en ondanks dat ik die bij een goede shop heb laten zetten, bleef hij ontsteken en heb ik hem na een half jaar eruit gehaald. Later bleek dat hij niet goed was gezet, wil hem niet nogmaals laten zetten, dat deed echt pijn.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:44
vrijdag 12 oktober 2012 om 08:10
5 gaatjes in mn oren, 2 links, 3 rechts en ik heb een navelpiercing.
Navelpiercing vanaf mijn 16e cadeautje van mn oma voor mijn verjaardag (waren mn ouders niet blij mee )
Eerste gaatjes in mn oren toen ik kind was, de andere 3 toen ik 18 was.
Zou graag een dubbele tongpiercing willen maar ik ben bang dat ze dat op mn werk niet zo zullen waarderen
Navelpiercing vanaf mijn 16e cadeautje van mn oma voor mijn verjaardag (waren mn ouders niet blij mee )
Eerste gaatjes in mn oren toen ik kind was, de andere 3 toen ik 18 was.
Zou graag een dubbele tongpiercing willen maar ik ben bang dat ze dat op mn werk niet zo zullen waarderen
vrijdag 12 oktober 2012 om 10:05
quote:sammie00 schreef op 11 oktober 2012 @ 19:44:
Ik wil zo graag een tepelpiercing, maar heb je er veel last van als hij er eenmaal inzit? Dus als je iets tegen je borst krijgt, is dat dan pijnlijk? Ook na de genezingstijd?
Oh en blijft de gepiercte tepel altijd stijf? Dat is zo vreemd dan onder een shirtje, altijd stijve tepels.
Op al je vragen is het antwoord nee.
Zelfs met dubbel gepiercete tepels (dus zowel horizontaal als verticaal een stafaje door elke tepel) heb ik er geen last van.
Ik wil zo graag een tepelpiercing, maar heb je er veel last van als hij er eenmaal inzit? Dus als je iets tegen je borst krijgt, is dat dan pijnlijk? Ook na de genezingstijd?
Oh en blijft de gepiercte tepel altijd stijf? Dat is zo vreemd dan onder een shirtje, altijd stijve tepels.
Op al je vragen is het antwoord nee.
Zelfs met dubbel gepiercete tepels (dus zowel horizontaal als verticaal een stafaje door elke tepel) heb ik er geen last van.